of dat het er nu uitkomt...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef Lutte het volgende:
Ja tdrone... Je merkt gewoon dat je weer een dagje ouder bent!
Dat was gister...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:18 schreef tdrone het volgende:
ik ben echt in een verstandige bui vandaag
Dat is al bijnaquote:Op donderdag 30 december 2010 00:27 schreef Lutte het volgende:
Ik moet om half één tandjes gaan poetsen.
Goed plan, ik moet ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:29 schreef tdrone het volgende:
moet weer eens een nieuwe sig gaan zoeken...
Ken je die film nietquote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vandaar dat ik 'm niet herkende
Zeker de moeite waard als je interesse hebt in WOII/Holocuastquote:
Ohw, daar gaan we al... daar liggen niet echt mijn interessesquote:Op donderdag 30 december 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard als je interesse hebt in WOII/Holocuast
Fair enough, dan niet kijken ookquote:Op donderdag 30 december 2010 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, daar gaan we al... daar liggen niet echt mijn interesses
Zou best kunnen dat ik 'm ooit nog een keer kijk, daar niet vanquote:Op donderdag 30 december 2010 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough, dan niet kijken ook
Het is een zielig verhaal maar wel mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ik 'm ooit nog een keer kijk, daar niet van
Maar wel lekker vroeg naar huisquote:Op donderdag 30 december 2010 07:15 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, goedemorgen enzo. Ik ben veel te hard aan het werk voor dit tijdstip
Neuh, ik ga 11 uur beginnen heb ik zojuist beslotenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wel lekker vroeg naar huis![]()
Morgen weer vroeg beginnen? Nee toch? Dan wordt oudjaarsdag wel heul lang voor jou
Boobsquote:
Uitslapenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh, ik ga 11 uur beginnen heb ik zojuist besloten
Ben je verhuisd ja?quote:Op donderdag 30 december 2010 07:34 schreef Ezechielk het volgende:
Hey whats up?
My name is Samantha.
I just moved here from Toronto Canada and i am new in town.
I noticed that we live close and i was wondering if you would like to chat?
maybe you could show me around town ?
I just made a new profile with pics, Check it out here
http://aidslinkje-nietklikken.newyearsdate.net
Ahhwww, zou toch leuk geweest zijn...quote:Op donderdag 30 december 2010 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je verhuisd ja?
Mag ik je flat dan?
Ik las verkeerd![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 07:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhwww, zou toch leuk geweest zijn...
Wens je Elz nu weg?!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhwww, zou toch leuk geweest zijn...
Elzquote:
Een lekker wijf?quote:
quote:
Was het maar zo'n feest!quote:
Droomvrouwquote:
Koen!quote:
Dan moet je meer zuidelijk gaan zoeken!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil verhuizen. Ik woon in het koude gedeelte van het land
het westenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Koen!![]()
![]()
[..]
Dan moet je meer zuidelijk gaan zoeken!
I wanna go west.quote:Op donderdag 30 december 2010 07:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Koen!![]()
![]()
[..]
Dan moet je meer zuidelijk gaan zoeken!
Of in het midden natuurlijk!quote:
Utrecht zou ik NOOIT gaan wonen.quote:
Dat kan natuurlijk ook, grote voordeel is dan ook nog eens dat ze vlak bij mij woont!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Utrecht zou ik NOOIT gaan wonen.
Jij wil mij helemaal niet in de buurt hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, grote voordeel is dan ook nog eens dat ze vlak bij mij woont!Dat zou dolletjes zijn
En vlak bij mij!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, grote voordeel is dan ook nog eens dat ze vlak bij mij woont!Dat zou dolletjes zijn
Emmen is een kutdorpquote:
GAAN NBTquote:Op donderdag 30 december 2010 07:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar maar maar, dan woon jij al vlak bij mij..
wat doe jij met eten vanavond?
hihi..quote:Op donderdag 30 december 2010 07:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar maar maar, dan woon jij al vlak bij mij..
wat doe jij met eten vanavond?
Dan wil ik eerst weten wat de pot schaft!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GAAN NBT
Hij kan lekker koken
quote:Op donderdag 30 december 2010 07:51 schreef NBT het volgende:
[..]
hihi..Ik heb nog geen plannen...
[..]
Dan wil ik eerst weten wat de pot schaft!
Succes!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:52 schreef Koen66 het volgende:
* weer Zoetermeer-Almere aan het rijden. Tot straks
Hmmm, dat is het erover nadenken waard!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wist ik ook niet. Maar die man kan heerlijk koken
Eeeh, ik wil zo een rosbief van de appie scorenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:51 schreef NBT het volgende:
Dan wil ik eerst weten wat de pot schaft!
quote:Op donderdag 30 december 2010 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wist ik ook niet. Maar die man kan heerlijk koken
quote:Op donderdag 30 december 2010 07:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeeh, ik wil zo een rosbief van de appie scorenen een keer creme brullee maken.. verder geen idee nog.
Kom maar uithuilen op mijn tietquote:Op donderdag 30 december 2010 07:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppeeeeeelllllllllll.. ik heb een blauwtje gelopen
Mag ik dan op de andere?quote:Op donderdag 30 december 2010 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar uithuilen op mijn tiet
en dan moet ik jou aankijken terwijl jij mij net weer omgetoverd hebt tot grote smurf?! zooo blauw ben ik ervanquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 07:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan moet ik jou aankijken terwijl jij mij net weer omgetoverd hebt tot grote smurf?! zooo blauw ben ik ervan
Plek zatquote:
Maar vertel. Wie had het lef om jou af te wijzen?quote:Op donderdag 30 december 2010 07:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan moet ik jou aankijken terwijl jij mij net weer omgetoverd hebt tot grote smurf?! zooo blauw ben ik ervan
NBTquote:Op donderdag 30 december 2010 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Plek zat
[..]
Maar vertel. Wie had het lef om jou af te wijzen?
Maar niet met opzet!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NBTze wilde niet vanavond met mij
Dus ik kan het nog even niet aan om haar aan te kijken op je boobie..
Foto van je buikje sturenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NBTze wilde niet vanavond met mij
Dus ik kan het nog even niet aan om haar aan te kijken op je boobie..
Maar het is snuit. DE snuitquote:Op donderdag 30 december 2010 08:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar niet met opzet!Ik moet nog aan je wennen mop!
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foto van je buikje sturen![]()
Schijnt te helpen
Ja maar ik ken DE snuit nog helemaal niet...quote:
Dat kan alleen voor mn verjaardagquote:Op donderdag 30 december 2010 08:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foto van je buikje sturen![]()
Schijnt te helpen
Ben je vandaag jarig?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan alleen voor mn verjaardag
Snuit is lief, leuk, lekker, grappig, kan goed koken, beetje gek.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:07 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja maar ik ken DE snuit nog helemaal niet...
en nu zijn mijn wangen zo rood als mn muts!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snuit is lief, leuk, lekker, grappig, kan goed koken, beetje gek.
Even wat anders.quote:
Hmmmm..... Je maakt de verleiding groterquote:Op donderdag 30 december 2010 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snuit is lief, leuk, lekker, grappig, kan goed koken, beetje gek.
Lastig he een vriendje hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmmm..... Je maakt de verleiding groter![]()
![]()
, maar het kan gewoon niet!
Dat maakt heul niet uit! ik ben leuker!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig he een vriendje hebben
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig he een vriendje hebben
Dat moeten we nog maar eens zien!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat maakt heul niet uit! ik ben leuker!
Je negeert mijquote:Op donderdag 30 december 2010 08:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat maakt heul niet uit! ik ben leuker!
Nevermindquote:
Ja Maar, Ja Maar! Dat is niet eerlijk!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan heb je de kans het te zien, sla je het af!
Ik heb jou ook niet op facebook!quote:
Heb je Bart wel? Dan zoek ik je wel ffquote:
weet ik niet, ff kijken!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je Bart wel? Dan zoek ik je wel ff
quote:
Ja echt?quote:
quote:
Heb je wel de goede Chantal? Ik zie geen verzoek namelijk :';)quote:Op donderdag 30 december 2010 08:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Ben opeens ook vrienden met Elzje!
De Graaf toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je wel de goede Chantal? Ik zie geen verzoek namelijk :';)
Ja maar daar zijn er zoveel vanquote:
Ach ik had de goede!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn er zoveel van
Wie dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik word zomaar door een of de ander bloedmooie meid toegevoegd!
WHAAAAAAAAH, wat een afsluiting van 2010!
Hee je zou me niet meer complimenteren!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik word zomaar door een of de ander bloedmooie meid toegevoegd!
WHAAAAAAAAH, wat een afsluiting van 2010!
Geweldigquote:Op donderdag 30 december 2010 08:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een of de ander DJ, ze moet op mijn koptelefoon gevallen zijn
Heb heul veul nieuwe platen van Santana enzoquote:Op donderdag 30 december 2010 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Op zich een avondje muziek luisteren bij jou lijkt me echt geweldig
Santana!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb heul veul nieuwe platen van Santana enzo
Sowieso platenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb heul veul nieuwe platen van Santana enzo
En een foto van je buik toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En koffie! ik ga eens een boxershort aantrekken en door mn huis lopen om koffie te maken..
haha, maar die heb ik helemaal niet.....quote:Op donderdag 30 december 2010 08:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die ging jij sturen om het goed te maken met me
Niet eens naakt door je huis wandelen?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En koffie! ik ga eens een boxershort aantrekken en door mn huis lopen om koffie te maken..
Je heb toch wel een camera opgehangen toen je daar was he Huppel?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet eens naakt door je huis wandelen?
Leugens!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:28 schreef NBT het volgende:
[..]
haha, maar die heb ik helemaal niet.....
Bij nader inzien is dat een beter plan ja. En nakende een eitje bakkenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet eens naakt door je huis wandelen?
Rrrrrrrrrrrrrrrr......quote:Op donderdag 30 december 2010 08:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leugens!
[..]
Bij nader inzien is dat een beter plan ja. En nakende een eitje bakkenop broodjes uit de oven en een vers justje erbij
Donderdag morgen is zo slecht nog niet!
Uiteraardquote:Op donderdag 30 december 2010 08:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Je heb toch wel een camera opgehangen toen je daar was he Huppel?
Kijk je uit voor spettersquote:Op donderdag 30 december 2010 08:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leugens!
[..]
Bij nader inzien is dat een beter plan ja. En nakende een eitje bakkenop broodjes uit de oven en een vers justje erbij
Donderdag morgen is zo slecht nog niet!
Ik word daar geil van...quote:Op donderdag 30 december 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Te veel zoetsappige lovesongs in de top2000
Awkward
word je geil van die liedjes of van de gedachte om hier te eten, santana op te zetten en dan op frank sinatra te neuken?quote:
Ook als je met je ex op de bank zit?quote:
Dan niet!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook als je met je ex op de bank zit?
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
word je geil van die liedjes of van de gedachte om hier te eten, santana op te zetten en dan op frank sinatra te neuken?
Dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |