of dat het er nu uitkomt...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef Lutte het volgende:
Ja tdrone... Je merkt gewoon dat je weer een dagje ouder bent!
Dat was gister...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:18 schreef tdrone het volgende:
ik ben echt in een verstandige bui vandaag
Dat is al bijnaquote:Op donderdag 30 december 2010 00:27 schreef Lutte het volgende:
Ik moet om half één tandjes gaan poetsen.
Goed plan, ik moet ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:29 schreef tdrone het volgende:
moet weer eens een nieuwe sig gaan zoeken...
Ken je die film nietquote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vandaar dat ik 'm niet herkende
Zeker de moeite waard als je interesse hebt in WOII/Holocuastquote:
Ohw, daar gaan we al... daar liggen niet echt mijn interessesquote:Op donderdag 30 december 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard als je interesse hebt in WOII/Holocuast
Fair enough, dan niet kijken ookquote:Op donderdag 30 december 2010 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, daar gaan we al... daar liggen niet echt mijn interesses
Zou best kunnen dat ik 'm ooit nog een keer kijk, daar niet vanquote:Op donderdag 30 december 2010 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough, dan niet kijken ook
Het is een zielig verhaal maar wel mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ik 'm ooit nog een keer kijk, daar niet van
Maar wel lekker vroeg naar huisquote:Op donderdag 30 december 2010 07:15 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, goedemorgen enzo. Ik ben veel te hard aan het werk voor dit tijdstip
Neuh, ik ga 11 uur beginnen heb ik zojuist beslotenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wel lekker vroeg naar huis![]()
Morgen weer vroeg beginnen? Nee toch? Dan wordt oudjaarsdag wel heul lang voor jou
Boobsquote:
Uitslapenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh, ik ga 11 uur beginnen heb ik zojuist besloten
Ben je verhuisd ja?quote:Op donderdag 30 december 2010 07:34 schreef Ezechielk het volgende:
Hey whats up?
My name is Samantha.
I just moved here from Toronto Canada and i am new in town.
I noticed that we live close and i was wondering if you would like to chat?
maybe you could show me around town ?
I just made a new profile with pics, Check it out here
http://aidslinkje-nietklikken.newyearsdate.net
Ahhwww, zou toch leuk geweest zijn...quote:Op donderdag 30 december 2010 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je verhuisd ja?
Mag ik je flat dan?
Ik las verkeerd![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 07:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhwww, zou toch leuk geweest zijn...
Wens je Elz nu weg?!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhwww, zou toch leuk geweest zijn...
Elzquote:
Een lekker wijf?quote:
quote:
Was het maar zo'n feest!quote:
Droomvrouwquote:
Koen!quote:
Dan moet je meer zuidelijk gaan zoeken!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil verhuizen. Ik woon in het koude gedeelte van het land
het westenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Koen!![]()
![]()
[..]
Dan moet je meer zuidelijk gaan zoeken!
I wanna go west.quote:Op donderdag 30 december 2010 07:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Koen!![]()
![]()
[..]
Dan moet je meer zuidelijk gaan zoeken!
Of in het midden natuurlijk!quote:
Utrecht zou ik NOOIT gaan wonen.quote:
Dat kan natuurlijk ook, grote voordeel is dan ook nog eens dat ze vlak bij mij woont!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Utrecht zou ik NOOIT gaan wonen.
Jij wil mij helemaal niet in de buurt hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, grote voordeel is dan ook nog eens dat ze vlak bij mij woont!Dat zou dolletjes zijn
En vlak bij mij!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, grote voordeel is dan ook nog eens dat ze vlak bij mij woont!Dat zou dolletjes zijn
Emmen is een kutdorpquote:
GAAN NBTquote:Op donderdag 30 december 2010 07:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar maar maar, dan woon jij al vlak bij mij..
wat doe jij met eten vanavond?
hihi..quote:Op donderdag 30 december 2010 07:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar maar maar, dan woon jij al vlak bij mij..
wat doe jij met eten vanavond?
Dan wil ik eerst weten wat de pot schaft!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GAAN NBT
Hij kan lekker koken
quote:Op donderdag 30 december 2010 07:51 schreef NBT het volgende:
[..]
hihi..Ik heb nog geen plannen...
[..]
Dan wil ik eerst weten wat de pot schaft!
Succes!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:52 schreef Koen66 het volgende:
* weer Zoetermeer-Almere aan het rijden. Tot straks
Hmmm, dat is het erover nadenken waard!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wist ik ook niet. Maar die man kan heerlijk koken
Eeeh, ik wil zo een rosbief van de appie scorenquote:Op donderdag 30 december 2010 07:51 schreef NBT het volgende:
Dan wil ik eerst weten wat de pot schaft!
quote:Op donderdag 30 december 2010 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wist ik ook niet. Maar die man kan heerlijk koken
quote:Op donderdag 30 december 2010 07:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeeh, ik wil zo een rosbief van de appie scorenen een keer creme brullee maken.. verder geen idee nog.
Kom maar uithuilen op mijn tietquote:Op donderdag 30 december 2010 07:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppeeeeeelllllllllll.. ik heb een blauwtje gelopen
Mag ik dan op de andere?quote:Op donderdag 30 december 2010 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar uithuilen op mijn tiet
en dan moet ik jou aankijken terwijl jij mij net weer omgetoverd hebt tot grote smurf?! zooo blauw ben ik ervanquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 07:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan moet ik jou aankijken terwijl jij mij net weer omgetoverd hebt tot grote smurf?! zooo blauw ben ik ervan
Plek zatquote:
Maar vertel. Wie had het lef om jou af te wijzen?quote:Op donderdag 30 december 2010 07:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan moet ik jou aankijken terwijl jij mij net weer omgetoverd hebt tot grote smurf?! zooo blauw ben ik ervan
NBTquote:Op donderdag 30 december 2010 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Plek zat
[..]
Maar vertel. Wie had het lef om jou af te wijzen?
Maar niet met opzet!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NBTze wilde niet vanavond met mij
Dus ik kan het nog even niet aan om haar aan te kijken op je boobie..
Foto van je buikje sturenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NBTze wilde niet vanavond met mij
Dus ik kan het nog even niet aan om haar aan te kijken op je boobie..
Maar het is snuit. DE snuitquote:Op donderdag 30 december 2010 08:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar niet met opzet!Ik moet nog aan je wennen mop!
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foto van je buikje sturen![]()
Schijnt te helpen
Ja maar ik ken DE snuit nog helemaal niet...quote:
Dat kan alleen voor mn verjaardagquote:Op donderdag 30 december 2010 08:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foto van je buikje sturen![]()
Schijnt te helpen
Ben je vandaag jarig?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan alleen voor mn verjaardag
Snuit is lief, leuk, lekker, grappig, kan goed koken, beetje gek.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:07 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja maar ik ken DE snuit nog helemaal niet...
en nu zijn mijn wangen zo rood als mn muts!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snuit is lief, leuk, lekker, grappig, kan goed koken, beetje gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |