eenschquote:Op donderdag 30 december 2010 03:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hou nu eenmaal niet van die zeurderige liefdesliedjes
Tsjaquote:Op donderdag 30 december 2010 03:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Een emotioneel nummer en een vrouw vind het een janknummer en de mannen vinden het mooi. Het lijkt wel de omgekeerde wereld.
Ik ook niet maar vind deze wel mooi.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hou nu eenmaal niet van die zeurderige liefdesliedjes
Ken ik geloof ik niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:36 schreef naatje_1 het volgende:
Wat vind je van The National cindie?
Die heb je opgepikt uit de nachtbagger want ik had hem opstaan !quote:Op donderdag 30 december 2010 03:36 schreef naatje_1 het volgende:
Wat vind je van The National cindie?
quote:Op donderdag 30 december 2010 03:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die heb je opgepikt uit de nachtbagger want ik had hem opstaan !
Nou ben je nu gelukkig?quote:Op donderdag 30 december 2010 03:42 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo jongens, stiekem was ik nog niet slapen![]()
Maar ik ben wel heel blij kiek moar:
# 500 Dagoduck 33.079
Trusten Heloef, CindieY & DaMook
Bedankt voor het zeggenquote:
Ik stik in mijn bier :' wat flik jij me nouquote:Op donderdag 30 december 2010 03:42 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo jongens, stiekem was ik nog niet slapen![]()
Maar ik ben wel heel blij kiek moar:
# 500 Dagoduck 33.079
Trusten Heloef, CindieY & DaMook
Hij wenst een aantal users, waaronder mij, welterustenquote:Op donderdag 30 december 2010 03:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik stik in mijn bier :' wat flik jij me nou ?O/
Nee, want dan noemen ze me een postgeilerquote:
Ben je ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, want dan noemen ze me een postgeiler
Hij was de hele avond al in de nachtbagger vandaarquote:Op donderdag 30 december 2010 03:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij wenst een aantal users, waaronder mij, welterusten
nee hoor, echt nietquote:Op donderdag 30 december 2010 03:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had gezegt dat ik hem had opstaan enzo ±7 heel die CD
Dat snap ik ook wel, maar ik wilde de aandacht afleiden van dat onderwerpquote:Op donderdag 30 december 2010 03:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij was de hele avond al in de nachtbagger vandaarhet gaat hem om zijn postaantal
tlkquote:Op donderdag 30 december 2010 03:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij was de hele avond al in de nachtbagger vandaarhet gaat hem om zijn postaantal
Okequote:Op donderdag 30 december 2010 03:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee hoor, echt nietIk moest al meteen bij sentimenteel denken aan The National
Nee hoor, dat was tot nu, nu ik in die top500 sta is het helemaal overquote:Op donderdag 30 december 2010 03:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je zelf ook wel snapt dat ik daar niks aan vindquote:Op donderdag 30 december 2010 03:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee hoor, echt nietIk moest al meteen bij sentimenteel denken aan The National
quote:Op donderdag 30 december 2010 03:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar ik wilde de aandacht afleiden van dat onderwerp
Ik verveel me en deze stond hoog bij actieve topics.quote:
Er zijn hier nu een stuk minder users dan tijdens SRquote:Op donderdag 30 december 2010 03:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik verveel me en deze stond hoog bij actieve topics.![]()
Ik was laatst ook al hier tijden SR maar toen waren de mensjes niet zo open en normaal. Meteen schelden enzo.
Schelden tegen jouquote:Op donderdag 30 december 2010 03:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik verveel me en deze stond hoog bij actieve topics.![]()
Ik was laatst ook al hier tijden SR maar toen waren de mensjes niet zo open en normaal. Meteen schelden enzo.
maar hoe is het ?
Maar ik houd dus absoluut niet van sentimenteel geneuzel, maar The National is geweldigquote:Op donderdag 30 december 2010 03:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je zelf ook wel snapt dat ik daar niks aan vind
Lekker rustig. Doe mijn ding. Laatste tijd weer eens veel op fok want ik heb vakantiequote:Op donderdag 30 december 2010 03:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Schelden tegen jou. De noobs
.
Ow en met mij alles goed. Met jou ?
Heel die CD is goed ! ik ben ook geen fan van sentimenteel gedoe, maar bij the national is dat andersquote:Op donderdag 30 december 2010 03:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik houd dus absoluut niet van sentimenteel geneuzel, maar The National is geweldig![]()
Beetje hetzelfde dusquote:Op donderdag 30 december 2010 03:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lekker rustig. Doe mijn ding. Laatste tijd weer eens veel op fok want ik heb vakantie
SPOILER: volgend uur omgekeerde volgorde, want pdfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 03:50 schreef naatje_1 het volgende:
Paar lekkere nummertjesSPOILER: volgend uur omgekeerde volgorde, want pdfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar na RHCP ga ik slapen
I reject reality and substitute my own
Dit dus het wordt de hoogste tijd om te gaan slapen.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Paar lekkere nummertjesMaar na RHCP ga ik slapen
Ja ik heb soms van die fok periodes. dan laat ik me alleen zien in stad en streek bij bekenden. En als ik me echt verveel ga ik weer old school nachtbaggerenquote:Op donderdag 30 december 2010 03:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde dus, ben er ook weer wat meer dan ik er was. En ook vakantie
.
Die wil eigenlijk ook slapenquote:Op donderdag 30 december 2010 03:52 schreef naatje_1 het volgende:
Dan blijven ik en DaMook alleen over?
Echt nachtbaggeren heb ik al heeeel lang niet meer gedaanquote:Op donderdag 30 december 2010 03:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik heb soms van die fok periodes. dan laat ik me alleen zien in stad en streek bij bekenden. En als ik me echt verveel ga ik weer old school nachtbaggeren
Ik ook niet vond het veel te snel gaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt nachtbaggeren heb ik al heeeel lang niet meer gedaan.
De eerste 3 jaar ofzo dat ik hier zat deed ik niet andersquote:Op donderdag 30 december 2010 03:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet vond het veel te snel gaan.
Ja het is ook niet meer zoals vroegerquote:Op donderdag 30 december 2010 03:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt nachtbaggeren heb ik al heeeel lang niet meer gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |