of dat het er nu uitkomt...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef Lutte het volgende:
Ja tdrone... Je merkt gewoon dat je weer een dagje ouder bent!
Dat was gister...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:18 schreef tdrone het volgende:
ik ben echt in een verstandige bui vandaag
Dat is al bijnaquote:Op donderdag 30 december 2010 00:27 schreef Lutte het volgende:
Ik moet om half één tandjes gaan poetsen.
Goed plan, ik moet ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:29 schreef tdrone het volgende:
moet weer eens een nieuwe sig gaan zoeken...
Ken je die film nietquote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vandaar dat ik 'm niet herkende
Zeker de moeite waard als je interesse hebt in WOII/Holocuastquote:
Ohw, daar gaan we al... daar liggen niet echt mijn interessesquote:Op donderdag 30 december 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard als je interesse hebt in WOII/Holocuast
Fair enough, dan niet kijken ookquote:Op donderdag 30 december 2010 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, daar gaan we al... daar liggen niet echt mijn interesses
Zou best kunnen dat ik 'm ooit nog een keer kijk, daar niet vanquote:Op donderdag 30 december 2010 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough, dan niet kijken ook
Het is een zielig verhaal maar wel mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ik 'm ooit nog een keer kijk, daar niet van
Maar wel lekker vroeg naar huisquote:Op donderdag 30 december 2010 07:15 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, goedemorgen enzo. Ik ben veel te hard aan het werk voor dit tijdstip
Neuh, ik ga 11 uur beginnen heb ik zojuist beslotenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wel lekker vroeg naar huis![]()
Morgen weer vroeg beginnen? Nee toch? Dan wordt oudjaarsdag wel heul lang voor jou
Boobsquote:
Uitslapenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh, ik ga 11 uur beginnen heb ik zojuist besloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |