abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90612948
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef Spartacus911 het volgende:

[..]

ik zou het zonder problemen in je gezicht zeggen hoor, maar je bent me nu gewoon een beetje aan het uitdagen omdat ik je slachtoffer via facebook zou benaderen met de link van dit topic, dus ben je gewoon een troll
Benader haar maar, (zoek haar eerst maar eens op) MAAR volgens mij ben jij hier de enige trol: Sensatie zoeken via internet ;)
pi_90612966
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef Foxgod het volgende:

[..]

IK denk dat je daar maar niet op moet hopen, en gewoon je energie op een ander moet gaan richten, 5 maanden is lang zat.
Waarom zeg je niet gewoon aan hem wat je van zijn gedrag vindt, en vraag je wat hij nou precies wilt. Klaar toch..
  donderdag 30 december 2010 @ 01:28:17 #53
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_90612968
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:17 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Ja, dat is weer iets waar ik van geleerd heb.. 5 maanden lang heb zoveel gegeven en geduld gehad.. Omdat ik echt dacht dat hij me leuk vond.. En hij heeft die dingen vast niet bewust gedaan(dat zegt ie zelf ook) want hij is echt geen versierder ofzo.. hij legt moeilijk contact met vreemde vrouwen..
Als iemand je 'leuk' vindt doet hij 'dingen' voor je. Hij wil al je aandacht, bij je zijn, etc.
En je accepteert elkaar je zoals je bent, etc.

Als diegene dat niet toont heeft diegene er gewoon geen zin in. En soms hebben die personen dat zelf niet eens door. Maar jij hebt dit al opgepikt en vraagt je af wat er nou aan de hand is.

Hij wil/kan er niet over communiceren en hij houdt zich ook verder stil. Waarom zou jij er dan nog energie in steken?
pi_90612979
he hou eens op daar gaat het topic niet over
pi_90613002
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:28 schreef Junkie het volgende:

[..]

Als iemand je 'leuk' vindt doet hij 'dingen' voor je. Hij wil al je aandacht, bij je zijn, etc.
En je accepteert elkaar je zoals je bent, etc.

Als diegene dat niet toont heeft diegene er gewoon geen zin in. En soms hebben die personen dat zelf niet eens door. Maar jij hebt dit al opgepikt en vraagt je af wat er nou aan de hand is.

Hij wil/kan er niet over communiceren en hij houdt zich ook verder stil. Waarom zou jij er dan nog energie in steken?
Je beseft wel dat iedereen anders is? Sommige mensen doen JUIST onverschillig als ze iemand leuk vinden.
pi_90613006
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef formerjellybean het volgende:
Stomme vraag maar weet je wel zeker dat die op vrouwen valt ???
Hij doet namelijk wel erg vaag met dat sexuele gebeuren ...............
Ik zou haast denken dat die nog in de kast zit.
Voordat wij iets begonnen, hebben mijn vrienden en ik idd wel eens gedacht of die eigenlijk nou wel homo of niet was.. toen moest ik ook nog niet veel van em hebben.. Maar van de ene kant kon ik het me ook niet voorstellen.. hij is wel iemand die gewoon jongens in hun kruis grijpt (vrienden dan) maar ik dacht altijd dat dat wel militaire grapjes waren..
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
pi_90613040
militaire grapjes :')
pi_90613068
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:29 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Voordat wij iets begonnen, hebben mijn vrienden en ik idd wel eens gedacht of die eigenlijk nou wel homo of niet was.. toen moest ik ook nog niet veel van em hebben.. Maar van de ene kant kon ik het me ook niet voorstellen.. hij is wel iemand die gewoon jongens in hun kruis grijpt (vrienden dan) maar ik dacht altijd dat dat wel militaire grapjes waren..
Dat hoeft iemand mij niet te flikken............ die militairen zijn rare jongens.
pi_90613116
Ik ga em zondag weer zien denk ik.. dan is het 5 weken geleden dat het over was en dat ik em weer ga zien.. Ik denk dat ik me echt geen houding weet te geven.. en niet zou weten wat ik moet doen enz..
pi_90613136
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:38 schreef ReVamp_ het volgende:
Ik ga em zondag weer zien denk ik.. dan is het 5 weken geleden dat het over was en dat ik em weer ga zien.. Ik denk dat ik me echt geen houding weet te geven.. en niet zou weten wat ik moet doen enz..
Snap niet waarom je niet gewoon direct aan hem zegt wat er aan de hand is en waar je mee zit.. das handiger dan een topic maken toch :P
pi_90613137
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:38 schreef ReVamp_ het volgende:
Doe gewoon vriendschappelijk en nok ermee.
pi_90613157
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:39 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Snap niet waarom je niet gewoon direct aan hem zegt wat er aan de hand is en waar je mee zit.. das handiger dan een topic maken toch :P
Dat is beter ja, praat erover, als je zelf een relatie wilt aangaan zul je moeten leren discussieren erover.
Als hij de discussie uit de weg gaat, dan moet je er maar een punt achter zetten.
pi_90613169
ik denk toch dat deze jongen uit je verhaal niet helemaal hetero is hoor als ik zo dat sexverhaal hoor.
Dan ligt het ook niet aan jou maar gewoon aan hem. Ik ken trouwens weinig jongens die andere voor de grap in hun zak grijpen.
Een beetje een vreemd type, ik denk echt dat die nog in de kast zit.
pi_90613242
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:40 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk toch dat deze jongen uit je verhaal niet helemaal hetero is hoor als ik zo dat sexverhaal hoor.
Dan ligt het ook niet aan jou maar gewoon aan hem. Ik ken trouwens weinig jongens die andere voor de grap in hun zak grijpen.
Je oordeelt ook zomaar :P Die jongen kan toch onzeker zijn omdat hij geen ervaring etc. heeft.. lijkt mij best natuurlijk, en omdat ie niet gelijk een meid bespringt issie meteen niet hetero. Apart maar okay..
pi_90613247
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vraag me ook af wat soort gasten dat uberhaupt toelaten....
pi_90613275
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je oordeelt ook zomaar :P Die jongen kan toch onzeker zijn omdat hij geen ervaring etc. heeft.. lijkt mij best natuurlijk, en omdat ie niet gelijk een meid bespringt issie meteen niet hetero. Apart maar okay..
Als je zegt dat je iemand leuk vind, sex grapjes tegen die persoon maakt, en dan vervolgens meerdere pogingen hebt om sex te hebben met die persoon, en het dan niet doet, en geen discussies voert maar geheimzinnig doet, dan is ie best homo....
pi_90613292
hahaha.. nja misschien is hij echt homo...

en daarbij ik denk dat het verhaal gewoon af is. Hij wil niets met me.. heeft in smsjes vorige week toegegeven dat hij me teveel hoop heeft gegeven, niet weet waarom hij niet vanaf het begin er niet op in is gegaan..

Snap alleen niet waarom hij steeds mijn gevoel van links naar rechts heeft geslingerd, terwijl hij zoveel kansen heeft gehad om gewoon te zeggen: nee sorry ik kan het niet.. Nee hij bleef gewoon knuffelen en lief doen tot op het laatst..
pi_90613314
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:45 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Als je zegt dat je iemand leuk vind, sex grapjes tegen die persoon maakt, en dan vervolgens meerdere pogingen hebt om sex te hebben met die persoon, en het dan niet doet, en geen discussies voert maar geheimzinnig doet, dan is ie best homo....
Er bestaat ook nog zoiets als onzekerheid
  donderdag 30 december 2010 @ 01:46:23 #69
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_90613315
Omdat hij dat niet durft.
  donderdag 30 december 2010 @ 01:47:28 #70
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90613341
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:46 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

zelfs daar zijn grenzen aan, kom op.....
J. <3
pi_90613354
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:46 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, ik ben best wel onzeker van nature, en ik herken mijzelf TOTAAL niet in dat verhaal.
Als hij onzeker is over zijn sexualiteit (wat ik dus niet ben), dan is ie hoogstwaarschijnlijk niet helemaal hetero.

Ik betwijfel dat een 100% hetero ooit zou twijfelen over zijn sexualiteit.
pi_90613369
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:43 schreef iwannabehigh het volgende:
,
[..]

Nee , maar een normale jongen die probeert toch echt wel wat als je jongen niet veel probeert, en dat maanden volhoud zou ik het toch echt wel verdacht vinden.
Je hebt onzeker , maar geen iniatief naar sex nemen is toch echt wel heel vreemd hoor voor een jongen .
Als ik dan ook haar verhaaltje hoor als er al aan getwijfeld is of die echt hetero is door meerdere mensen dan zou nog meer mijn alarm gaan rinkelen.
pi_90613375
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:17 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Ja, dat is weer iets waar ik van geleerd heb.. 5 maanden lang heb zoveel gegeven en geduld gehad.. Omdat ik echt dacht dat hij me leuk vond.. En hij heeft die dingen vast niet bewust gedaan(dat zegt ie zelf ook) want hij is echt geen versierder ofzo.. hij legt moeilijk contact met vreemde vrouwen..
Helemaal herkenbaar, ik kende ook zon vent die gigantisch onverschillig is. Erg vervelend idd!! Net of die totaal niet geinteresseerd in je is, terwijl je weet dat hij dat wel is. Een antwoord terug krijgen (smsen/mail etc) duurt ook een paar dagen als je geluk hebt haha. Die gast die ik ken heeft ook nog nooit eerder een echte relatie gehad en is zo onzeker als de pest. Durft ook niet naar vrouwen toe te stappen enzo.
Ik begrijp je wel TS. Wat je ermee kan doen, tja, loslaten die handel denk ik dan en lekker iemand vinden die wel veel moeite voor je wilt doen en het juist leuk vind om dingen met jou te doen enzo. Die mannen veranderen nooit, laat ze maar eerst wat ervaring opbouwen, ze komen er later wel achter wat ze hebben laten vallen. :)
pi_90613403
hmm ja misschien zijn die mannen gewoon stiekem homo idd :P Anders snap ik het ook niet meer... _O-
pi_90613412
Dan nog iets.. hij vroeg me toen van; ,,ga je mee naar een feestje van mijn collega? Ik ken er verder ook niemand maar ik dacht, we hadden afgesproken, en misschien wil je mee want eigenlijk zou ik daarheen gaan, maar wil onze afspraak ook nakomen''.. En of ik mee ging naar feestjes op het werk enz.

Dat vraag je toch niet als je iemand niet leuk vind?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')