nadenken voordat je weer eens je vingertjes op je toetsenbord legt zou kunnen helpenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Vertellen dat ik me helemaal top voel en ik er niets om geef? Gaat moeilijk he als ik er heel erg meezit en me zelfs ziek erdoor voel, door de stres...
Wie gaat er nou van uit dat een topic wat goed begint zo eindigt omdat Geenstijl het plaatst en een mod mijn OP terug plaatst?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nadenken voordat je weer eens je vingertjes op je toetsenbord legt zou kunnen helpen
zie je, da's dus jouw probleem.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wie gaat er nou van uit dat een topic wat goed begint zo eindigt omdat Geenstijl het plaatst en een mod mijn OP terug plaatst?
Wil ik best doen hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef Giester het volgende:
Hey Porsche1, hou ons op de hoogte!
tevens jij bent degene die dit op FOK! postquote:Op donderdag 30 december 2010 02:12 schreef porsche1 het volgende:
Moet dit nou.Voel me er al zwaar kut onder. En dan nog een topic.
Ik had de OP verwijderd omdat ik geenstijl haat. Maar SWj moest hem zonodig terug zetten en daardoor is dit alemaal gebeurt.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:47 schreef Vinsjuh het volgende:
[..]
tevens jij bent degene die dit op FOK! postwie de bal kaatst kan m terug verwachten
Post een foto van je boze moeder! Or it didn't happen!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:02 schreef porsche1 het volgende:
Ben ik weer, stevig gesprek met mijn ouders gehad, van ongeveer een half uur.
Ze waren heeeeel boos, niet normaal. Mag voorlopig nergens meer heen, mijn tv is afgepakt, mijn computer, mijn telefoon en mijn nieuwe iPod. Gelukkig heb ik mijn oude iPod nog waardoor ik alsnog op FOK! kan en msn. En mijn pinpas is ook afgepakt, heb enkel nog wat conant hier. Maar is ongeveer niets.
Ook moeten ze nog even nadenken of ze mij nog steeds zakgeld en kleedgeld zullen geven. Maar zoals ik ze hoorde zullen ze dat ook wel afpakken van me. Ik ben bijna alles kwijt.
Hoop dat ik het snel weer terug krijg, maar denk het niet...
Gelukkig was die gene die denet belde niet de politie. Maar ze zeiden dat de politie van de week nog iets lieten horen, anders werd het volgende week.![]()
Wat een kut gedoe allemaal, alleen maar omdat iemand de OP terug moest plaatsen en Geenstijl het op hun homepage moest zetten.
![]()
Nu voel ik me weer zwaar klote door dat gesprek van net en doordat ik alles kwijt ben.
;r
SwJquote:Op donderdag 30 december 2010 16:02 schreef porsche1 het volgende:
![]()
Wat een kut gedoe allemaal, alleen maar omdat iemand de OP terug moest plaatsen
Ik denk eerder 80% leugens en 20% met een korreltje zoutquote:Op donderdag 30 december 2010 16:20 schreef Vinsjuh het volgende:
volgensmij moet je 80% van wat TS zit met een korreltje zout nemen
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef porsche1 het volgende:
Godverdomme, morgen mag ik dan ook niet weg.Al dat vuurwerk wat ik woensdag had gekocht kan ik dus niet opmaken.
ook niet naar vrienden weg.
Lekkere jaarwisseling gaat dit worden.![]()
Rotjes kan je ook uit je raam doen hequote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef porsche1 het volgende:
Godverdomme, morgen mag ik dan ook niet weg.Al dat vuurwerk wat ik woensdag had gekocht kan ik dus niet opmaken.
Ja, vooral doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:01 schreef Poemgirl het volgende:
Ik weet nog steeds niet helemaal of ik dit moet geloven.
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef Poemgirl het volgende:
Maaarrrr, als het waar is, vind ik het alsnog erger voor die man dan voor Porsche1.
Ach, hij wint uiteindelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef Poemgirl het volgende:
Maaarrrr, als het waar is, vind ik het alsnog erger voor die man dan voor Porsche1.
Volgende keer toch maar een balkje over de ogen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef porsche1 het volgende:
SwJ houdt wel van een relletjequote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef DaanA het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar een balkje over de ogen.
Dan was het gewoon een bazentopic gebleven.
Waarom is de OP eigenlijk teruggezet? Vind dat eigenlijk wel een beetje een rare actie...
Zie net dat bio de foto's heeft verwijderd. maar of dit zal helpen... Staan nog genoeg caches overal. En waarschijnlijk hebben mensen de foto's ook opgeslagen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef DaanA het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar een balkje over de ogen.
Dan was het gewoon een bazentopic gebleven.
Waarom is de OP eigenlijk teruggezet? Vind dat eigenlijk wel een beetje een rare actie...
Ik zou zelf mooi meteen weer opnieuw de OP verwijderd hebben na het terugzetten door SWJ. Daar krijg je natuurlijk geen ban voor, en zelfs als je die wel krijgt, dan is dat beter dan gezeik met de politie.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zie net dat bio de foto's heeft verwijderd. maar of dit zal helpen... Staan nog genoeg caches overal. En waarschijnlijk hebben mensen de foto's ook opgeslagen.
Als moderators je OP of post veranderen kan je hem zelf niet meer veranderen ( heb ik vaak mee moeten makenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ik zou zelf mooi meteen weer opnieuw de OP verwijderd hebben na het terugzetten door SWJ. Daar krijg je natuurlijk geen ban voor, en zelfs als je die wel krijgt, dan is dat beter dan gezeik met de politie.![]()
Door het verwijderen en te vervangen door een "sorry"-boodschap geef je aan dat je er spijt van hebt. Door het laten staan geef je aan dat het je eigenlijk niet zo veel kan schelen. (Van buitenaf gezien hè, zelf kun je er wel anders over denken.) En dat kan veel uitmaken voor je uiteindelijke straf - áls je die al krijgt, wat me onwaarschijnlijk lijkt, zo erg was het allemaal niet.
Tot zover Captain Hindsight![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ik zou zelf mooi meteen weer opnieuw de OP verwijderd hebben na het terugzetten door SWJ. Daar krijg je natuurlijk geen ban voor, en zelfs als je die wel krijgt, dan is dat beter dan gezeik met de politie.![]()
Door het verwijderen en te vervangen door een "sorry"-boodschap geef je aan dat je er spijt van hebt. Door het laten staan geef je aan dat het je eigenlijk niet zo veel kan schelen. (Van buitenaf gezien hè, zelf kun je er wel anders over denken.) En dat kan veel uitmaken voor je uiteindelijke straf - áls je die al krijgt, wat me onwaarschijnlijk lijkt, zo erg was het allemaal niet.
Tot zover Captain Hindsight![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Als moderators je OP of post veranderen kan je hem zelf niet meer veranderen ( heb ik vaak mee moeten maken)
Ow, dat overkomt mij nooit.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Als moderators je OP of post veranderen kan je hem zelf niet meer veranderen ( heb ik vaak mee moeten maken)
Ik heb SWJ ook een PM gestuurd met waar dit opslaat. Maar hij wou de OP niet weghalen/topic sluiten.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:32 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ow, dat overkomt mij nooit.
Dan een mailtje sturen met het uitdrukkelijke verzoek dit weg te halen en de dreiging dat je dit aan de politie zal laten lezen, zodat zij weten dat het SWJ was die ervoor gezorgd heeft dat het nog steeds op internet staat, en niet porsche1. Dan kun je in elk geval hard maken dat je je best gedaan hebt om het te verwijderen, omdat je er spijt van hebt.
Intentie en spijt zijn in die zaken meestal toch wel belangrijk.
Dat was gewoon een kutstreek.quote:
Meanquote:Op donderdag 30 december 2010 17:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een fantasie, die porsche1
Dat is je eigen schuld.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef porsche1 het volgende:
Dat betekent niet dat het haar eerste account is hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bent hier te kort om porsche1 echt te kennen. Ongeveer 99% van dit verhaaltje is verzonnen. Ongeveer he, het is een ruwe schatting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |