abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90611341
sorry heren, maar ik probeer erachter te komen waarom sommige mannen (of vrouwen) zo onverschillig kunnen zijn? Ik ben met iemand bezig geweest voor een lange tijd die eigenlijk niets interesseerde, alleen zijn werk en dingen er rondom heen. Of hij me nou 1 keer of 5 keer per week zag, het boeide hem niet.. 1 keer per week was prima. Het boeide hem allemaal niets. Ik gaf zoveel en hij nam alleen maar.. Als ik bij hem was was het altijd fijn en gaf hij me een heel goed gevoel.. Maar altijd moest ik initiatief nemen.

Vrienden belt hij amper..(hij heeft al 4 weken niets laten weten aan zijn vrienden) Dit weekend zal hij wel weer gewoon komen. En dan krijgt hij commentaar en dan hoor je: jaja druk druk..

We zijn nu ongeveer 4 weken ''uit elkaar''. Heb vorige week contact met em gezocht. En kreeg er uit dat hij inderdaad mij al die tijd hoop had gegeven die hij niet kon waarmaken. Waarom hij niet vanaf het begin er niet op in was gegaan weet hij niet. Hij wist gedurende de tijd dat we bezig waren nooit wat hij wou, maar was altijd lief voor me en gaf mij een best wel overtuigend gevoel.

Zijn er meer meiden die zich hierin herkennen? Of mannen natuurlijk? En wat moet je met zo iemand?
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
  donderdag 30 december 2010 @ 00:49:32 #2
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90611471
Als ie echt onverschillig is... dan weet je toch genoeg?

Ik kan heel goed onverschillig doen, maar alleen uit zelfbescherming. Als ik de ander echt leuk vind (kleine kans), dan zakt het muurtje.

Als je gek op iemand bent dan kun je nooit zo zijn/doen.
J. <3
  donderdag 30 december 2010 @ 00:49:50 #3
330048 MeGusta
Diiiiirrrtyyy O.G
pi_90611484
U is een vrouw ?
Showering..... Placing shower head against my anus.... Me Gusta
pi_90611594
ik ben een vrouw ja :)

Ik kan het niet begrijpen dat hij zo ontzettend lief en echt letterlijk zei tegen me: ik vind je leuk en sta open voor een relatie.. maar ergens weet ik het niet..

Als ik met hem op een feest was, plakte hij zowat aan me.. Waar al onze vrienden bijstonden.. Hij stuurde me dan smsjes dat hij me graag snel weer wou zien.. en vervolgens moest ik weer initiatief nemen om af te spreken.. Was ik bij em, was alles oke..
pi_90611619
troll gaap
Ik zwaai naar dieren.
pi_90611731
Vrouwen die overal moeilijk over doen ;(
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  donderdag 30 december 2010 @ 00:58:30 #7
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90611800
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:52 schreef ReVamp_ het volgende:

Ik kan het niet begrijpen dat hij zo ontzettend lief en echt letterlijk zei tegen me: ik vind je leuk en sta open voor een relatie.. maar ergens weet ik het niet..

Als ik met hem op een feest was, plakte hij zowat aan me.. Waar al onze vrienden bijstonden.. Hij stuurde me dan smsjes dat hij me graag snel weer wou zien.. en vervolgens moest ik weer initiatief nemen om af te spreken.. Was ik bij em, was alles oke..
Mjah... Neem jij het initiatief over. Als ie je echt wil gaat ie echt wel voor je dan... Geen excuses meer.

Maar mss weet hij ook niet. Nou ja, dan verdoe je beter je tijd niet :)
J. <3
pi_90611811
In de dierenwereld leven ook de bezige bijtjes en mieren, die hebben gewoon een taak op aarde als bezige bij, mier..Meer zit er niet in, ik denk dat die man een simpele man moet zijn.
En dat kan
Ware woorden zijn niet mooi; mooie woorden zijn niet waar
pi_90611826
Typische vrouwenkwestie.

Vergelijkbaar met onderstaande situatie.

Indien een man een SMS krijgt van een vrouw, denkt 'ie `oh wat leuk, ik stuur later even iets terug´. Dit kan prima twee dagen duren, terwijl de vrouw bij het versturen van een SMS al de stopwatch indrukt om bij te houden hoe snel 'ie reageert en daar allerlei conclusies uittrekt. :')
pi_90611835
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:52 schreef ReVamp_ het volgende:

Ontopic voor het geval dit geen troll is.

Misschien zoekt ie bevestiging van jouw kant, of iets dergelijks.
  donderdag 30 december 2010 @ 00:59:26 #11
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90611838
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef ReVamp_ het volgende:

Zijn er meer meiden die zich hierin herkennen? Of mannen natuurlijk? En wat moet je met zo iemand?
Genieten van de sex en tegelijkertijd op zoek gaan naar iemand die wel serieus is?
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90611861
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:59 schreef Socios het volgende:

Indien een man een SMS krijgt van een vrouw, denkt 'ie `oh wat leuk, ik stuur later even iets terug´. Dit kan prima twee dagen duren, terwijl de vrouw bij het versturen van een SMS al de stopwatch indrukt om bij te houden hoe snel 'ie reageert. :')
Sterker nog, er bestaan types(zoals mijn ex-vriendin) die gaan bellen als je na 30 minuten nog niets heb terug gestuurd. :'(
pi_90611944
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:58 schreef BoDee het volgende:
In de dierenwereld leven ook de bezige bijtjes en mieren, die hebben gewoon een taak op aarde als bezige bij, mier..Meer zit er niet in, ik denk dat die man een simpele man moet zijn.
En dat kan
Tjsa hij is 27 en ik 21.. Hij heeft nog nooit een relatie gehad en ik denk dat hij gewoon niet dit leven wat hij nu leidt op wil geven.. Daarnaast zijn zijn ouders gescheiden en hij heeft me wel eens gezegd dat hij ergens bang is dat dat tussen ons ook kapot kan gaan.. Maarja. ooit zul je er toch wel aan moeten geloven.

In ieder geval, 4 weken geleden voor t laatst bij hem geweest en hij was zo zijn best aan het doen om mij aan het lachen te maken enz. en opeens omdat ik zei ik wil het nu weten.. was het over..
  donderdag 30 december 2010 @ 01:03:01 #14
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90611969
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Tjsa hij is 27 en ik 21.. Hij heeft nog nooit een relatie gehad en ik denk dat hij gewoon niet dit leven wat hij nu leidt op wil geven.. Daarnaast zijn zijn ouders gescheiden en hij heeft me wel eens gezegd dat hij ergens bang is dat dat tussen ons ook kapot kan gaan.. Maarja. ooit zul je er toch wel aan moeten geloven.

In ieder geval, 4 weken geleden voor t laatst bij hem geweest en hij was zo zijn best aan het doen om mij aan het lachen te maken enz. en opeens omdat ik zei ik wil het nu weten.. was het over..
Neuken jullie wel?
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90612006
quote:
Typische vrouwenkwestie.

Indien een man een SMS krijgt van een vrouw, denkt 'ie `oh wat leuk, ik stuur later even iets terug´. Dit kan prima twee dagen duren, terwijl de vrouw bij het versturen van een SMS al de stopwatch indrukt om bij te houden hoe snel 'ie reageert en daar allerlei conclusies uittrekt. :')
dit vind ik echt een hele goede idd.. Ik herken me hier wel een beetje in.. al ben ik daar een stuk beter in geworden.. Maar in dit geval denken mannen er dus idd heel anders over dan vrouwen.
  donderdag 30 december 2010 @ 01:04:04 #16
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90612011
dan wil ie je niet, duidelijk. sorry :)
J. <3
pi_90612093
edit
Nee joh
pi_90612102
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:03 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Neuken jullie wel?
Nee.. ik ben in september een keer naar em toe gegaan.. Toen hij smste': ik weet niet wat ik wil enz. heb gevraagd of ik langs kon komen en dat mocht.. ik daarheen.. nja niet echt gepraat.. we begonnen te zoenen.. gingen verder.. kleren uit.. ik hem gepijpt, hij mij gebeft, hij kwam naar boven.. kuste me en legde zijn hoofd op mijn schouder.. dus ik dacht......oke?...... duw em dr in,,,,? maar gebeurde niet..

Week later idem.. alleen stopte hij daar al toen hij mijn trui uit had gedaan.. En hij keek me aan.. en ik vroeg aan em wat er was.. en ik kreeg niets uit.. Enigste wat ik eruit kreeg is dat hij niet wou dat ik naar huis ging.. nja op een begeven moment heb ik me aangetrokken en ben gegaan.. Als hij niets zegt naar zoveel vragen, word ik er ook heel onzeker van..
pi_90612136
quote:
Typische vrouwenkwestie.

? niet helemaal mee eens, stel je vind een vrouw leuk, en je stuurt een sms, en dan duurt het 2 dagen voor je antwoord terug krijgt, dan ben je als man zijnde ook unhappy over de late reactie....
pi_90612181
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:06 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Nee.. ik ben in september een keer naar em toe gegaan.. Toen hij smste': ik weet niet wat ik wil enz. heb gevraagd of ik langs kon komen en dat mocht.. ik daarheen.. nja niet echt gepraat.. we begonnen te zoenen.. gingen verder.. kleren uit.. ik hem gepijpt, hij mij gebeft, hij kwam naar boven.. kuste me en legde zijn hoofd op mijn schouder.. dus ik dacht......oke?...... duw em dr in,,,,? maar gebeurde niet..

Week later idem.. alleen stopte hij daar al toen hij mijn trui uit had gedaan.. En hij keek me aan.. en ik vroeg aan em wat er was.. en ik kreeg niets uit.. Enigste wat ik eruit kreeg is dat hij niet wou dat ik naar huis ging.. nja op een begeven moment heb ik me aangetrokken en ben gegaan.. Als hij niets zegt naar zoveel vragen, word ik er ook heel onzeker van..
Jemig, ik zou bijna zeggen dat ie niet spoort, of je bent een troll.....
zeggen dat je een meisje leuk vind, en dan geen sex hebben......
pi_90612184
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:06 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Impotent of angstig dat hij dat is?
Ware woorden zijn niet mooi; mooie woorden zijn niet waar
pi_90612195
kon hij goed beffen? En nee, dat vraag ik niet of raar te doen... misschien heeft hij geen seksuele ervaring of problemen met intimiteiten?
pi_90612258
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:07 schreef Foxgod het volgende:
? niet helemaal mee eens, stel je vind een vrouw leuk, en je stuurt een sms, en dan duurt het 2 dagen voor je antwoord terug krijgt, dan ben je als man zijnde ook unhappy over de late reactie....
Nee, hoor. Geenszins, integendeel zelfs! Ik vind het superchill als een vrouw ook op een `relaxe´ manier communiceert. Ik verwacht ook niet van haar dat zij constant contact opneemt etc.
pi_90612280
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:10 schreef Socios het volgende:

[..]

Nee, hoor. Geenszins, integendeel zelfs! Ik vind het superchill als een vrouw ook op een `relaxe´ manier communiceert. Ik verwacht ook niet van haar dat zij constant contact opneemt etc.
Ik zou een beetje gaan denken dat die vrouw niks van me moet hebben met zo een late reactie.
pi_90612283
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:08 schreef Spartacus911 het volgende:
kon hij goed beffen? En nee, dat vraag ik niet of raar te doen... misschien heeft hij geen seksuele ervaring of problemen met intimiteiten?
Ja hij kon goed beffen, verbaasde ik me zelfs over, zonder ervaring.. Misschien dat hij me geen hoop wilde geven door sex met mij te hebben? Zal het bindingsangst zijn? Want daarna hebben we nooit meer echt zoiets gehad..
pi_90612318
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:11 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Ja hij kon goed beffen, verbaasde ik me zelfs over, zonder ervaring.. Misschien dat hij me geen hoop wilde geven door sex met mij te hebben? Zal het bindingsangst zijn? Want daarna hebben we nooit meer echt zoiets gehad..
Geen sex vanwege binding angst?
Right.....
Mannen met binding angst hangen hem erin en maken dat ze wegkomen.
Soort van black widow syndroom....
pi_90612356
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:08 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Jemig, ik zou bijna zeggen dat ie niet spoort, of je bent een troll.....
zeggen dat je een meisje leuk vind, en dan geen sex hebben......
ik ben geen doutzen kroes maar ook echt geen trol hoor.. Nee dat kan ik eerlijk van mezelf zeggen. Ik ben heel rechtuit net als hij.. Maar hij maakte altijd zo'n seksistische opmerkingen enz. en als puntje bij paaltje komt ho maar.. Daarbij vind ik het ook raar.. het was nog duidelijker geweest als hij me toen gewoon geneukt had en de dag erna had gezegd nee ik wil niks met je..
  donderdag 30 december 2010 @ 01:14:16 #28
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_90612405
Dat je zoveel geduld met hem hebt verbijsterd me. :?

Waarom doe je jezelf te kort, er zijn betere gozers voor je. ;)
pi_90612414
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:13 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

ik ben geen doutzen kroes maar ook echt geen trol hoor.. Nee dat kan ik eerlijk van mezelf zeggen. Ik ben heel rechtuit net als hij.. Maar hij maakte altijd zo'n seksistische opmerkingen enz. en als puntje bij paaltje komt ho maar.. Daarbij vind ik het ook raar.. het was nog duidelijker geweest als hij me toen gewoon geneukt had en de dag erna had gezegd nee ik wil niks met je..
Troll wilt zeggen dat je een lul verhaaltje aan het ophangen bent, voor eigen vermaak.
Heeft niks met uitelijk te maken.
pi_90612482
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:08 schreef Spartacus911 het volgende:
-.-'
pi_90612490
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:14 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Troll wilt zeggen dat je een lul verhaaltje aan het ophangen bent, voor eigen vermaak.
ohw.haha nee is echt geen lul verhaaltje.. Ik zit er echt mee.. Ik weet gewoon niet goed wat ik van hem moet denken of hoe ik ermee om had moeten gaan ofzo.. Ik vraag me af of er dus meerdere mensen last van hebben bij hun (ex)-partners
pi_90612511
Pics van TS? :P
pi_90612513
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:14 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Waarom, in godsnaam, zou iemand dit liegen om zichzelf te vermaken? Leg het me eens uit, wat daar zo leuk aan is?
  donderdag 30 december 2010 @ 01:17:29 #34
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_90612540
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom, in godsnaam, zou iemand dit liegen om zichzelf te vermaken? Leg het me eens uit, wat daar zo leuk aan is?
It's the Internet. ;)
pi_90612551
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:14 schreef Junkie het volgende:
Dat je zoveel geduld met hem hebt verbijsterd me. :?

Waarom doe je jezelf te kort, er zijn betere gozers voor je. ;)
Ja, dat is weer iets waar ik van geleerd heb.. 5 maanden lang heb zoveel gegeven en geduld gehad.. Omdat ik echt dacht dat hij me leuk vond.. En hij heeft die dingen vast niet bewust gedaan(dat zegt ie zelf ook) want hij is echt geen versierder ofzo.. hij legt moeilijk contact met vreemde vrouwen..
pi_90612567
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:17 schreef Junkie het volgende:

[..]

It's the Internet. ;)
Ja maar wat heb je eraan dan? Wat heeft dat voor voldoening dan? Aangezien iedereen hier voor trol wordt uitgemaakt.
pi_90612580
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:17 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Ja, dat is weer iets waar ik van geleerd heb.. 5 maanden lang heb zoveel gegeven en geduld gehad.. Omdat ik echt dacht dat hij me leuk vond.. En hij heeft die dingen vast niet bewust gedaan(dat zegt ie zelf ook) want hij is echt geen versierder ofzo.. hij legt moeilijk contact met vreemde vrouwen..
Ik ook, maar na een keer op de bank gezeten te hebben is een vrouw echt niet vreemd meer.
pi_90612599
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:18 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja maar wat heb je eraan dan? Wat heeft dat voor voldoening dan? Aangezien iedereen hier voor trol wordt uitgemaakt.
Dankjewel voor je reactie! Ik ga echt niet om half 2 een topic maken als ik dit zou verzinnen.. Ik vraag niet voor niets om jullie mening..
pi_90612602
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:17 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Denk dat ie gewoon heel onzeker is, en een beetje een flierefluiter, die doet waar die zin in heeft, als je me begrijpt. Hij denkt: zie wel wat er van komt..
pi_90612664
niet reageren op iwannabehigh... check topic 'stalker'. Hij is een psycho.
pi_90612668
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:19 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Denk dat ie gewoon heel onzeker is, en een beetje een flierefluiter, die doet waar die zin in heeft, als je me begrijpt. Hij denkt: zie wel wat er van komt..
Probeer dit ff op te sommen:
A: hij zegt dat ie haar leuk vind.
B: hij loopt weg voor een open doel.....

Conclusie: A en B gaan niet samen, is een oxymoron.
pi_90612707
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:19 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja zo zei het ook tegen een vriend van me.. alleen moet ik dat nu horen via hem en zei hij het niet meteen tegen me.. hij zei: nja ik heb t gevoel nog niet.. maar we zien wel, wat niet is kan nog komen.. We hadden afgesproken om iets leuks te doen op onbekend terrein, zodat hij kon merken hoe het is om met mij alleen te zijn ergens.. Dat vond hij een goed idee.. Alleen kwam het er nooit meer van.. Dan moest hij weer werken, en dan had hij weer dienst in het dorp.. Ik baal er van dat hij zo laks is geweest.. Terwijl hij zei dat hij me leuk vond en openstond voor een relatie..
pi_90612728
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:20 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Probeer dit ff op te sommen:
A: hij zegt dat ie haar leuk vind.
B: hij loopt weg voor een open doel.....

Conclusie: A en B gaan niet samen, is een oxymoron.
Wat is een oxymoron??
pi_90612739
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:20 schreef Spartacus911 het volgende:
niet reageren op iwannabehigh... check topic 'stalker'. Hij is een psycho.
Topic ''stalker'' is niet door mij gemaakt. Wie ben jij om te zeggen dat ik een psycho ben, inderdaad it's the internet, mensen durven ineens veel merk ik. Internet hooligan.
pi_90612771
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:22 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Wat is een oxymoron??
Een oxymoron is een stijlfiguur waarbij twee woorden die elkaar in hun letterlijke betekenis tegenspreken toch worden gecombineerd tot één begrip.
pi_90612795
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:23 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Een oxymoron is een stijlfiguur waarbij twee woorden die elkaar in hun letterlijke betekenis tegenspreken toch worden gecombineerd tot één begrip.
Wat een slimme woorden. Maar, denk wel dat het samengaat; hij wilt wel, maar durft misschien niet. Kan toch?
pi_90612868
Ja dat zou idd wel logisch klinken.. Maarja.. wat zou ik nu nog moeten doen? eigenlijk kan ik helemaal niets meer doen.. En daarbij? wil ik nog wel zoveel energie in iemand steken die dat niet voor mij heeft gedaan?

zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt waarbij diegene daarna toch heeft ingezien van: shit! ik heb die laten gaan.. en toch is teruggekomen? Of zijn dit sprookjes?
pi_90612887
Stomme vraag maar weet je wel zeker dat die op vrouwen valt ???
Hij doet namelijk wel erg vaag met dat sexuele gebeuren ...............
Ik zou haast denken dat die nog in de kast zit.
pi_90612905
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:22 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Topic ''stalker'' is niet door mij gemaakt. Wie ben jij om te zeggen dat ik een psycho ben, inderdaad it's the internet, mensen durven ineens veel merk ik. Internet hooligan.
ik zou het zonder problemen in je gezicht zeggen hoor, maar je bent me nu gewoon een beetje aan het uitdagen omdat ik je slachtoffer via facebook zou benaderen met de link van dit topic, dus ben je gewoon een troll
pi_90612922
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:25 schreef ReVamp_ het volgende:
Ja dat zou idd wel logisch klinken.. Maarja.. wat zou ik nu nog moeten doen? eigenlijk kan ik helemaal niets meer doen.. En daarbij? wil ik nog wel zoveel energie in iemand steken die dat niet voor mij heeft gedaan?

zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt waarbij diegene daarna toch heeft ingezien van: shit! ik heb die laten gaan.. en toch is teruggekomen? Of zijn dit sprookjes?
IK denk dat je daar maar niet op moet hopen, en gewoon je energie op een ander moet gaan richten, 5 maanden is lang zat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')