vind je? gaat maar super mooi is ze niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef Nober het volgende:
Wat ziet ze d'r weer goed uit, in 't rood.
Nicola Cowell en Nicola Moriarty wel ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef kahaarin het volgende:
Lol, de meiden hebben hier de grootste fans...?
Als ik moest kiezen tussen haar en die ander koos ik haar, maar echt mooi zijn ze niet nee... dan hadden ze Adriana Lima en Candice Swanepoel in moeten huren.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef Temlin het volgende:
[..]
vind je? gaat maar super mooi is ze niet.
Lol, niet aan het opletten, vorige wedstrijd... Nu is Jenkins een beetje aan het knoeien, 2-0 voor naar 2-2 en toch de set gewonnen.quote:
Had net ge-edit.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:46 schreef DeeBee het volgende:
Walsh speelt tegen Jenkins he?Niet tegen Anderson...
Anderson gooide erg sterk, super gemiddelde zo 108 inderdaad.
HAHAquote:Op donderdag 30 december 2010 16:36 schreef kahaarin het volgende:
Jammer dat er weinig knappe darters zijn, qua eyecandy dan.Dan maar kijken naar hoe ze gooien.
Al 3-0, jammer, het lijkt nu net alsof Jenkins Walsh overvleugeld maar dat is niet zo, hij scoort alleen op de juiste momenten de leg... Naja, is ook een manier natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:03 schreef Temlin het volgende:
[..]
HAHAmeeste hebben een aardige bierbuik
2-0 Jenkins
Mocht die willen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
dat is toch niet z'n vrouw of wel?
Hoezo niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef Szura het volgende:
Kan het weer niet zien
Ik heb nog geen Nederlander live zien gooien dit toernooi
Elke keer als ze moeten ben ik niet thuisquote:
1 van die dans meiden is wel leukquote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef nightfall het volgende:
toch zijn die engelse dames altijd een soort van lelijk,. ze hebben zo'n tja,. "engelse hondenkop"
..toch zou ik die 2 wel willen doen
Die blonde?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef Temlin het volgende:
[..]
1 van die dans meiden is wel leuk
Nee die brunette. Links naast het dartbordquote:
die kale met dat oorbelletje en die schorre stem?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Temlin het volgende:
[..]
Nee die brunette. Links naast het dartbord
Goeie smaakquote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Temlin het volgende:
[..]
Nee die brunette. Links naast het dartbord
Die staat rechts :pquote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef nightfall het volgende:
[..]
die kale met dat oorbelletje en die schorre stem?
ik heb geen oorbelletjequote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nightfall kijkt in de spiegel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |