quote:Op donderdag 30 december 2010 01:57 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ik had niet eens naar dat feesje gegaan met een meisje, had eerder iets gedaan dat leuk is met een meisje.
ik ben toen niet meegegaan omdat ik moest werken en niks kon ruilen.. Maar wel fijn dat je het begrijpt.. Daarbij altijd als hij opfeestjes was en ik was er niet bij, smsten we de hele avond.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:57 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ik had niet eens naar dat feesje gegaan met een meisje, had eerder iets gedaan dat leuk is met een meisje.
Ik denk dat Beyza nu wel denkt dat ze zwak vlees in de kuip heeft hoor... een beetje hier lopen fokken terwijl je haar ook nog een berichtje kan sturen om te vertellen dat ze voor jou moet kiezen voor de 1000ste keer.quote:
Tsja dat zou ik zondag wel kunnen proberen.. Niet dat ik er op hoop dat hij jaloers wordt ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:59 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat dus.
En mocht je toch gaan.
Ga eens gewoon een klein beetje flirten met een andere jongen. Als er dan nog geen reactie komt... Dan weet ik het ook niet meer.
Already did.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:01 schreef Spartacus911 het volgende:
[..]
Ik denk dat Beyza nu wel denkt dat ze zwak vlees in de kuip heeft hoor... een beetje hier lopen fokken terwijl je haar ook nog een berichtje kan sturen om te vertellen dat ze voor jou moet kiezen voor de 1000ste keer.
Ik ben ook een grote flirt met iedereen. Dat laat ik echt niet veranderen door iemand.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:02 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Tsja dat zou ik zondag wel kunnen proberen.. Niet dat ik er op hoop dat hij jaloers wordt ofzo.
Het leuke is dat er een aantal vrienden mij wel leuk vinden.. Maarja, ik voel eigenlijk niets voor hun, maar ik ga echt altijd flirten met iedereen op een vriendschappelijke manier.. Dat doe ik altijd met iedereen.. Mrja,
quote:Op donderdag 30 december 2010 02:05 schreef iwannabehigh het volgende:
hoe stuur je iemand een privebericht?
Pfoee.. daar heb je idd gelijk in.. over de mrja.. Mensenkennis hebben ofzo? haha. Ik moet me ook niet laten belemmeren door hem.. Ik ben leuk, en spontaan en heb zoveel voor iemand over.. Maar ik moet leren om niet te onderdanig te worden aan een iemand..quote:Op donderdag 30 december 2010 02:06 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik ben ook een grote flirt met iedereen. Dat laat ik echt niet veranderen door iemand.
En aan die laatst 'Mrja', proef je al dat hij je tegenhoudt.
In een relatie moet je jezelf kunnen zijn, niet iemand die er voor de andere is.
Als die wisselwerking er niet is, dan is diegene gewoon een bloedzuiger ook al heeft hij daar misschien een goede reden voor.
Waarom niet? Ben je 12 ofzow?quote:Op donderdag 30 december 2010 02:09 schreef iwannabehigh het volgende:
1 ding vind ik wel apart hé. Dat je gewoon aan compleet vreemden vertelt dat je iemand hebt gepijpt en je bent gebefd. Doe je in real ook niet toch:P?
Ik denk dat onderdanig niet het juiste woord is, ik denk meer dat je voor jezelf moet leren kiezen. Je kan rekening met iemand houden maar op een gegeven moment is toch echt de koek op.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:08 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Pfoee.. daar heb je idd gelijk in.. over de mrja.. Mensenkennis hebben ofzo? haha. Ik moet me ook niet laten belemmeren door hem.. Ik ben leuk, en spontaan en heb zoveel voor iemand over.. Maar ik moet leren om niet te onderdanig te worden aan een iemand..
Hahaha waarom dat?quote:Op donderdag 30 december 2010 02:12 schreef Junkie het volgende:
ReVamp_ kom een keer mee naar de kroeg/bios.
Relnichtquote:Op donderdag 30 december 2010 02:18 schreef Spartacus911 het volgende:
Hij wilt je alleen neuken TS... val niet weer voor hetzelfde truukje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |