Onzekerheid duurt maar ff, in het begin, daarna verdwijnt de onzekerheid.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:49 schreef Ernemmertje het volgende:
hmm ja misschien zijn die mannen gewoon stiekem homo iddAnders snap ik het ook niet meer...
Iedereen is op een andere manier onzeker en heeft andere angsten. Hoeft hij niet onzeker te zijn over zijn sexualiteit, maar miss is hij bang dat hij iets fout doet tijdens de sex. Weetje, er kunnen zoveel redenen zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:48 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ja, ik ben best wel onzeker van nature, en ik herken mijzelf TOTAAL niet in dat verhaal.
Als hij onzeker is over zijn sexualiteit (wat ik dus niet ben), dan is ie hoogstwaarschijnlijk niet helemaal hetero.
Ik betwijfel dat een 100% hetero ooit zou twijfelen over zijn sexualiteit.
Right..................quote:Op donderdag 30 december 2010 01:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Iedereen is op een andere manier onzeker en heeft andere angsten. Hoeft hij niet onzeker te zijn over zijn sexualiteit, maar miss is hij bang dat hij iets fout doet tijdens de sex. Weetje, er kunnen zoveel redenen zijn.
Sommige mensen zijn sowieso onzeker over alles hé. Dat snap je toch wel neem ik aan. Denken dat niks goed aan hunzelf is etc, dat gaat zeker niet zomaar weg.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:50 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Onzekerheid duurt maar ff, in het begin, daarna verdwijnt de onzekerheid.
Dus ik betwijfel dat je dit geval aan onzekerheid toe kan rekenen, zou iedergeval een belediging zijn voor mannen die echt onzeker zijn.
Vraag het nou eens aan hemquote:Op donderdag 30 december 2010 01:50 schreef ReVamp_ het volgende:
Dan nog iets.. hij vroeg me toen van; ,,ga je mee naar een feestje van mijn collega? Ik ken er verder ook niemand maar ik dacht, we hadden afgesproken, en misschien wil je mee want eigenlijk zou ik daarheen gaan, maar wil onze afspraak ook nakomen''.. En of ik mee ging naar feestjes op het werk enz.
Dat vraag je toch niet als je iemand niet leuk vind?
Ja, dat soort mensen hebben professioneel hulp nodig.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn sowieso onzeker over alles hé. Dat snap je toch wel neem ik aan. Denken dat niks goed aan hunzelf is etc, dat gaat zeker niet zomaar weg.
Fijn dat er iemand is die dit ook heeft meegemaakt(ja is ook shit voor jou hoor, begrijp me niet verkeerd) Het was idd alsof hij zich niet in mij interesseerde, hij wist niet eens dat ik naar het ziekenhuis ben geweest vlak nadat we gekust hadden (hij zat op oefening in het buitenland) en wist niet eens dat mijn broer in het ziekenhuis heeft gelegen.. Ik had zoiets ik ga niet hem uit zelfmedelijden smsen, dat hij maar wat laat weten.. maar dat deed hij dus niet.. Wel moeilijk, want hij was er gewoon niet voor me als ik hem nodig had.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:48 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Helemaal herkenbaar, ik kende ook zon vent die gigantisch onverschillig is. Erg vervelend idd!! Net of die totaal niet geinteresseerd in je is, terwijl je weet dat hij dat wel is. Een antwoord terug krijgen (smsen/mail etc) duurt ook een paar dagen als je geluk hebt haha. Die gast die ik ken heeft ook nog nooit eerder een echte relatie gehad en is zo onzeker als de pest. Durft ook niet naar vrouwen toe te stappen enzo.
Ik begrijp je wel TS. Wat je ermee kan doen, tja, loslaten die handel denk ik dan en lekker iemand vinden die wel veel moeite voor je wilt doen en het juist leuk vind om dingen met jou te doen enzo. Die mannen veranderen nooit, laat ze maar eerst wat ervaring opbouwen, ze komen er later wel achter wat ze hebben laten vallen.
Denk eens aan de situatie als: Twee vliegen in 1 klap?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:50 schreef ReVamp_ het volgende:
Dan nog iets.. hij vroeg me toen van; ,,ga je mee naar een feestje van mijn collega? Ik ken er verder ook niemand maar ik dacht, we hadden afgesproken, en misschien wil je mee want eigenlijk zou ik daarheen gaan, maar wil onze afspraak ook nakomen''.. En of ik mee ging naar feestjes op het werk enz.
Dat vraag je toch niet als je iemand niet leuk vind?
Ha-ha, wat zijn we weer grappig..quote:Op donderdag 30 december 2010 01:53 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ja, dat soort mensen hebben professioneel hulp nodig.
Hun probleem zit dieper dan een gebrek op romantisch niveau, wat jij beschrijft is niet normaal meer.
Dat zowiezo, een relatie is gebasseerd io vertrouwen, en dat krijg je alleen via een discussie, dus ze moet gewoon gaan praten.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Wij kunnen toch niet oordelen dat hij homo is, of onzeker, of wat dan ook, als je het nou gewoon aan hem vraagt wat er precies is zal je er waarschijnlijk achter komen.. Maarja..
Is een feit, beetje onzekerheid ok, maar zo onzeker dat je je overal druk over maakt, is abnormaal, en niks grappigs aan.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ha-ha, wat zijn we weer grappig..
Ik krijg sinds we gekust hadden alleen maar antwoorden als : ik weet het niet, ik weet niet wat ik wil, ik weet niet wat ik moet doen, ik wil zoveel maar het kan niet allemaal.. Daar moet ik het dus meedoen.. Heb zoveel dingen tegen hem gezegd en gevraagd, maar ik krijg er geen duidelijk antwoord uit..quote:Op donderdag 30 december 2010 01:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Wij kunnen toch niet oordelen dat hij homo is, of onzeker, of wat dan ook, als je het nou gewoon aan hem vraagt wat er precies is zal je er waarschijnlijk achter komen.. Maarja..
Hij zit in de knoop met zichzelf, dan kan ie geen relatie aangaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:55 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Ik krijg sinds we gekust hadden alleen maar antwoorden als : ik weet het niet, ik weet niet wat ik wil, ik weet niet wat ik moet doen, ik wil zoveel maar het kan niet allemaal.. Daar moet ik het dus meedoen.. Heb zoveel dingen tegen hem gezegd en gevraagd, maar ik krijg er geen duidelijk antwoord uit..
Dan laat je hem toch gaan als hij zo onnozel en onzeker doet, simpel zat. Je kan niet door blijven gaan met zulke onzin toch..quote:Op donderdag 30 december 2010 01:55 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Ik krijg sinds we gekust hadden alleen maar antwoorden als : ik weet het niet, ik weet niet wat ik wil, ik weet niet wat ik moet doen, ik wil zoveel maar het kan niet allemaal.. Daar moet ik het dus meedoen.. Heb zoveel dingen tegen hem gezegd en gevraagd, maar ik krijg er geen duidelijk antwoord uit..
Dat snap ik idd wel.. 2 vliegen in een klap.. Maar je gaat toch niet zomaar een meisje meenemen op een feestje van een collega en vragen of ik mee ga naar feestjes van het werk waar partners ook van mee mogen komen. Daarbij zouden we dan allebei daar slapen op het werk..quote:Op donderdag 30 december 2010 01:54 schreef Junkie het volgende:
[..]
Denk eens aan de situatie als: Twee vliegen in 1 klap?
Hij gaat naar die verjaardag wat hem is gevraagd, en hij komt een afspraak met jou na zonder daar verder moeite voor te doen. Dat is makkelijk van je afspraken afkomen.
Sorry, ReVamp, snap dat sommige dingen misschien hard overkomen. Maar kan het niet echt anders brengen dat hij er niet echt moeite voor de relatie wilt doen.
Wil niet de boventoon voeren: zoals de waard is, vertrouwt ie z'n gastenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:55 schreef Spartacus911 het volgende:
wat grappig dat iwannabehigh de boventoon wil voeren in dit topic terwijl hij op ziekelijk manier een meisje stalkt die hem niet moet
Ja laat de persoon proberen de knoop eruit te krijgen, uhuquote:Op donderdag 30 december 2010 01:56 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Hij zit in de knoop met zichzelf, dan kan ie geen relatie aangaan.
Mischien moet ie maar gewoon met iemand gaan praten, proberen de knopen eruit de krijgen.
Ja je hebt gelijk, hij zal zichzelf nog wel tegenkomen.. Hij leeft toch alleen maar voor zijn werk enz.. Verder boeit hem niets..quote:Op donderdag 30 december 2010 01:56 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Hij zit in de knoop met zichzelf, dan kan ie geen relatie aangaan.
Mischien moet ie maar gewoon met iemand gaan praten, proberen de knopen eruit de krijgen.
Ik had niet eens naar dat feesje gegaan met een meisje, had eerder iets gedaan dat leuk is met een meisje.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:56 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Dat snap ik idd wel.. 2 vliegen in een klap.. Maar je gaat toch niet zomaar een meisje meenemen op een feestje van een collega en vragen of ik mee ga naar feestjes van het werk waar partners ook van mee mogen komen. Daarbij zouden we dan allebei daar slapen op het werk..
Ja, als mensen iets dwars zit, dan moeten ze praten erover, enige manier om er snel overheen te komen.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja laat de persoon proberen de knoop eruit te krijgen, uhu
Dat dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:57 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ik had niet eens naar dat feesje gegaan met een meisje, had eerder iets gedaan dat leuk is met een meisje.
Oke godquote:Op donderdag 30 december 2010 01:58 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ja, als mensen iets dwars zit, dan moeten ze praten erover, enige manier om er snel overheen te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |