Haha, ben benieuwd. Misschien wordt hij wel zo boos als the Count een paar jaar terug.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond gaan ze Suljovic weer uitdissen
Ben benieuwd of hij ook de dartbordbeuk doet als Count & Jawsquote:Op donderdag 30 december 2010 14:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, ben benieuwd. Misschien wordt hij wel zo boos als the Count een paar jaar terug.
Er is nog een vriend over. Whitlockquote:Op donderdag 30 december 2010 14:24 schreef Majkool het volgende:
Lewis, wat een baas
Bristow zei toch dat de finale Lewis - Anderson zou worden?
We zullen zien, het publiek zal wel weer het vervelendst zijn bij de laatste wedstrijd van de avond denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij ook de dartbordbeuk doet als Count & Jaws
Bij die laatste partij lig ik wel in bed denk ik... Morgen gaan we ook stevig doorknallen met Vuurwerkquote:Op donderdag 30 december 2010 14:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
We zullen zien, het publiek zal wel weer het vervelendst zijn bij de laatste wedstrijd van de avond denk ik.You can't afford a table en zulks.....
Ik ga de Nederlanders iig kijken, zie wel of ik mijn ogen open kan houden.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij die laatste partij lig ik wel in bed denk ik... Morgen gaan we ook stevig doorknallen met Vuurwerk
Whitlock gaat zeker nog lukken.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ga de Nederlanders iig kijken, zie wel of ik mijn ogen open kan houden.
Ja, v/d Voort gooit ook wat rapper dan van Barneveld.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Whitlock gaat zeker nog lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |