Maar ja, als je 5 keer wint van iemand dan maakt het niet uit waar... dat neem je mee, zowel Smith als Anderson.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op de vloer, niet op een podium.Dit is pas de tweede keer dat Smith de derde ronde haalde op een podium, daar heeft Anderson natuurlijk meer ervaring mee.
Tuurlijk, Anderson zal gebrand zijn om te winnen.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ja, als je 5 keer wint van iemand dan maakt het niet uit waar... dat neem je mee, zowel Smith als Anderson.
Maar 93.4 oid , hij heeft wel een paar hele hoge finishes laten zien.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:50 schreef Nober het volgende:
108 gemiddelde voor Anderson?? Maar Smith krijgt wel de kans om de set te winnen, wat gooit die dan gemiddeld?
Andy 'Tonfinish man' smithquote:Op donderdag 30 december 2010 15:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar 93.4 oid , hij heeft wel een paar hele hoge finishes laten zien.
Lol, ook een hoog gemiddelde idd, dan wordt het waarschijnlijk een wedstrijdje om de dubbels.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson krijgt wel andere koek tegen waarsch Barneveld
Dan moet hij wel eerst winnen van Osbourne. Maar dat gaat een heerlijke partij worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson krijgt wel andere koek tegen waarsch Barneveld
Lijkt me ook verstandig om per wedstrijd te kijken idd.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou nog maar ff wachten met de wedstrijd Anderson - v Barneveld. Laat ze beide eerste hun 3e ronde maar eens winnen.
Als hij zo speelt als tijdens de IDL en WDTquote:Op donderdag 30 december 2010 16:09 schreef nightfall het volgende:
weer een briljante anderson, het probleem is alleen altijd als ie tegen barneveld of taylor speelt, het in ene keer niet meer lukt
Wanneer iemand je aardig bij kan benen en je dus niet met een straatlengte voor aan een finish begint is het toch een ander verhaal.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:09 schreef nightfall het volgende:
weer een briljante anderson, het probleem is alleen altijd als ie tegen barneveld of taylor speelt, het in ene keer niet meer lukt
Dan bid ik voor Jenkinsquote:Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef Temlin het volgende:
Toch jammer dat uit Walsh, Newton, Jenkins en Suljovic ook een halve finalist komt
Van de tweede ronde... top 5quote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste 3 gemiddeldes heeft Anderson op het WK. Toont aan dat hij zeer constant is dit WK
Ik voor Suljovic, de PDC wilde het internationaler maken dus een Servische Oostenrijker in de halve finale is alleen maar mooi. (Nee, dat hij een mooie vrouw heeft doet er niet toe)... Mensur gooit gewoon goed, taxi voor NEWTON!!quote:
Gisteren ook al, is 'ie gestopt?quote:
dat heeft hij vast niet tegen die meid die naast hem looptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |