Benader haar maar, (zoek haar eerst maar eens op) MAAR volgens mij ben jij hier de enige trol: Sensatie zoeken via internetquote:Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef Spartacus911 het volgende:
[..]
ik zou het zonder problemen in je gezicht zeggen hoor, maar je bent me nu gewoon een beetje aan het uitdagen omdat ik je slachtoffer via facebook zou benaderen met de link van dit topic, dus ben je gewoon een troll
Waarom zeg je niet gewoon aan hem wat je van zijn gedrag vindt, en vraag je wat hij nou precies wilt. Klaar toch..quote:Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef Foxgod het volgende:
[..]
IK denk dat je daar maar niet op moet hopen, en gewoon je energie op een ander moet gaan richten, 5 maanden is lang zat.
Als iemand je 'leuk' vindt doet hij 'dingen' voor je. Hij wil al je aandacht, bij je zijn, etc.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:17 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Ja, dat is weer iets waar ik van geleerd heb.. 5 maanden lang heb zoveel gegeven en geduld gehad.. Omdat ik echt dacht dat hij me leuk vond.. En hij heeft die dingen vast niet bewust gedaan(dat zegt ie zelf ook) want hij is echt geen versierder ofzo.. hij legt moeilijk contact met vreemde vrouwen..
Je beseft wel dat iedereen anders is? Sommige mensen doen JUIST onverschillig als ze iemand leuk vinden.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als iemand je 'leuk' vindt doet hij 'dingen' voor je. Hij wil al je aandacht, bij je zijn, etc.
En je accepteert elkaar je zoals je bent, etc.
Als diegene dat niet toont heeft diegene er gewoon geen zin in. En soms hebben die personen dat zelf niet eens door. Maar jij hebt dit al opgepikt en vraagt je af wat er nou aan de hand is.
Hij wil/kan er niet over communiceren en hij houdt zich ook verder stil. Waarom zou jij er dan nog energie in steken?
Voordat wij iets begonnen, hebben mijn vrienden en ik idd wel eens gedacht of die eigenlijk nou wel homo of niet was.. toen moest ik ook nog niet veel van em hebben.. Maar van de ene kant kon ik het me ook niet voorstellen.. hij is wel iemand die gewoon jongens in hun kruis grijpt (vrienden dan) maar ik dacht altijd dat dat wel militaire grapjes waren..quote:Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef formerjellybean het volgende:
Stomme vraag maar weet je wel zeker dat die op vrouwen valt ???
Hij doet namelijk wel erg vaag met dat sexuele gebeuren ...............
Ik zou haast denken dat die nog in de kast zit.
Dat hoeft iemand mij niet te flikken............ die militairen zijn rare jongens.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:29 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Voordat wij iets begonnen, hebben mijn vrienden en ik idd wel eens gedacht of die eigenlijk nou wel homo of niet was.. toen moest ik ook nog niet veel van em hebben.. Maar van de ene kant kon ik het me ook niet voorstellen.. hij is wel iemand die gewoon jongens in hun kruis grijpt (vrienden dan) maar ik dacht altijd dat dat wel militaire grapjes waren..
Snap niet waarom je niet gewoon direct aan hem zegt wat er aan de hand is en waar je mee zit.. das handiger dan een topic maken tochquote:Op donderdag 30 december 2010 01:38 schreef ReVamp_ het volgende:
Ik ga em zondag weer zien denk ik.. dan is het 5 weken geleden dat het over was en dat ik em weer ga zien.. Ik denk dat ik me echt geen houding weet te geven.. en niet zou weten wat ik moet doen enz..
Doe gewoon vriendschappelijk en nok ermee.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:38 schreef ReVamp_ het volgende:
Ik ga em zondag weer zien denk ik.. dan is het 5 weken geleden dat het over was en dat ik em weer ga zien.. Ik denk dat ik me echt geen houding weet te geven.. en niet zou weten wat ik moet doen enz..
Dat is beter ja, praat erover, als je zelf een relatie wilt aangaan zul je moeten leren discussieren erover.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Snap niet waarom je niet gewoon direct aan hem zegt wat er aan de hand is en waar je mee zit.. das handiger dan een topic maken toch
Je oordeelt ook zomaarquote:Op donderdag 30 december 2010 01:40 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk toch dat deze jongen uit je verhaal niet helemaal hetero is hoor als ik zo dat sexverhaal hoor.
Dan ligt het ook niet aan jou maar gewoon aan hem. Ik ken trouwens weinig jongens die andere voor de grap in hun zak grijpen.
Een beetje een vreemd type, ik denk echt dat die nog in de kast zit.
Ik vraag me ook af wat soort gasten dat uberhaupt toelaten....quote:Op donderdag 30 december 2010 01:40 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk toch dat deze jongen uit je verhaal niet helemaal hetero is hoor als ik zo dat sexverhaal hoor.
Dan ligt het ook niet aan jou maar gewoon aan hem. Ik ken trouwens weinig jongens die andere voor de grap in hun zak grijpen.
Een beetje een vreemd type, ik denk echt dat die nog in de kast zit.
Als je zegt dat je iemand leuk vind, sex grapjes tegen die persoon maakt, en dan vervolgens meerdere pogingen hebt om sex te hebben met die persoon, en het dan niet doet, en geen discussies voert maar geheimzinnig doet, dan is ie best homo....quote:Op donderdag 30 december 2010 01:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je oordeelt ook zomaarDie jongen kan toch onzeker zijn omdat hij geen ervaring etc. heeft.. lijkt mij best natuurlijk, en omdat ie niet gelijk een meid bespringt issie meteen niet hetero. Apart maar okay..
Er bestaat ook nog zoiets als onzekerheidquote:Op donderdag 30 december 2010 01:45 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Als je zegt dat je iemand leuk vind, sex grapjes tegen die persoon maakt, en dan vervolgens meerdere pogingen hebt om sex te hebben met die persoon, en het dan niet doet, en geen discussies voert maar geheimzinnig doet, dan is ie best homo....
zelfs daar zijn grenzen aan, kom op.....quote:Op donderdag 30 december 2010 01:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als onzekerheid
Ja, ik ben best wel onzeker van nature, en ik herken mijzelf TOTAAL niet in dat verhaal.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als onzekerheid
Nee , maar een normale jongen die probeert toch echt wel wat als je jongen niet veel probeert, en dat maanden volhoud zou ik het toch echt wel verdacht vinden.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:43 schreef iwannabehigh het volgende:
,
[..]
Je oordeelt ook zomaarDie jongen kan toch onzeker zijn omdat hij geen ervaring etc. heeft.. lijkt mij best natuurlijk, en omdat ie niet gelijk een meid bespringt issie meteen niet hetero. Apart maar okay..
Helemaal herkenbaar, ik kende ook zon vent die gigantisch onverschillig is. Erg vervelend idd!! Net of die totaal niet geinteresseerd in je is, terwijl je weet dat hij dat wel is. Een antwoord terug krijgen (smsen/mail etc) duurt ook een paar dagen als je geluk hebt haha. Die gast die ik ken heeft ook nog nooit eerder een echte relatie gehad en is zo onzeker als de pest. Durft ook niet naar vrouwen toe te stappen enzo.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:17 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Ja, dat is weer iets waar ik van geleerd heb.. 5 maanden lang heb zoveel gegeven en geduld gehad.. Omdat ik echt dacht dat hij me leuk vond.. En hij heeft die dingen vast niet bewust gedaan(dat zegt ie zelf ook) want hij is echt geen versierder ofzo.. hij legt moeilijk contact met vreemde vrouwen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |