abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90611341
sorry heren, maar ik probeer erachter te komen waarom sommige mannen (of vrouwen) zo onverschillig kunnen zijn? Ik ben met iemand bezig geweest voor een lange tijd die eigenlijk niets interesseerde, alleen zijn werk en dingen er rondom heen. Of hij me nou 1 keer of 5 keer per week zag, het boeide hem niet.. 1 keer per week was prima. Het boeide hem allemaal niets. Ik gaf zoveel en hij nam alleen maar.. Als ik bij hem was was het altijd fijn en gaf hij me een heel goed gevoel.. Maar altijd moest ik initiatief nemen.

Vrienden belt hij amper..(hij heeft al 4 weken niets laten weten aan zijn vrienden) Dit weekend zal hij wel weer gewoon komen. En dan krijgt hij commentaar en dan hoor je: jaja druk druk..

We zijn nu ongeveer 4 weken ''uit elkaar''. Heb vorige week contact met em gezocht. En kreeg er uit dat hij inderdaad mij al die tijd hoop had gegeven die hij niet kon waarmaken. Waarom hij niet vanaf het begin er niet op in was gegaan weet hij niet. Hij wist gedurende de tijd dat we bezig waren nooit wat hij wou, maar was altijd lief voor me en gaf mij een best wel overtuigend gevoel.

Zijn er meer meiden die zich hierin herkennen? Of mannen natuurlijk? En wat moet je met zo iemand?
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
  donderdag 30 december 2010 @ 00:49:32 #2
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90611471
Als ie echt onverschillig is... dan weet je toch genoeg?

Ik kan heel goed onverschillig doen, maar alleen uit zelfbescherming. Als ik de ander echt leuk vind (kleine kans), dan zakt het muurtje.

Als je gek op iemand bent dan kun je nooit zo zijn/doen.
J. <3
  donderdag 30 december 2010 @ 00:49:50 #3
330048 MeGusta
Diiiiirrrtyyy O.G
pi_90611484
U is een vrouw ?
Showering..... Placing shower head against my anus.... Me Gusta
pi_90611594
ik ben een vrouw ja :)

Ik kan het niet begrijpen dat hij zo ontzettend lief en echt letterlijk zei tegen me: ik vind je leuk en sta open voor een relatie.. maar ergens weet ik het niet..

Als ik met hem op een feest was, plakte hij zowat aan me.. Waar al onze vrienden bijstonden.. Hij stuurde me dan smsjes dat hij me graag snel weer wou zien.. en vervolgens moest ik weer initiatief nemen om af te spreken.. Was ik bij em, was alles oke..
pi_90611619
troll gaap
Ik zwaai naar dieren.
pi_90611731
Vrouwen die overal moeilijk over doen ;(
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  donderdag 30 december 2010 @ 00:58:30 #7
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90611800
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:52 schreef ReVamp_ het volgende:

Ik kan het niet begrijpen dat hij zo ontzettend lief en echt letterlijk zei tegen me: ik vind je leuk en sta open voor een relatie.. maar ergens weet ik het niet..

Als ik met hem op een feest was, plakte hij zowat aan me.. Waar al onze vrienden bijstonden.. Hij stuurde me dan smsjes dat hij me graag snel weer wou zien.. en vervolgens moest ik weer initiatief nemen om af te spreken.. Was ik bij em, was alles oke..
Mjah... Neem jij het initiatief over. Als ie je echt wil gaat ie echt wel voor je dan... Geen excuses meer.

Maar mss weet hij ook niet. Nou ja, dan verdoe je beter je tijd niet :)
J. <3
pi_90611811
In de dierenwereld leven ook de bezige bijtjes en mieren, die hebben gewoon een taak op aarde als bezige bij, mier..Meer zit er niet in, ik denk dat die man een simpele man moet zijn.
En dat kan
Ware woorden zijn niet mooi; mooie woorden zijn niet waar
pi_90611826
Typische vrouwenkwestie.

Vergelijkbaar met onderstaande situatie.

Indien een man een SMS krijgt van een vrouw, denkt 'ie `oh wat leuk, ik stuur later even iets terug´. Dit kan prima twee dagen duren, terwijl de vrouw bij het versturen van een SMS al de stopwatch indrukt om bij te houden hoe snel 'ie reageert en daar allerlei conclusies uittrekt. :')
pi_90611835
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:52 schreef ReVamp_ het volgende:

Ontopic voor het geval dit geen troll is.

Misschien zoekt ie bevestiging van jouw kant, of iets dergelijks.
  donderdag 30 december 2010 @ 00:59:26 #11
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90611838
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef ReVamp_ het volgende:

Zijn er meer meiden die zich hierin herkennen? Of mannen natuurlijk? En wat moet je met zo iemand?
Genieten van de sex en tegelijkertijd op zoek gaan naar iemand die wel serieus is?
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90611861
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:59 schreef Socios het volgende:

Indien een man een SMS krijgt van een vrouw, denkt 'ie `oh wat leuk, ik stuur later even iets terug´. Dit kan prima twee dagen duren, terwijl de vrouw bij het versturen van een SMS al de stopwatch indrukt om bij te houden hoe snel 'ie reageert. :')
Sterker nog, er bestaan types(zoals mijn ex-vriendin) die gaan bellen als je na 30 minuten nog niets heb terug gestuurd. :'(
pi_90611944
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:58 schreef BoDee het volgende:
In de dierenwereld leven ook de bezige bijtjes en mieren, die hebben gewoon een taak op aarde als bezige bij, mier..Meer zit er niet in, ik denk dat die man een simpele man moet zijn.
En dat kan
Tjsa hij is 27 en ik 21.. Hij heeft nog nooit een relatie gehad en ik denk dat hij gewoon niet dit leven wat hij nu leidt op wil geven.. Daarnaast zijn zijn ouders gescheiden en hij heeft me wel eens gezegd dat hij ergens bang is dat dat tussen ons ook kapot kan gaan.. Maarja. ooit zul je er toch wel aan moeten geloven.

In ieder geval, 4 weken geleden voor t laatst bij hem geweest en hij was zo zijn best aan het doen om mij aan het lachen te maken enz. en opeens omdat ik zei ik wil het nu weten.. was het over..
  donderdag 30 december 2010 @ 01:03:01 #14
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90611969
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Tjsa hij is 27 en ik 21.. Hij heeft nog nooit een relatie gehad en ik denk dat hij gewoon niet dit leven wat hij nu leidt op wil geven.. Daarnaast zijn zijn ouders gescheiden en hij heeft me wel eens gezegd dat hij ergens bang is dat dat tussen ons ook kapot kan gaan.. Maarja. ooit zul je er toch wel aan moeten geloven.

In ieder geval, 4 weken geleden voor t laatst bij hem geweest en hij was zo zijn best aan het doen om mij aan het lachen te maken enz. en opeens omdat ik zei ik wil het nu weten.. was het over..
Neuken jullie wel?
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90612006
quote:
Typische vrouwenkwestie.

Indien een man een SMS krijgt van een vrouw, denkt 'ie `oh wat leuk, ik stuur later even iets terug´. Dit kan prima twee dagen duren, terwijl de vrouw bij het versturen van een SMS al de stopwatch indrukt om bij te houden hoe snel 'ie reageert en daar allerlei conclusies uittrekt. :')
dit vind ik echt een hele goede idd.. Ik herken me hier wel een beetje in.. al ben ik daar een stuk beter in geworden.. Maar in dit geval denken mannen er dus idd heel anders over dan vrouwen.
  donderdag 30 december 2010 @ 01:04:04 #16
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90612011
dan wil ie je niet, duidelijk. sorry :)
J. <3
pi_90612093
edit
Nee joh
pi_90612102
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:03 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Neuken jullie wel?
Nee.. ik ben in september een keer naar em toe gegaan.. Toen hij smste': ik weet niet wat ik wil enz. heb gevraagd of ik langs kon komen en dat mocht.. ik daarheen.. nja niet echt gepraat.. we begonnen te zoenen.. gingen verder.. kleren uit.. ik hem gepijpt, hij mij gebeft, hij kwam naar boven.. kuste me en legde zijn hoofd op mijn schouder.. dus ik dacht......oke?...... duw em dr in,,,,? maar gebeurde niet..

Week later idem.. alleen stopte hij daar al toen hij mijn trui uit had gedaan.. En hij keek me aan.. en ik vroeg aan em wat er was.. en ik kreeg niets uit.. Enigste wat ik eruit kreeg is dat hij niet wou dat ik naar huis ging.. nja op een begeven moment heb ik me aangetrokken en ben gegaan.. Als hij niets zegt naar zoveel vragen, word ik er ook heel onzeker van..
pi_90612136
quote:
Typische vrouwenkwestie.

? niet helemaal mee eens, stel je vind een vrouw leuk, en je stuurt een sms, en dan duurt het 2 dagen voor je antwoord terug krijgt, dan ben je als man zijnde ook unhappy over de late reactie....
pi_90612181
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:06 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Nee.. ik ben in september een keer naar em toe gegaan.. Toen hij smste': ik weet niet wat ik wil enz. heb gevraagd of ik langs kon komen en dat mocht.. ik daarheen.. nja niet echt gepraat.. we begonnen te zoenen.. gingen verder.. kleren uit.. ik hem gepijpt, hij mij gebeft, hij kwam naar boven.. kuste me en legde zijn hoofd op mijn schouder.. dus ik dacht......oke?...... duw em dr in,,,,? maar gebeurde niet..

Week later idem.. alleen stopte hij daar al toen hij mijn trui uit had gedaan.. En hij keek me aan.. en ik vroeg aan em wat er was.. en ik kreeg niets uit.. Enigste wat ik eruit kreeg is dat hij niet wou dat ik naar huis ging.. nja op een begeven moment heb ik me aangetrokken en ben gegaan.. Als hij niets zegt naar zoveel vragen, word ik er ook heel onzeker van..
Jemig, ik zou bijna zeggen dat ie niet spoort, of je bent een troll.....
zeggen dat je een meisje leuk vind, en dan geen sex hebben......
pi_90612184
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:06 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Impotent of angstig dat hij dat is?
Ware woorden zijn niet mooi; mooie woorden zijn niet waar
pi_90612195
kon hij goed beffen? En nee, dat vraag ik niet of raar te doen... misschien heeft hij geen seksuele ervaring of problemen met intimiteiten?
pi_90612258
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:07 schreef Foxgod het volgende:
? niet helemaal mee eens, stel je vind een vrouw leuk, en je stuurt een sms, en dan duurt het 2 dagen voor je antwoord terug krijgt, dan ben je als man zijnde ook unhappy over de late reactie....
Nee, hoor. Geenszins, integendeel zelfs! Ik vind het superchill als een vrouw ook op een `relaxe´ manier communiceert. Ik verwacht ook niet van haar dat zij constant contact opneemt etc.
pi_90612280
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:10 schreef Socios het volgende:

[..]

Nee, hoor. Geenszins, integendeel zelfs! Ik vind het superchill als een vrouw ook op een `relaxe´ manier communiceert. Ik verwacht ook niet van haar dat zij constant contact opneemt etc.
Ik zou een beetje gaan denken dat die vrouw niks van me moet hebben met zo een late reactie.
pi_90612283
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:08 schreef Spartacus911 het volgende:
kon hij goed beffen? En nee, dat vraag ik niet of raar te doen... misschien heeft hij geen seksuele ervaring of problemen met intimiteiten?
Ja hij kon goed beffen, verbaasde ik me zelfs over, zonder ervaring.. Misschien dat hij me geen hoop wilde geven door sex met mij te hebben? Zal het bindingsangst zijn? Want daarna hebben we nooit meer echt zoiets gehad..
pi_90612318
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:11 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Ja hij kon goed beffen, verbaasde ik me zelfs over, zonder ervaring.. Misschien dat hij me geen hoop wilde geven door sex met mij te hebben? Zal het bindingsangst zijn? Want daarna hebben we nooit meer echt zoiets gehad..
Geen sex vanwege binding angst?
Right.....
Mannen met binding angst hangen hem erin en maken dat ze wegkomen.
Soort van black widow syndroom....
pi_90612356
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:08 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Jemig, ik zou bijna zeggen dat ie niet spoort, of je bent een troll.....
zeggen dat je een meisje leuk vind, en dan geen sex hebben......
ik ben geen doutzen kroes maar ook echt geen trol hoor.. Nee dat kan ik eerlijk van mezelf zeggen. Ik ben heel rechtuit net als hij.. Maar hij maakte altijd zo'n seksistische opmerkingen enz. en als puntje bij paaltje komt ho maar.. Daarbij vind ik het ook raar.. het was nog duidelijker geweest als hij me toen gewoon geneukt had en de dag erna had gezegd nee ik wil niks met je..
  donderdag 30 december 2010 @ 01:14:16 #28
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_90612405
Dat je zoveel geduld met hem hebt verbijsterd me. :?

Waarom doe je jezelf te kort, er zijn betere gozers voor je. ;)
pi_90612414
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:13 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

ik ben geen doutzen kroes maar ook echt geen trol hoor.. Nee dat kan ik eerlijk van mezelf zeggen. Ik ben heel rechtuit net als hij.. Maar hij maakte altijd zo'n seksistische opmerkingen enz. en als puntje bij paaltje komt ho maar.. Daarbij vind ik het ook raar.. het was nog duidelijker geweest als hij me toen gewoon geneukt had en de dag erna had gezegd nee ik wil niks met je..
Troll wilt zeggen dat je een lul verhaaltje aan het ophangen bent, voor eigen vermaak.
Heeft niks met uitelijk te maken.
pi_90612482
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:08 schreef Spartacus911 het volgende:
-.-'
pi_90612490
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:14 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Troll wilt zeggen dat je een lul verhaaltje aan het ophangen bent, voor eigen vermaak.
ohw.haha nee is echt geen lul verhaaltje.. Ik zit er echt mee.. Ik weet gewoon niet goed wat ik van hem moet denken of hoe ik ermee om had moeten gaan ofzo.. Ik vraag me af of er dus meerdere mensen last van hebben bij hun (ex)-partners
pi_90612511
Pics van TS? :P
pi_90612513
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:14 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Waarom, in godsnaam, zou iemand dit liegen om zichzelf te vermaken? Leg het me eens uit, wat daar zo leuk aan is?
  donderdag 30 december 2010 @ 01:17:29 #34
11697 Junkie
pi_90612540
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom, in godsnaam, zou iemand dit liegen om zichzelf te vermaken? Leg het me eens uit, wat daar zo leuk aan is?
It's the Internet. ;)
pi_90612551
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:14 schreef Junkie het volgende:
Dat je zoveel geduld met hem hebt verbijsterd me. :?

Waarom doe je jezelf te kort, er zijn betere gozers voor je. ;)
Ja, dat is weer iets waar ik van geleerd heb.. 5 maanden lang heb zoveel gegeven en geduld gehad.. Omdat ik echt dacht dat hij me leuk vond.. En hij heeft die dingen vast niet bewust gedaan(dat zegt ie zelf ook) want hij is echt geen versierder ofzo.. hij legt moeilijk contact met vreemde vrouwen..
pi_90612567
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:17 schreef Junkie het volgende:

[..]

It's the Internet. ;)
Ja maar wat heb je eraan dan? Wat heeft dat voor voldoening dan? Aangezien iedereen hier voor trol wordt uitgemaakt.
pi_90612580
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:17 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Ja, dat is weer iets waar ik van geleerd heb.. 5 maanden lang heb zoveel gegeven en geduld gehad.. Omdat ik echt dacht dat hij me leuk vond.. En hij heeft die dingen vast niet bewust gedaan(dat zegt ie zelf ook) want hij is echt geen versierder ofzo.. hij legt moeilijk contact met vreemde vrouwen..
Ik ook, maar na een keer op de bank gezeten te hebben is een vrouw echt niet vreemd meer.
pi_90612599
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:18 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja maar wat heb je eraan dan? Wat heeft dat voor voldoening dan? Aangezien iedereen hier voor trol wordt uitgemaakt.
Dankjewel voor je reactie! Ik ga echt niet om half 2 een topic maken als ik dit zou verzinnen.. Ik vraag niet voor niets om jullie mening..
pi_90612602
quote:

[..]

Denk dat ie gewoon heel onzeker is, en een beetje een flierefluiter, die doet waar die zin in heeft, als je me begrijpt. Hij denkt: zie wel wat er van komt..
pi_90612664
niet reageren op iwannabehigh... check topic 'stalker'. Hij is een psycho.
pi_90612668
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:19 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Denk dat ie gewoon heel onzeker is, en een beetje een flierefluiter, die doet waar die zin in heeft, als je me begrijpt. Hij denkt: zie wel wat er van komt..
Probeer dit ff op te sommen:
A: hij zegt dat ie haar leuk vind.
B: hij loopt weg voor een open doel.....

Conclusie: A en B gaan niet samen, is een oxymoron.
pi_90612707
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:19 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja zo zei het ook tegen een vriend van me.. alleen moet ik dat nu horen via hem en zei hij het niet meteen tegen me.. hij zei: nja ik heb t gevoel nog niet.. maar we zien wel, wat niet is kan nog komen.. We hadden afgesproken om iets leuks te doen op onbekend terrein, zodat hij kon merken hoe het is om met mij alleen te zijn ergens.. Dat vond hij een goed idee.. Alleen kwam het er nooit meer van.. Dan moest hij weer werken, en dan had hij weer dienst in het dorp.. Ik baal er van dat hij zo laks is geweest.. Terwijl hij zei dat hij me leuk vond en openstond voor een relatie..
pi_90612728
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:20 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Probeer dit ff op te sommen:
A: hij zegt dat ie haar leuk vind.
B: hij loopt weg voor een open doel.....

Conclusie: A en B gaan niet samen, is een oxymoron.
Wat is een oxymoron??
pi_90612739
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:20 schreef Spartacus911 het volgende:
niet reageren op iwannabehigh... check topic 'stalker'. Hij is een psycho.
Topic ''stalker'' is niet door mij gemaakt. Wie ben jij om te zeggen dat ik een psycho ben, inderdaad it's the internet, mensen durven ineens veel merk ik. Internet hooligan.
pi_90612771
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:22 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Wat is een oxymoron??
Een oxymoron is een stijlfiguur waarbij twee woorden die elkaar in hun letterlijke betekenis tegenspreken toch worden gecombineerd tot één begrip.
pi_90612795
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:23 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Een oxymoron is een stijlfiguur waarbij twee woorden die elkaar in hun letterlijke betekenis tegenspreken toch worden gecombineerd tot één begrip.
Wat een slimme woorden. Maar, denk wel dat het samengaat; hij wilt wel, maar durft misschien niet. Kan toch?
pi_90612868
Ja dat zou idd wel logisch klinken.. Maarja.. wat zou ik nu nog moeten doen? eigenlijk kan ik helemaal niets meer doen.. En daarbij? wil ik nog wel zoveel energie in iemand steken die dat niet voor mij heeft gedaan?

zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt waarbij diegene daarna toch heeft ingezien van: shit! ik heb die laten gaan.. en toch is teruggekomen? Of zijn dit sprookjes?
pi_90612887
Stomme vraag maar weet je wel zeker dat die op vrouwen valt ???
Hij doet namelijk wel erg vaag met dat sexuele gebeuren ...............
Ik zou haast denken dat die nog in de kast zit.
pi_90612905
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:22 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Topic ''stalker'' is niet door mij gemaakt. Wie ben jij om te zeggen dat ik een psycho ben, inderdaad it's the internet, mensen durven ineens veel merk ik. Internet hooligan.
ik zou het zonder problemen in je gezicht zeggen hoor, maar je bent me nu gewoon een beetje aan het uitdagen omdat ik je slachtoffer via facebook zou benaderen met de link van dit topic, dus ben je gewoon een troll
pi_90612922
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:25 schreef ReVamp_ het volgende:
Ja dat zou idd wel logisch klinken.. Maarja.. wat zou ik nu nog moeten doen? eigenlijk kan ik helemaal niets meer doen.. En daarbij? wil ik nog wel zoveel energie in iemand steken die dat niet voor mij heeft gedaan?

zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt waarbij diegene daarna toch heeft ingezien van: shit! ik heb die laten gaan.. en toch is teruggekomen? Of zijn dit sprookjes?
IK denk dat je daar maar niet op moet hopen, en gewoon je energie op een ander moet gaan richten, 5 maanden is lang zat.
pi_90612948
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef Spartacus911 het volgende:

[..]

ik zou het zonder problemen in je gezicht zeggen hoor, maar je bent me nu gewoon een beetje aan het uitdagen omdat ik je slachtoffer via facebook zou benaderen met de link van dit topic, dus ben je gewoon een troll
Benader haar maar, (zoek haar eerst maar eens op) MAAR volgens mij ben jij hier de enige trol: Sensatie zoeken via internet ;)
pi_90612966
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef Foxgod het volgende:

[..]

IK denk dat je daar maar niet op moet hopen, en gewoon je energie op een ander moet gaan richten, 5 maanden is lang zat.
Waarom zeg je niet gewoon aan hem wat je van zijn gedrag vindt, en vraag je wat hij nou precies wilt. Klaar toch..
  donderdag 30 december 2010 @ 01:28:17 #53
11697 Junkie
pi_90612968
quote:

[..]

Als iemand je 'leuk' vindt doet hij 'dingen' voor je. Hij wil al je aandacht, bij je zijn, etc.
En je accepteert elkaar je zoals je bent, etc.

Als diegene dat niet toont heeft diegene er gewoon geen zin in. En soms hebben die personen dat zelf niet eens door. Maar jij hebt dit al opgepikt en vraagt je af wat er nou aan de hand is.

Hij wil/kan er niet over communiceren en hij houdt zich ook verder stil. Waarom zou jij er dan nog energie in steken?
pi_90612979
he hou eens op daar gaat het topic niet over
pi_90613002
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:28 schreef Junkie het volgende:

[..]

Als iemand je 'leuk' vindt doet hij 'dingen' voor je. Hij wil al je aandacht, bij je zijn, etc.
En je accepteert elkaar je zoals je bent, etc.

Als diegene dat niet toont heeft diegene er gewoon geen zin in. En soms hebben die personen dat zelf niet eens door. Maar jij hebt dit al opgepikt en vraagt je af wat er nou aan de hand is.

Hij wil/kan er niet over communiceren en hij houdt zich ook verder stil. Waarom zou jij er dan nog energie in steken?
Je beseft wel dat iedereen anders is? Sommige mensen doen JUIST onverschillig als ze iemand leuk vinden.
pi_90613006
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef formerjellybean het volgende:
Stomme vraag maar weet je wel zeker dat die op vrouwen valt ???
Hij doet namelijk wel erg vaag met dat sexuele gebeuren ...............
Ik zou haast denken dat die nog in de kast zit.
Voordat wij iets begonnen, hebben mijn vrienden en ik idd wel eens gedacht of die eigenlijk nou wel homo of niet was.. toen moest ik ook nog niet veel van em hebben.. Maar van de ene kant kon ik het me ook niet voorstellen.. hij is wel iemand die gewoon jongens in hun kruis grijpt (vrienden dan) maar ik dacht altijd dat dat wel militaire grapjes waren..
pi_90613040
militaire grapjes :')
pi_90613068
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:29 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Voordat wij iets begonnen, hebben mijn vrienden en ik idd wel eens gedacht of die eigenlijk nou wel homo of niet was.. toen moest ik ook nog niet veel van em hebben.. Maar van de ene kant kon ik het me ook niet voorstellen.. hij is wel iemand die gewoon jongens in hun kruis grijpt (vrienden dan) maar ik dacht altijd dat dat wel militaire grapjes waren..
Dat hoeft iemand mij niet te flikken............ die militairen zijn rare jongens.
pi_90613116
Ik ga em zondag weer zien denk ik.. dan is het 5 weken geleden dat het over was en dat ik em weer ga zien.. Ik denk dat ik me echt geen houding weet te geven.. en niet zou weten wat ik moet doen enz..
pi_90613136
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:38 schreef ReVamp_ het volgende:
Ik ga em zondag weer zien denk ik.. dan is het 5 weken geleden dat het over was en dat ik em weer ga zien.. Ik denk dat ik me echt geen houding weet te geven.. en niet zou weten wat ik moet doen enz..
Snap niet waarom je niet gewoon direct aan hem zegt wat er aan de hand is en waar je mee zit.. das handiger dan een topic maken toch :P
pi_90613137
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:38 schreef ReVamp_ het volgende:
Doe gewoon vriendschappelijk en nok ermee.
pi_90613157
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:39 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Snap niet waarom je niet gewoon direct aan hem zegt wat er aan de hand is en waar je mee zit.. das handiger dan een topic maken toch :P
Dat is beter ja, praat erover, als je zelf een relatie wilt aangaan zul je moeten leren discussieren erover.
Als hij de discussie uit de weg gaat, dan moet je er maar een punt achter zetten.
pi_90613169
ik denk toch dat deze jongen uit je verhaal niet helemaal hetero is hoor als ik zo dat sexverhaal hoor.
Dan ligt het ook niet aan jou maar gewoon aan hem. Ik ken trouwens weinig jongens die andere voor de grap in hun zak grijpen.
Een beetje een vreemd type, ik denk echt dat die nog in de kast zit.
pi_90613242
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:40 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk toch dat deze jongen uit je verhaal niet helemaal hetero is hoor als ik zo dat sexverhaal hoor.
Dan ligt het ook niet aan jou maar gewoon aan hem. Ik ken trouwens weinig jongens die andere voor de grap in hun zak grijpen.
Je oordeelt ook zomaar :P Die jongen kan toch onzeker zijn omdat hij geen ervaring etc. heeft.. lijkt mij best natuurlijk, en omdat ie niet gelijk een meid bespringt issie meteen niet hetero. Apart maar okay..
pi_90613247
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vraag me ook af wat soort gasten dat uberhaupt toelaten....
pi_90613275
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je oordeelt ook zomaar :P Die jongen kan toch onzeker zijn omdat hij geen ervaring etc. heeft.. lijkt mij best natuurlijk, en omdat ie niet gelijk een meid bespringt issie meteen niet hetero. Apart maar okay..
Als je zegt dat je iemand leuk vind, sex grapjes tegen die persoon maakt, en dan vervolgens meerdere pogingen hebt om sex te hebben met die persoon, en het dan niet doet, en geen discussies voert maar geheimzinnig doet, dan is ie best homo....
pi_90613292
hahaha.. nja misschien is hij echt homo...

en daarbij ik denk dat het verhaal gewoon af is. Hij wil niets met me.. heeft in smsjes vorige week toegegeven dat hij me teveel hoop heeft gegeven, niet weet waarom hij niet vanaf het begin er niet op in is gegaan..

Snap alleen niet waarom hij steeds mijn gevoel van links naar rechts heeft geslingerd, terwijl hij zoveel kansen heeft gehad om gewoon te zeggen: nee sorry ik kan het niet.. Nee hij bleef gewoon knuffelen en lief doen tot op het laatst..
pi_90613314
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:45 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Als je zegt dat je iemand leuk vind, sex grapjes tegen die persoon maakt, en dan vervolgens meerdere pogingen hebt om sex te hebben met die persoon, en het dan niet doet, en geen discussies voert maar geheimzinnig doet, dan is ie best homo....
Er bestaat ook nog zoiets als onzekerheid
  donderdag 30 december 2010 @ 01:46:23 #69
11697 Junkie
pi_90613315
Omdat hij dat niet durft.
  donderdag 30 december 2010 @ 01:47:28 #70
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90613341
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:46 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

zelfs daar zijn grenzen aan, kom op.....
J. <3
pi_90613354
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:46 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, ik ben best wel onzeker van nature, en ik herken mijzelf TOTAAL niet in dat verhaal.
Als hij onzeker is over zijn sexualiteit (wat ik dus niet ben), dan is ie hoogstwaarschijnlijk niet helemaal hetero.

Ik betwijfel dat een 100% hetero ooit zou twijfelen over zijn sexualiteit.
pi_90613369
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:43 schreef iwannabehigh het volgende:
,
[..]

Nee , maar een normale jongen die probeert toch echt wel wat als je jongen niet veel probeert, en dat maanden volhoud zou ik het toch echt wel verdacht vinden.
Je hebt onzeker , maar geen iniatief naar sex nemen is toch echt wel heel vreemd hoor voor een jongen .
Als ik dan ook haar verhaaltje hoor als er al aan getwijfeld is of die echt hetero is door meerdere mensen dan zou nog meer mijn alarm gaan rinkelen.
pi_90613375
quote:

[..]

Helemaal herkenbaar, ik kende ook zon vent die gigantisch onverschillig is. Erg vervelend idd!! Net of die totaal niet geinteresseerd in je is, terwijl je weet dat hij dat wel is. Een antwoord terug krijgen (smsen/mail etc) duurt ook een paar dagen als je geluk hebt haha. Die gast die ik ken heeft ook nog nooit eerder een echte relatie gehad en is zo onzeker als de pest. Durft ook niet naar vrouwen toe te stappen enzo.
Ik begrijp je wel TS. Wat je ermee kan doen, tja, loslaten die handel denk ik dan en lekker iemand vinden die wel veel moeite voor je wilt doen en het juist leuk vind om dingen met jou te doen enzo. Die mannen veranderen nooit, laat ze maar eerst wat ervaring opbouwen, ze komen er later wel achter wat ze hebben laten vallen. :)
pi_90613403
hmm ja misschien zijn die mannen gewoon stiekem homo idd :P Anders snap ik het ook niet meer... _O-
pi_90613412
Dan nog iets.. hij vroeg me toen van; ,,ga je mee naar een feestje van mijn collega? Ik ken er verder ook niemand maar ik dacht, we hadden afgesproken, en misschien wil je mee want eigenlijk zou ik daarheen gaan, maar wil onze afspraak ook nakomen''.. En of ik mee ging naar feestjes op het werk enz.

Dat vraag je toch niet als je iemand niet leuk vind?
  donderdag 30 december 2010 @ 01:50:43 #76
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90613432
denk sowieso dat een kerel die nooit durft echt iets moet zijn waar je van houdt :)

maar wdf weet ik ook eigenlijk als man :')
J. <3
pi_90613438
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:49 schreef Ernemmertje het volgende:
hmm ja misschien zijn die mannen gewoon stiekem homo idd :P Anders snap ik het ook niet meer... _O-
Onzekerheid duurt maar ff, in het begin, daarna verdwijnt de onzekerheid.
Dus ik betwijfel dat je dit geval aan onzekerheid toe kan rekenen, zou iedergeval een belediging zijn voor mannen die echt onzeker zijn.
pi_90613449
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:48 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Ja, ik ben best wel onzeker van nature, en ik herken mijzelf TOTAAL niet in dat verhaal.
Als hij onzeker is over zijn sexualiteit (wat ik dus niet ben), dan is ie hoogstwaarschijnlijk niet helemaal hetero.

Ik betwijfel dat een 100% hetero ooit zou twijfelen over zijn sexualiteit.
Iedereen is op een andere manier onzeker en heeft andere angsten. Hoeft hij niet onzeker te zijn over zijn sexualiteit, maar miss is hij bang dat hij iets fout doet tijdens de sex. Weetje, er kunnen zoveel redenen zijn.
pi_90613470
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:51 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Iedereen is op een andere manier onzeker en heeft andere angsten. Hoeft hij niet onzeker te zijn over zijn sexualiteit, maar miss is hij bang dat hij iets fout doet tijdens de sex. Weetje, er kunnen zoveel redenen zijn.
Right..................
pi_90613474
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:50 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Onzekerheid duurt maar ff, in het begin, daarna verdwijnt de onzekerheid.
Dus ik betwijfel dat je dit geval aan onzekerheid toe kan rekenen, zou iedergeval een belediging zijn voor mannen die echt onzeker zijn.
Sommige mensen zijn sowieso onzeker over alles hé. Dat snap je toch wel neem ik aan. Denken dat niks goed aan hunzelf is etc, dat gaat zeker niet zomaar weg.
pi_90613492
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:50 schreef ReVamp_ het volgende:
Dan nog iets.. hij vroeg me toen van; ,,ga je mee naar een feestje van mijn collega? Ik ken er verder ook niemand maar ik dacht, we hadden afgesproken, en misschien wil je mee want eigenlijk zou ik daarheen gaan, maar wil onze afspraak ook nakomen''.. En of ik mee ging naar feestjes op het werk enz.

Vraag het nou eens aan hem :P?
pi_90613504
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:52 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn sowieso onzeker over alles hé. Dat snap je toch wel neem ik aan. Denken dat niks goed aan hunzelf is etc, dat gaat zeker niet zomaar weg.
Ja, dat soort mensen hebben professioneel hulp nodig.
Hun probleem zit dieper dan een gebrek op romantisch niveau, wat jij beschrijft is niet normaal meer.
pi_90613507
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:48 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Helemaal herkenbaar, ik kende ook zon vent die gigantisch onverschillig is. Erg vervelend idd!! Net of die totaal niet geinteresseerd in je is, terwijl je weet dat hij dat wel is. Een antwoord terug krijgen (smsen/mail etc) duurt ook een paar dagen als je geluk hebt haha. Die gast die ik ken heeft ook nog nooit eerder een echte relatie gehad en is zo onzeker als de pest. Durft ook niet naar vrouwen toe te stappen enzo.
Ik begrijp je wel TS. Wat je ermee kan doen, tja, loslaten die handel denk ik dan en lekker iemand vinden die wel veel moeite voor je wilt doen en het juist leuk vind om dingen met jou te doen enzo. Die mannen veranderen nooit, laat ze maar eerst wat ervaring opbouwen, ze komen er later wel achter wat ze hebben laten vallen. :)
Fijn dat er iemand is die dit ook heeft meegemaakt(ja is ook shit voor jou hoor, begrijp me niet verkeerd) Het was idd alsof hij zich niet in mij interesseerde, hij wist niet eens dat ik naar het ziekenhuis ben geweest vlak nadat we gekust hadden (hij zat op oefening in het buitenland) en wist niet eens dat mijn broer in het ziekenhuis heeft gelegen.. Ik had zoiets ik ga niet hem uit zelfmedelijden smsen, dat hij maar wat laat weten.. maar dat deed hij dus niet.. Wel moeilijk, want hij was er gewoon niet voor me als ik hem nodig had.

Hij zal zichzelf nog wel tegenkomen en het ooit een keer moeilijk krijgen in zijn leven..
pi_90613508
Wij kunnen toch niet oordelen dat hij homo is, of onzeker, of wat dan ook, als je het nou gewoon aan hem vraagt wat er precies is zal je er waarschijnlijk achter komen.. Maarja..
  donderdag 30 december 2010 @ 01:54:18 #85
11697 Junkie
pi_90613525
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:50 schreef ReVamp_ het volgende:

Denk eens aan de situatie als: Twee vliegen in 1 klap?
Hij gaat naar die verjaardag wat hem is gevraagd, en hij komt een afspraak met jou na zonder daar verder moeite voor te doen. Dat is makkelijk van je afspraken afkomen.

Sorry, ReVamp, snap dat sommige dingen misschien hard overkomen. Maar kan het niet echt anders brengen dat hij er niet echt moeite voor de relatie wilt doen.
pi_90613526
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:53 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Ja, dat soort mensen hebben professioneel hulp nodig.
Hun probleem zit dieper dan een gebrek op romantisch niveau, wat jij beschrijft is niet normaal meer.
Ha-ha, wat zijn we weer grappig..
pi_90613531
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Wij kunnen toch niet oordelen dat hij homo is, of onzeker, of wat dan ook, als je het nou gewoon aan hem vraagt wat er precies is zal je er waarschijnlijk achter komen.. Maarja..
Dat zowiezo, een relatie is gebasseerd io vertrouwen, en dat krijg je alleen via een discussie, dus ze moet gewoon gaan praten.
pi_90613548
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:54 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ha-ha, wat zijn we weer grappig..
Is een feit, beetje onzekerheid ok, maar zo onzeker dat je je overal druk over maakt, is abnormaal, en niks grappigs aan.
pi_90613550
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik krijg sinds we gekust hadden alleen maar antwoorden als : ik weet het niet, ik weet niet wat ik wil, ik weet niet wat ik moet doen, ik wil zoveel maar het kan niet allemaal.. Daar moet ik het dus meedoen.. Heb zoveel dingen tegen hem gezegd en gevraagd, maar ik krijg er geen duidelijk antwoord uit..
pi_90613569
wat grappig dat iwannabehigh de boventoon wil voeren in dit topic terwijl hij op ziekelijk manier een meisje stalkt die hem niet moet :')
pi_90613586
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:55 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Ik krijg sinds we gekust hadden alleen maar antwoorden als : ik weet het niet, ik weet niet wat ik wil, ik weet niet wat ik moet doen, ik wil zoveel maar het kan niet allemaal.. Daar moet ik het dus meedoen.. Heb zoveel dingen tegen hem gezegd en gevraagd, maar ik krijg er geen duidelijk antwoord uit..
Hij zit in de knoop met zichzelf, dan kan ie geen relatie aangaan.
Mischien moet ie maar gewoon met iemand gaan praten, proberen de knopen eruit de krijgen.
pi_90613588
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:55 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Dan laat je hem toch gaan als hij zo onnozel en onzeker doet, simpel zat. Je kan niet door blijven gaan met zulke onzin toch.. :P
pi_90613597
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:54 schreef Junkie het volgende:

[..]

Denk eens aan de situatie als: Twee vliegen in 1 klap?
Hij gaat naar die verjaardag wat hem is gevraagd, en hij komt een afspraak met jou na zonder daar verder moeite voor te doen. Dat is makkelijk van je afspraken afkomen.

Sorry, ReVamp, snap dat sommige dingen misschien hard overkomen. Maar kan het niet echt anders brengen dat hij er niet echt moeite voor de relatie wilt doen.
Dat snap ik idd wel.. 2 vliegen in een klap.. Maar je gaat toch niet zomaar een meisje meenemen op een feestje van een collega en vragen of ik mee ga naar feestjes van het werk waar partners ook van mee mogen komen. Daarbij zouden we dan allebei daar slapen op het werk..
pi_90613612
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:55 schreef Spartacus911 het volgende:
wat grappig dat iwannabehigh de boventoon wil voeren in dit topic terwijl hij op ziekelijk manier een meisje stalkt die hem niet moet :')
Wil niet de boventoon voeren: zoals de waard is, vertrouwt ie z'n gasten :')
pi_90613621
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:56 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Mischien moet ie maar gewoon met iemand gaan praten, proberen de knopen eruit de krijgen.
Ja laat de persoon proberen de knoop eruit te krijgen, uhu :')
pi_90613626
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:56 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk, hij zal zichzelf nog wel tegenkomen.. Hij leeft toch alleen maar voor zijn werk enz.. Verder boeit hem niets..
pi_90613627
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:56 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Dat snap ik idd wel.. 2 vliegen in een klap.. Maar je gaat toch niet zomaar een meisje meenemen op een feestje van een collega en vragen of ik mee ga naar feestjes van het werk waar partners ook van mee mogen komen. Daarbij zouden we dan allebei daar slapen op het werk..
Ik had niet eens naar dat feesje gegaan met een meisje, had eerder iets gedaan dat leuk is met een meisje.
pi_90613651
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja laat de persoon proberen de knoop eruit te krijgen, uhu :')
Ja, als mensen iets dwars zit, dan moeten ze praten erover, enige manier om er snel overheen te komen.
  donderdag 30 december 2010 @ 01:59:43 #99
11697 Junkie
pi_90613690
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:57 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Ik had niet eens naar dat feesje gegaan met een meisje, had eerder iets gedaan dat leuk is met een meisje.
Dat dus.

En mocht je toch gaan.
Ga eens gewoon een klein beetje flirten met een andere jongen. Als er dan nog geen reactie komt... Dan weet ik het ook niet meer.
pi_90613708
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:58 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Ja, als mensen iets dwars zit, dan moeten ze praten erover, enige manier om er snel overheen te komen.
Oke god
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')