Zijn kleinzoon ligt op de IC, dat heeft er ook wel mee te maken. Maar met een 98.07 gemiddelde doet hij het gewoon naar behoren.quote:
Is goed, staan die ergens netjes op een rijtje?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen nog even de uitslagen bij de woensdag aanpassen.
Hoe warm was het dan?quote:
kan ik me ook niet voorstellenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:39 schreef Urquhart het volgende:
Zou leuk zijn als Van Der Voort gaat stunten vanavond, maar dat zal wel niet.
Mazzel dat dit geen avondwedstrijd is, dat zou misschien wel wat meer chaos hebben opgeleverd. Nu zijn ze nog redelijk nuchter daar.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Het publiek heeft 2 uitfluitkansen. Lewis en Thornton
Vanavond gaan ze Suljovic weer uitdissenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mazzel dat dit geen avondwedstrijd is, dat zou misschien wel wat meer chaos hebben opgeleverd. Nu zijn ze nog redelijk nuchter daar.
Haha, ben benieuwd. Misschien wordt hij wel zo boos als the Count een paar jaar terug.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond gaan ze Suljovic weer uitdissen
Ben benieuwd of hij ook de dartbordbeuk doet als Count & Jawsquote:Op donderdag 30 december 2010 14:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, ben benieuwd. Misschien wordt hij wel zo boos als the Count een paar jaar terug.
Er is nog een vriend over. Whitlockquote:Op donderdag 30 december 2010 14:24 schreef Majkool het volgende:
Lewis, wat een baas
Bristow zei toch dat de finale Lewis - Anderson zou worden?
We zullen zien, het publiek zal wel weer het vervelendst zijn bij de laatste wedstrijd van de avond denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij ook de dartbordbeuk doet als Count & Jaws
Bij die laatste partij lig ik wel in bed denk ik... Morgen gaan we ook stevig doorknallen met Vuurwerkquote:Op donderdag 30 december 2010 14:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
We zullen zien, het publiek zal wel weer het vervelendst zijn bij de laatste wedstrijd van de avond denk ik.You can't afford a table en zulks.....
Ik ga de Nederlanders iig kijken, zie wel of ik mijn ogen open kan houden.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij die laatste partij lig ik wel in bed denk ik... Morgen gaan we ook stevig doorknallen met Vuurwerk
Whitlock gaat zeker nog lukken.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ga de Nederlanders iig kijken, zie wel of ik mijn ogen open kan houden.
Ja, v/d Voort gooit ook wat rapper dan van Barneveld.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Whitlock gaat zeker nog lukken.
Lewis mag deze set beginnen toch? Dan moet Thornton eigenlijk meteen de eerste leg breken, dan staat alles weer open.quote:
Hij moet idd de volgende set pakken. Dan gaat het nog wat worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lewis mag deze set beginnen toch? Dan moet Thornton eigenlijk meteen de eerste leg breken, dan staat alles weer open.
Lewis begint niet goed, het kan best. Ow, laat maar, ik roep gedurende een leg nooit meer iets....quote:Op donderdag 30 december 2010 14:54 schreef Temlin het volgende:
[..]
Hij moet idd de volgende set pakken. Dan gaat het nog wat worden.
sryquote:
Die loopt zo'n 15 sec achter, ik zie regelmatig de stand voorbij komen voordat ik hem zie...quote:Op donderdag 30 december 2010 15:08 schreef Nober het volgende:
Thornton is best een goede darter maar Lewis moet dit winnen en zal dat ook doen.
Zit nu via sms6 te kijken, weet niet hoe 'live' die is.
15 seconden voor eventuele tepels in beeld? Het hoeft Lewis zeker niet makkelijk gemaakt te worden maar hij is aan zijn stand verplicht dit soort partijen eenvoudig te winnen.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die loopt zo'n 15 sec achter, ik zie regelmatig de stand voorbij komen voordat ik hem zie...Tuurlijk wint Lewis maar het hoeft hem niet makkelijk gemaakt te worden toch?
Ik heb geen idee, of tragere verbinding, misschien iets met rechten oid? Magoed, het kijkt tot nu toe zonder bufferen of laggen dus ik klaag niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:13 schreef Nober het volgende:
[..]
15 seconden voor eventuele tepels in beeld? Het hoeft Lewis zeker niet makkelijk gemaakt te worden maar hij is aan zijn stand verplicht dit soort partijen eenvoudig te winnen.
Mijn wensen voor 2011...
Taylor - Webster (is al zeker)
Whitlock - Lewis
Suljovic - Jenkins
Van Barneveld - Anderson
Van der Voort zie ik niet winnen van Whitlock en Van Barneveld - Whitlock wordt de finale niet, denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
VdV-Lewis misschien ook wel leuk..? Dan komt Barney Whitlock iig niet tegen, dat is wel een voordeel
Qua wedstrijd wel, maar ik gun v/d Voort ook wel een mooie wedstrijd, beetje dubbel.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Van der Voort zie ik niet winnen van Whitlock en Van Barneveld - Whitlock wordt de finale niet, denk ik.
Whitlock-Lewis is veel interessanter dan Van der Voort-Lewis, 100+ gemiddelde wedstrijd over 9 sets.
Oeh! Da's wel een mooie, dan hoop ik dat Lewis wint.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewis - Whitlock voor kwartfinale![]()
Whitlockquote:Op donderdag 30 december 2010 15:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh! Da's wel een mooie, dan hoop ik dat Lewis wint.
Zeker, maar als het verschil in gemiddelde zo groot is dan gebeurt dat vaak niet. Newton-Suljovic, Walsh-Jenkins, Van Barneveld-Osborne zullen wel dichterbij elkaar zitten.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:35 schreef kahaarin het volgende:
Natuurlijk denk ik dat Anderson gaat winnen, net als de vorige keer hoop ik op een beetje tegenstand, leuker om naar te kijken.
3 zelfsquote:Op donderdag 30 december 2010 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Er gaan wel 2 favorieten uit in de kwartfinale
Daar stond je dan vanavond, het was wel spannend maar toch ook fijn... maar zoals bij elke wedstrijd kan er maar één de winnaar zijn?quote:
Hmm, over voetbal zijn we het ook al niet eens...quote:
Dat klopt, zo lang Anderson niet gaat knoeien met uitgooien wordt het een walk-over.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeker, maar als het verschil in gemiddelde zo groot is dan gebeurt dat vaak niet. Newton-Suljovic, Walsh-Jenkins, Van Barneveld-Osborne zullen wel dichterbij elkaar zitten.
Zijn houding is helemaal top... Kijk eens wat ik achter mijn oor vandaal haalquote:Op donderdag 30 december 2010 15:42 schreef CasB het volgende:
Ik vind dat hoofd van Smith echt geniaal als hij gooit.
Humpty Dumptyquote:Op donderdag 30 december 2010 15:42 schreef CasB het volgende:
Ik vind dat hoofd van Smith echt geniaal als hij gooit.
Dat zou helemaal mooi zijn idd.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:42 schreef Temlin het volgende:
MIsschien dat Vincent wel wint van Whitlock.
Op de vloer, niet op een podium.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoop het, onderling resultaat is 5-0 voor Smith hoorde ik net.
Maar ja, als je 5 keer wint van iemand dan maakt het niet uit waar... dat neem je mee, zowel Smith als Anderson.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op de vloer, niet op een podium.Dit is pas de tweede keer dat Smith de derde ronde haalde op een podium, daar heeft Anderson natuurlijk meer ervaring mee.
Tuurlijk, Anderson zal gebrand zijn om te winnen.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ja, als je 5 keer wint van iemand dan maakt het niet uit waar... dat neem je mee, zowel Smith als Anderson.
Maar 93.4 oid , hij heeft wel een paar hele hoge finishes laten zien.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:50 schreef Nober het volgende:
108 gemiddelde voor Anderson?? Maar Smith krijgt wel de kans om de set te winnen, wat gooit die dan gemiddeld?
Andy 'Tonfinish man' smithquote:Op donderdag 30 december 2010 15:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar 93.4 oid , hij heeft wel een paar hele hoge finishes laten zien.
Lol, ook een hoog gemiddelde idd, dan wordt het waarschijnlijk een wedstrijdje om de dubbels.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson krijgt wel andere koek tegen waarsch Barneveld
Dan moet hij wel eerst winnen van Osbourne. Maar dat gaat een heerlijke partij worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson krijgt wel andere koek tegen waarsch Barneveld
Lijkt me ook verstandig om per wedstrijd te kijken idd.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou nog maar ff wachten met de wedstrijd Anderson - v Barneveld. Laat ze beide eerste hun 3e ronde maar eens winnen.
Als hij zo speelt als tijdens de IDL en WDTquote:Op donderdag 30 december 2010 16:09 schreef nightfall het volgende:
weer een briljante anderson, het probleem is alleen altijd als ie tegen barneveld of taylor speelt, het in ene keer niet meer lukt
Wanneer iemand je aardig bij kan benen en je dus niet met een straatlengte voor aan een finish begint is het toch een ander verhaal.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:09 schreef nightfall het volgende:
weer een briljante anderson, het probleem is alleen altijd als ie tegen barneveld of taylor speelt, het in ene keer niet meer lukt
Dan bid ik voor Jenkinsquote:Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef Temlin het volgende:
Toch jammer dat uit Walsh, Newton, Jenkins en Suljovic ook een halve finalist komt
Van de tweede ronde... top 5quote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste 3 gemiddeldes heeft Anderson op het WK. Toont aan dat hij zeer constant is dit WK
Ik voor Suljovic, de PDC wilde het internationaler maken dus een Servische Oostenrijker in de halve finale is alleen maar mooi. (Nee, dat hij een mooie vrouw heeft doet er niet toe)... Mensur gooit gewoon goed, taxi voor NEWTON!!quote:
Gisteren ook al, is 'ie gestopt?quote:
dat heeft hij vast niet tegen die meid die naast hem looptquote:
vind je? gaat maar super mooi is ze niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef Nober het volgende:
Wat ziet ze d'r weer goed uit, in 't rood.
Nicola Cowell en Nicola Moriarty wel ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef kahaarin het volgende:
Lol, de meiden hebben hier de grootste fans...?
Als ik moest kiezen tussen haar en die ander koos ik haar, maar echt mooi zijn ze niet nee... dan hadden ze Adriana Lima en Candice Swanepoel in moeten huren.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef Temlin het volgende:
[..]
vind je? gaat maar super mooi is ze niet.
Lol, niet aan het opletten, vorige wedstrijd... Nu is Jenkins een beetje aan het knoeien, 2-0 voor naar 2-2 en toch de set gewonnen.quote:
Had net ge-edit.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:46 schreef DeeBee het volgende:
Walsh speelt tegen Jenkins he?Niet tegen Anderson...
Anderson gooide erg sterk, super gemiddelde zo 108 inderdaad.
HAHAquote:Op donderdag 30 december 2010 16:36 schreef kahaarin het volgende:
Jammer dat er weinig knappe darters zijn, qua eyecandy dan.Dan maar kijken naar hoe ze gooien.
Al 3-0, jammer, het lijkt nu net alsof Jenkins Walsh overvleugeld maar dat is niet zo, hij scoort alleen op de juiste momenten de leg... Naja, is ook een manier natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:03 schreef Temlin het volgende:
[..]
HAHAmeeste hebben een aardige bierbuik
2-0 Jenkins
Mocht die willen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
dat is toch niet z'n vrouw of wel?
Hoezo niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef Szura het volgende:
Kan het weer niet zien
Ik heb nog geen Nederlander live zien gooien dit toernooi
Elke keer als ze moeten ben ik niet thuisquote:
1 van die dans meiden is wel leukquote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef nightfall het volgende:
toch zijn die engelse dames altijd een soort van lelijk,. ze hebben zo'n tja,. "engelse hondenkop"
..toch zou ik die 2 wel willen doen
Die blonde?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef Temlin het volgende:
[..]
1 van die dans meiden is wel leuk
Nee die brunette. Links naast het dartbordquote:
die kale met dat oorbelletje en die schorre stem?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Temlin het volgende:
[..]
Nee die brunette. Links naast het dartbord
Goeie smaakquote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Temlin het volgende:
[..]
Nee die brunette. Links naast het dartbord
Die staat rechts :pquote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef nightfall het volgende:
[..]
die kale met dat oorbelletje en die schorre stem?
ik heb geen oorbelletjequote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nightfall kijkt in de spiegel
Die gaat dus zeker wel met een vent naar huis, als ze wil met meer dan dat ook nog wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooi dat publiek net fluiten, toen zo'n meisje in beeld was
Vincent heeft pech dat hij tegen Whitlock moet, wordt weer een voorspelbare avond... Whitlock, Van Barneveld en Suljovic, geen 7 setters.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:27 schreef Temlin het volgende:
1-0 whitlock. Vincent heeft geluk dat hij niet moest beginnen.
hij houd zijn legquote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef kahaarin het volgende:
Helleuh! 1-0 achter.... Hmm, dan gaat het vanaf nu beter.
quote:
ahquote:Op donderdag 30 december 2010 20:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zag het, ben net weer terug, boodschappen voor morgen gedaan, komt visite.
![]()
Groningen heeft donderdag koopavond.
Tuurlijk! Was even rennen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Temlin het volgende:
[..]
ahWel op tijd terug voor darten
Nu wel gebrokenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tuurlijk! Was even rennen.Vincent doet het niet slecht, 58 is niet goed.... maar al met al.
Joh, er gebeuren wel meer rare dingen...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Nober het volgende:
Van der Voort verliest dit hoor, daar doe je weinig tegen.
JAAAAquote:
Zoals iemand met een sik en een lange paardenstaart de WK Darts finale haalt?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Joh, er gebeuren wel meer rare dingen...
Nee, een magere Nederlandse man.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoals iemand met een sik en een lange paardenstaart de WK Darts finale haalt?
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jammer, je kunt iig teruglezen.
SBSquote:
Hoop ik ook!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef Szura het volgende:
[..]![]()
Gelukkig wel ja.
Hopelijk kan Vincent bij blijven
1-4 Voortjequote:Op donderdag 30 december 2010 20:46 schreef Nober het volgende:
Ik denk dat we nog 3 sets krijgen en dan komt de volgende derde ronde wedstrijd.
Lol! Goed plan, maak ik popcorn.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet wat beters... Bioscoopje maken
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet wat beters... Bioscoopje maken
Huh?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef nightfall het volgende:
mm, als vdv wint komt ie dus tegen (waarschijnlijjk) barney, zijn we wel verzekerd van nog een ronde nederlander
Van Barneveld moet toch nog eerst winnen van Anderson?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef nightfall het volgende:
mm, als vdv wint komt ie dus tegen (waarschijnlijjk) barney, zijn we wel verzekerd van nog een ronde nederlander
Ik zou het schema nog maar eens bekijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef nightfall het volgende:
Nee, Lewis - Voort. Barneveld - Anderson. Taylor - Webster. Jenkins - Newton = Lewis/Voort - Taylor/Websterquote:Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef nightfall het volgende:
Irritant volk, hou gewoon stil zou ik dan denken als ik daar zou staan!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoor dat publiek Give it up zingen![]()
nee, pas in de halve finale. En dan heeft vd voort Taylor eruit geknikkerdquote:Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef nightfall het volgende:
Eigenlijk kan dat niet, niet netjes inmo, ze staan daar geen van beiden omdat ze slecht lopen te gooien.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:57 schreef Nober het volgende:
Juichen op een gemiste 170 finish is ook leuk!
Hmm, dat vind ik altijd zo jammer, Van Barneveld wint dat wel en dan stuurt hij v/d Voort naar huis...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef nightfall het volgende:
Yep met als tekst Vincent vender Voortquote:Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoor dat publiek Give it up zingen![]()
Nu klopt het.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Lewis - Voort/Whitlock. Barneveld/Osborne - Anderson. Taylor - Webster. Jenkins - Suljovic/Newton = Lewis/Whitlock/Voort - Taylor/Webster
Barneveld/Osborne/Anderson - Jenkins/Suljovic/Newton
Van Barneveld zit in het onderste deel van het schema, van der voort in het bovenste deel. Kunnen dus elkaar alleen in de finale tegen komenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:59 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, dat vind ik altijd zo jammer, Van Barneveld wint dat wel en dan stuurt hij v/d Voort naar huis...
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:59 schreef Temlin het volgende:
[..]
Ik zou het schema nog maar eens bekijken
Zelfde verhaal toch..? Ik vind het nooit leuk als Nederlanders tegen elkaar moeten gooienquote:Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef Temlin het volgende:
[..]
Van Barneveld zit in het onderste deel van het schema, van der voort in het bovenste deel. Kunnen dus elkaar alleen in de finale tegen komen
Wat was het ook, 6 keer 180 oid? Dan gaat het hard....quote:Op donderdag 30 december 2010 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
117 gemiddeld van Voort in 2e set![]()
![]()
Dan heb je volgend jaar geluk (a.s. maandag) want pas in de finale hebben we twee Nederlanders tegen elkaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zelfde verhaal toch..? Ik vind het nooit leuk als Nederlanders tegen elkaar moeten gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |