of dat het er nu uitkomt...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef Lutte het volgende:
Ja tdrone... Je merkt gewoon dat je weer een dagje ouder bent!
Dat was gister...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:18 schreef tdrone het volgende:
ik ben echt in een verstandige bui vandaag
Dat is al bijnaquote:Op donderdag 30 december 2010 00:27 schreef Lutte het volgende:
Ik moet om half één tandjes gaan poetsen.
Goed plan, ik moet ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:29 schreef tdrone het volgende:
moet weer eens een nieuwe sig gaan zoeken...
Ken je die film nietquote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vandaar dat ik 'm niet herkende
Zeker de moeite waard als je interesse hebt in WOII/Holocuastquote:
Ohw, daar gaan we al... daar liggen niet echt mijn interessesquote:Op donderdag 30 december 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard als je interesse hebt in WOII/Holocuast
Fair enough, dan niet kijken ookquote:Op donderdag 30 december 2010 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, daar gaan we al... daar liggen niet echt mijn interesses
Zou best kunnen dat ik 'm ooit nog een keer kijk, daar niet vanquote:Op donderdag 30 december 2010 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough, dan niet kijken ook
Het is een zielig verhaal maar wel mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ik 'm ooit nog een keer kijk, daar niet van
Maar wel lekker vroeg naar huisquote:Op donderdag 30 december 2010 07:15 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, goedemorgen enzo. Ik ben veel te hard aan het werk voor dit tijdstip
Neuh, ik ga 11 uur beginnen heb ik zojuist beslotenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wel lekker vroeg naar huis![]()
Morgen weer vroeg beginnen? Nee toch? Dan wordt oudjaarsdag wel heul lang voor jou
Boobsquote:
Uitslapenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh, ik ga 11 uur beginnen heb ik zojuist besloten
Ben je verhuisd ja?quote:Op donderdag 30 december 2010 07:34 schreef Ezechielk het volgende:
Hey whats up?
My name is Samantha.
I just moved here from Toronto Canada and i am new in town.
I noticed that we live close and i was wondering if you would like to chat?
maybe you could show me around town ?
I just made a new profile with pics, Check it out here
http://aidslinkje-nietklikken.newyearsdate.net
Ahhwww, zou toch leuk geweest zijn...quote:Op donderdag 30 december 2010 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je verhuisd ja?
Mag ik je flat dan?
Ik las verkeerd![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 07:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhwww, zou toch leuk geweest zijn...
Wens je Elz nu weg?!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhwww, zou toch leuk geweest zijn...
Elzquote:
Een lekker wijf?quote:
quote:
Was het maar zo'n feest!quote:
Droomvrouwquote:
Koen!quote:
Dan moet je meer zuidelijk gaan zoeken!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil verhuizen. Ik woon in het koude gedeelte van het land
het westenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Koen!![]()
![]()
[..]
Dan moet je meer zuidelijk gaan zoeken!
I wanna go west.quote:Op donderdag 30 december 2010 07:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Koen!![]()
![]()
[..]
Dan moet je meer zuidelijk gaan zoeken!
Of in het midden natuurlijk!quote:
Utrecht zou ik NOOIT gaan wonen.quote:
Dat kan natuurlijk ook, grote voordeel is dan ook nog eens dat ze vlak bij mij woont!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Utrecht zou ik NOOIT gaan wonen.
Jij wil mij helemaal niet in de buurt hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, grote voordeel is dan ook nog eens dat ze vlak bij mij woont!Dat zou dolletjes zijn
En vlak bij mij!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, grote voordeel is dan ook nog eens dat ze vlak bij mij woont!Dat zou dolletjes zijn
Emmen is een kutdorpquote:
GAAN NBTquote:Op donderdag 30 december 2010 07:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar maar maar, dan woon jij al vlak bij mij..
wat doe jij met eten vanavond?
hihi..quote:Op donderdag 30 december 2010 07:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar maar maar, dan woon jij al vlak bij mij..
wat doe jij met eten vanavond?
Dan wil ik eerst weten wat de pot schaft!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GAAN NBT
Hij kan lekker koken
quote:Op donderdag 30 december 2010 07:51 schreef NBT het volgende:
[..]
hihi..Ik heb nog geen plannen...
[..]
Dan wil ik eerst weten wat de pot schaft!
Succes!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:52 schreef Koen66 het volgende:
* weer Zoetermeer-Almere aan het rijden. Tot straks
Hmmm, dat is het erover nadenken waard!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wist ik ook niet. Maar die man kan heerlijk koken
Eeeh, ik wil zo een rosbief van de appie scorenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:51 schreef NBT het volgende:
Dan wil ik eerst weten wat de pot schaft!
quote:Op donderdag 30 december 2010 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wist ik ook niet. Maar die man kan heerlijk koken
quote:Op donderdag 30 december 2010 07:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeeh, ik wil zo een rosbief van de appie scorenen een keer creme brullee maken.. verder geen idee nog.
Kom maar uithuilen op mijn tietquote:Op donderdag 30 december 2010 07:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppeeeeeelllllllllll.. ik heb een blauwtje gelopen
Mag ik dan op de andere?quote:Op donderdag 30 december 2010 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar uithuilen op mijn tiet
en dan moet ik jou aankijken terwijl jij mij net weer omgetoverd hebt tot grote smurf?! zooo blauw ben ik ervanquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 07:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan moet ik jou aankijken terwijl jij mij net weer omgetoverd hebt tot grote smurf?! zooo blauw ben ik ervan
Plek zatquote:
Maar vertel. Wie had het lef om jou af te wijzen?quote:Op donderdag 30 december 2010 07:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan moet ik jou aankijken terwijl jij mij net weer omgetoverd hebt tot grote smurf?! zooo blauw ben ik ervan
NBTquote:Op donderdag 30 december 2010 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Plek zat
[..]
Maar vertel. Wie had het lef om jou af te wijzen?
Maar niet met opzet!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NBTze wilde niet vanavond met mij
Dus ik kan het nog even niet aan om haar aan te kijken op je boobie..
Foto van je buikje sturenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NBTze wilde niet vanavond met mij
Dus ik kan het nog even niet aan om haar aan te kijken op je boobie..
Maar het is snuit. DE snuitquote:Op donderdag 30 december 2010 08:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar niet met opzet!Ik moet nog aan je wennen mop!
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foto van je buikje sturen![]()
Schijnt te helpen
Ja maar ik ken DE snuit nog helemaal niet...quote:
Dat kan alleen voor mn verjaardagquote:Op donderdag 30 december 2010 08:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foto van je buikje sturen![]()
Schijnt te helpen
Ben je vandaag jarig?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan alleen voor mn verjaardag
Snuit is lief, leuk, lekker, grappig, kan goed koken, beetje gek.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:07 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja maar ik ken DE snuit nog helemaal niet...
en nu zijn mijn wangen zo rood als mn muts!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snuit is lief, leuk, lekker, grappig, kan goed koken, beetje gek.
Even wat anders.quote:
Hmmmm..... Je maakt de verleiding groterquote:Op donderdag 30 december 2010 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snuit is lief, leuk, lekker, grappig, kan goed koken, beetje gek.
Lastig he een vriendje hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmmm..... Je maakt de verleiding groter![]()
![]()
, maar het kan gewoon niet!
Dat maakt heul niet uit! ik ben leuker!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig he een vriendje hebben
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig he een vriendje hebben
Dat moeten we nog maar eens zien!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat maakt heul niet uit! ik ben leuker!
Je negeert mijquote:Op donderdag 30 december 2010 08:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat maakt heul niet uit! ik ben leuker!
Nevermindquote:
Ja Maar, Ja Maar! Dat is niet eerlijk!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan heb je de kans het te zien, sla je het af!
Ik heb jou ook niet op facebook!quote:
Heb je Bart wel? Dan zoek ik je wel ffquote:
weet ik niet, ff kijken!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je Bart wel? Dan zoek ik je wel ff
quote:
Ja echt?quote:
quote:
Heb je wel de goede Chantal? Ik zie geen verzoek namelijk :';)quote:Op donderdag 30 december 2010 08:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Ben opeens ook vrienden met Elzje!
De Graaf toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je wel de goede Chantal? Ik zie geen verzoek namelijk :';)
Ja maar daar zijn er zoveel vanquote:
Ach ik had de goede!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn er zoveel van
Wie dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik word zomaar door een of de ander bloedmooie meid toegevoegd!
WHAAAAAAAAH, wat een afsluiting van 2010!
Hee je zou me niet meer complimenteren!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik word zomaar door een of de ander bloedmooie meid toegevoegd!
WHAAAAAAAAH, wat een afsluiting van 2010!
Geweldigquote:Op donderdag 30 december 2010 08:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een of de ander DJ, ze moet op mijn koptelefoon gevallen zijn
Heb heul veul nieuwe platen van Santana enzoquote:Op donderdag 30 december 2010 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Op zich een avondje muziek luisteren bij jou lijkt me echt geweldig
Santana!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb heul veul nieuwe platen van Santana enzo
Sowieso platenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb heul veul nieuwe platen van Santana enzo
En een foto van je buik toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En koffie! ik ga eens een boxershort aantrekken en door mn huis lopen om koffie te maken..
haha, maar die heb ik helemaal niet.....quote:Op donderdag 30 december 2010 08:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die ging jij sturen om het goed te maken met me
Niet eens naakt door je huis wandelen?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En koffie! ik ga eens een boxershort aantrekken en door mn huis lopen om koffie te maken..
Je heb toch wel een camera opgehangen toen je daar was he Huppel?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet eens naakt door je huis wandelen?
Leugens!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:28 schreef NBT het volgende:
[..]
haha, maar die heb ik helemaal niet.....
Bij nader inzien is dat een beter plan ja. En nakende een eitje bakkenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet eens naakt door je huis wandelen?
Rrrrrrrrrrrrrrrr......quote:Op donderdag 30 december 2010 08:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leugens!
[..]
Bij nader inzien is dat een beter plan ja. En nakende een eitje bakkenop broodjes uit de oven en een vers justje erbij
Donderdag morgen is zo slecht nog niet!
Uiteraardquote:Op donderdag 30 december 2010 08:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Je heb toch wel een camera opgehangen toen je daar was he Huppel?
Kijk je uit voor spettersquote:Op donderdag 30 december 2010 08:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leugens!
[..]
Bij nader inzien is dat een beter plan ja. En nakende een eitje bakkenop broodjes uit de oven en een vers justje erbij
Donderdag morgen is zo slecht nog niet!
Ik word daar geil van...quote:Op donderdag 30 december 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Te veel zoetsappige lovesongs in de top2000
Awkward
word je geil van die liedjes of van de gedachte om hier te eten, santana op te zetten en dan op frank sinatra te neuken?quote:
Ook als je met je ex op de bank zit?quote:
Dan niet!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook als je met je ex op de bank zit?
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
word je geil van die liedjes of van de gedachte om hier te eten, santana op te zetten en dan op frank sinatra te neuken?
Dat dusquote:
Gheghe.... Ik word sowieso geil als je de cd van AIR opzet!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Weinig muziek waar ik echt geil van word trouwens.
Dit nummer wel
Ik kan geen CD's meer opzettenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Gheghe.... Ik word sowieso geil als je de cd van AIR opzet!
THEE!quote:
Koffie.quote:
Lust ik niehiet.quote:
Oh shit.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
Taliban bestoken Amerikaanse legerbasis
Daar zit een vriend van me [ afbeelding ]
Ik welquote:
Jep, gister nog. Verveelt zich de tiefus in, dat welquote:Op donderdag 30 december 2010 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh shit.
Spreek je hem wel nog regelmatig? Alles goed met hem?
Hou jij er rekening mee dat je suiker bijna op is.quote:
Wanneer komt ie terug?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep, gister nog. Verveelt zich de tiefus in, dat wel
Top 2000quote:
Ja hoor. Ik heb het niet nodigquote:Op donderdag 30 december 2010 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou jij er rekening mee dat je suiker bijna op is.
Voor de volgende keer dat ik langskom
1e kwartaal van komend jaar als het goed is.quote:
Ja maar ikke wel. Wil niet misgrijpenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb het niet nodig
En dan is hij hoe lang daar geweest?quote:[..]
1e kwartaal van komend jaar als het goed is.
Ik ook op mijquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ikke wel. Wil niet misgrijpen
Half jaartje weer. Major feest als hij weer terugkomt gekquote:[..]
En dan is hij hoe lang daar geweest?
Ik ook op mij.quote:
Een vriend van mij zat ook in het leger. Dat was ook altijd dolle pret als hij weer thuis kwam.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Half jaartje weer. Major feest als hij weer terugkomt gek
Vorige keer ook, kwamen we hem met 35 man ophalen in Eindhoven
Waarom ben jij trots op mij dan?quote:
Omdat tieten.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom ben jij trots op mij dan?
Die niet met 1 hand zijn vast te houdenquote:
Is het zo erg ja?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die niet met 1 hand zijn vast te houden
Daarom. En ze heeft er 2 van, kun je nagaan!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die niet met 1 hand zijn vast te houden
quote:
Jaquote:
quote:[..]
Daarom. En ze heeft er 2 van, kun je nagaan!
Ik heb vrij grote handen hèquote:
Ik heb vrij grote tieten hequote:
Vrij groot zegt ze danquote:
Hoe moet ik ze dan noemen?quote:
Met wie? Waar ga je heen? Wanneer?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb een DAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAATE!Duurt nog wel even, maar Damn, dat gaat tof worden!
![]()
![]()
En niet geheel onbelangrijk, hoelaat?!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met wie? Waar ga je heen? Wanneer?
Wat gaan jullie doen?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:11 schreef NBT het volgende:
[..]
En niet geheel onbelangrijk, hoelaat?!
Met Bambi Eyes ga ik een stukje toeren door het land onderweg naar iets mafs... En zij smst mij nog over wanneer precies, want dat ga ik vergetenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met wie? Waar ga je heen? Wanneer?
Wat leukquote:Op donderdag 30 december 2010 09:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met Bambi Eyes ga ik een stukje toeren door het land onderweg naar iets mafs... En zij smst mij nog over wanneer precies, want dat ga ik vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Episch.quote:
Heb jij ook grote tieten?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
How deep is your love
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Oordeel zelf.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Episch.
[..]
Heb jij ook grote tieten?
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
How deep is your love
Een flinke mond volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Echt?quote:
Pics kunnen in de PM afgeleverd worden.quote:
Volgens mij ben ik de enige die ze niet episch vindquote:
Heb jij ook grote tieten?
Klinkt gaaf!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met Bambi Eyes ga ik een stukje toeren door het land onderweg naar iets mafs... En zij smst mij nog over wanneer precies, want dat ga ik vergeten
Uhuquote:
Hoe kan je dan oordelen over die van mijquote:Op donderdag 30 december 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pics kunnen in de PM afgeleverd worden.
Eigenlijk oordeel ik alleen door middel van handoplegging
Dan moet je wachten tot meet...quote:Op donderdag 30 december 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierigquote:
Handoplegging is de enige juiste manier, maar de schifting tussen eventuele grote tieten en microboobs kan gemaakt worden door pics.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ken volgens mij niemand die grotere tieten dan jij heeftquote:Op donderdag 30 december 2010 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die ze niet episch vind
De jouwe heb ik al eens in het echt gezien. Keurig bekleed, dat wel, maar dat was al genoeg om te oordelen.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan je dan oordelen over die van mij
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Handoplegging is de enige juiste manier, maar de schifting tussen eventuele grote tieten en microboobs kan gemaakt worden door pics.
Bohquote:Op donderdag 30 december 2010 09:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ken volgens mij niemand die grotere tieten dan jij heeft
En in bikiniquote:[..]
De jouwe heb ik al eens in het echt gezien. Keurig bekleed, dat wel, maar dat was al genoeg om te oordelen.
Het is lastig praten met haar, het enige wat je ziet zijn boobs!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:16 schreef Ezechielk het volgende:
De jouwe heb ik al eens in het echt gezien. Keurig bekleed, dat wel, maar dat was al genoeg om te oordelen.
Hey boobs waar ga je met huppel heen?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is lastig praten met haar, het enige wat je ziet zijn boobs!
Dat duurt nog zo lang!quote:
Wat doe je vanavond?quote:
Voledig mee eensch, mijn waarde.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Handoplegging is de enige juiste manier, maar de schifting tussen eventuele grote tieten en microboobs kan gemaakt worden door pics.
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey boobs waar ga je met huppel heen?
Miami Vice kijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat duurt nog zo lang! [ afbeelding ]
[..]
Wat doe je vanavond?
Voledig mee eensch, mijn waarde.
quote:[..]![]()
![]()
Wrong smileyquote:Op donderdag 30 december 2010 09:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo bijzonder dat hij het met mij eens is?!
haha ik neem je mee naar een donker steegje!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey boobs waar ga je met huppel heen?
Mag ik jou niet eens aanschouwen in het volle lichtquote:Op donderdag 30 december 2010 09:22 schreef NBT het volgende:
[..]
haha ik neem je mee naar een donker steegje!
Bijzonder mooie plannen maak je voor mijquote:Op donderdag 30 december 2010 09:22 schreef NBT het volgende:
[..]
haha ik neem je mee naar een donker steegje!
Geloof me, IRL ben ik Freaky!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik jou niet eens aanschouwen in het volle licht
Ben benieuwdquote:
Verzin zelf eens iets joh.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bijzonder mooie plannen maak je voor mijHoef ik niet meer iets te verzinnen en alleen maar jouw plannen uit te voeren op bambi eyes
haha jij zei dat ik er vandoor ging met huppel toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bijzonder mooie plannen maak je voor mijHoef ik niet meer iets te verzinnen en alleen maar jouw plannen uit te voeren op bambi eyes
Puick plan. Laten we snuit en Elzje hier samen achterquote:Op donderdag 30 december 2010 09:23 schreef NBT het volgende:
[..]
haha jij zei dat ik er vandoor ging met huppel toch?
Elzje!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Puick plan. Laten we snuit en Elzje hier samen achter
quote:
gangkast!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]je moest eens weten wat er allemaal op mijn to do lijst staat
Aanrecht
Eettafel
Bank1
Bank2
Bank3
Salontafel
Balkon
Bijkeuken
Wasmachine
Gangkast
Slaapkamer1
Badkamer
Douche
Slaapkamer2
Bureau
Slaapbank
Berging
Etc. etc.
Genoeg op mn to do list, maar meer kan altijd nog natuurlijkdus donkere steegjes enzo
Boudewijnquote:Op donderdag 30 december 2010 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ie maar geen voetballer wordt, ze schoppen hem misschien half dooddddddd
Wie?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Puick plan. Laten we snuit en Elzje hier samen achter
De lift!!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]je moest eens weten wat er allemaal op mijn to do lijst staat
Aanrecht
Eettafel
Bank1
Bank2
Bank3
Salontafel
Balkon
Bijkeuken
Wasmachine
Gangkast
Slaapkamer1
Badkamer
Douche
Slaapkamer2
Bureau
Slaapbank
Berging
Etc. etc.
Genoeg op mn to do list, maar meer kan altijd nog natuurlijkdus donkere steegjes enzo
Jij blijft me verbazen. Echt droommanquote:
Snuit heeft jou omgedoopt tot Elzjequote:[..]
Wie?
Met jouw epic boobs erin misschien.. Dat ding geniet ook eens van boobies!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De lift!!
Ding is zo langzaam moet makkelijk lukken![]()
John Denver![]()
Proost papa
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
Aanrecht
Eettafel Heb je niet
Bank1
Bank2 heb je niet
Bank3 Heb je niet
Salontafel
Balkon
Bijkeuken Heb je niet
Wasmachine
Gangkast Heul klein![]()
Slaapkamer1
Badkamer
Douche
Slaapkamer2 Heb je niet
Bureau
Slaapbank
Berging
Hm...
De eenzame fietser, als je die niet kent heb je geen bestaansrecht jonge!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij blijft me verbazen. Echt droomman
Beetje jammer van snuitjequote:[..]
Snuit heeft jou omgedoopt tot Elzje
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De eenzame fietser, als je die niet kent heb je geen bestaansrecht jonge!
Beetje jammer van snuitje
Ik wil ook een nieuw huis dat ingewijd moet wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw huis dat nog ingewijd moet worden
Ik geef jou als eerste een seintje als ik een huisje hebquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef jou als eerste een seintje als ik een huisje heb
Hell ik kom je hoogstpersoonlijk ophalen danquote:
Dat is nou vriendelijk!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hell ik kom je hoogstpersoonlijk ophalen dan
Dat doe je maar met Bambi Eyes!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb een huisje!en er moet nog heel wat ingewijd worden
![]()
Doe dat!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zal der wel even een sms sturen ja.. Goed plan
Ik heb je nummer nieteens!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook lieve smsjes/WhatsAppjes
Kijk uit dat je niet te wanhopig overkomtquote:Op donderdag 30 december 2010 09:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whihiiiiiiiii, benieuwd of ze tijd heeft binnenkort ergens
Fixedquote:
Ohjah.. maar maar maar.. kak, ze is gewoon echt tof!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet te wanhopig overkomt
Enthousiasme kan vaak worden gezien als wanhopigquote:Op donderdag 30 december 2010 09:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah.. maar maar maar.. kak, ze is gewoon echt tof!en dan word ik soms wat enthousiast
Kloptquote:
Ja idd.. krijg gelijk een stom smsje terugquote:Op donderdag 30 december 2010 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enthousiasme kan vaak worden gezien als wanhopig
Dat je het nog niet op je salontafel hebt gedaan verbaasd me wel tbhquote:
Daar zak je zo doorheen gek.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je het nog niet op je salontafel hebt gedaan verbaasd me wel tbh
Dat is ook niet aan te raden dusquote:
Geen plaatsquote:
Er naast kan wel?quote:
quote:
Dat ben ik al de hele weekquote:Op donderdag 30 december 2010 09:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja, okee, stoppen met het praten over inwijden, ben echt botergeil nu
Jij bent een vrouw, jij hosselt met gemak iemandquote:
Met gemak? Not reallyquote:Op donderdag 30 december 2010 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij hosselt met gemak iemand
Ik ben een vent en moet er moeite voor doen en dat snap ik nietik laat me hosselen..
Ik ga vanavond even langs mijn oma.quote:
Omdat je een walvis bent zeker?quote:
Plots.......... vind ik dat een klein beetje vies klinkenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even langs mijn oma.
Wat leuk.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even langs mijn oma.
Nee. Omdat ik geen boer wil, al het lekkers aan de andere kant van het land woont en ik bij mn ex in huis woon.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat je een walvis bent zeker?
Dat kan jij makkelijK!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij hosselt met gemak iemand
Ik ben een vent en moet er moeite voor doen en dat snap ik nietik laat me hosselen..
Was het heel druk in de pmquote:Op donderdag 30 december 2010 10:07 schreef NBT het volgende:
En toen....................................
Ik DM haast nooit. Irritant ding is hetquote:
Wil jij ook?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat een deugnietjes zijn jullie! beetje met elkaar PM-DMen!
Dat valt wel mee hoor!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik ben geil, dan ga ik allemaal oneerbare voorstellen doen.
Aan mij niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik ben geil, dan ga ik allemaal oneerbare voorstellen doen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Plots.......... vind ik dat een klein beetje vies klinkennu ken ik de situatie niet, maar toch..
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Omdat ik geen boer wil, al het lekkers aan de andere kant van het land woont en ik bij mn ex in huis woon.
Jij denkt toch niet dat ik vergeten ben wat jij en mono zeiden in het zwembadquote:Op donderdag 30 december 2010 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]_!
Wie aan mijn oma zit, haalt de volgende ochtend niet
[..]
EN JE BENT HEUL GEEN WALVIS!
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 10:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey, ik heb mn voet gestoten en nu is ie half paars..Is dat een goede reden om vergaderingen af te zeggen?
Ja echt, zo mooi nummerquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat ik vergeten ben wat jij en mono zeiden in het zwembad
Jullie noemden mij walvis en gingen mij over het randje rollenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij die mono en mij serieus neemt
Hoaxquote:Op donderdag 30 december 2010 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie noemden mij walvis en gingen mij over het randje rollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |