een tv kun je ook beter aan het plafond hangen idd maar aangezien de meeste mensen hem nog aan de muur hangen dacht ik zal maar met de massa mee gaanquote:
als de native resolutie van je tv 1920-1080quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
Maar hoezo zou je een maar een kwart van de pixels zien?
En hier hangt ie min of meer aan de muur. Hij staat op een kast, maar die hangt dan weer aan de muur
niet op monitoren. wel op tv's (monitoren zijn te krijgen in een hogere resolutie)quote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
Maar datzelfde heb je toch op alle schermen?
Maar niet op die 3008*2008! Of groter.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
niet op monitoren. wel op tv's (monitoren zijn te krijgen in een hogere resolutie)
vandaar ook dat mensen foto's laten printen. (dan zou je wel iets hebben aan de gehele resolutie)quote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar niet op die 3008*2008! Of groter.
Nou, dat is niet helemaal waar. Want als je gaat croppen komen die pixels wel weer tevoorschijn!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vandaar ook dat mensen foto's laten printen. (dan zou je wel iets hebben aan de gehele resolutie)
krijg je weer de volgende discussie. waarom zou je een camera kopen met bv. 16mp als je die toch NOOIT nodig hebt
klinkt als verkeerde lens gebruikt bij het fotograferen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar. Want als je gaat croppen komen die pixels wel weer tevoorschijn!
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:46 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
klinkt als verkeerde lens gebruikt bij het fotograferen.
je koopt niet een dure camera met veel pixels om alleen de middelste 10% te gebruiken
ik denk dat jij meer hebt aan een leuk movie maker software programma als aan een fotocamera.quote:
Ik vond ook al dat mijn vader voor de 46" moest gaan, maar 2000 euro was toch net teveel voor een tvquote:
Blij om te weten dat je nog aan ons denkt!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:36 schreef xEefjee het volgende:
Moest toch wel aan mijn goeie ouwe vriendjes hier denken toen een student van de MBO deeltijd opleiding vroeg of hij foto's niet net zo goed half automatisch kon maken (L).
Het wordt een beetje opgedwongen, niet? Ik zou best een K-5 willen met 10MP, maar die bestaat niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef PKfotografie het volgende:
krijg je weer de volgende discussie. waarom zou je een camera kopen met bv. 16mp als je die toch NOOIT nodig hebt
Ja.. nu ga je goed het nieuwe jaar in he!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blij om te weten dat je nog aan ons denkt!
Je hebt vaker inderdaad geen ander mogelijkheid dan een camera met veel MP te kopen.. maar je hebt er niks aan..quote:Op donderdag 30 december 2010 01:05 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het wordt een beetje opgedwongen, niet? Ik zou best een K-5 willen met 10MP, maar die bestaat niet.
Vervelende is dat ze toch altijd te klein zijn. 50" leek ons in eerste instantie gigantisch, maar toen hij krap twee weken hing waren we er al zo aan gewend dat 'ie al weer klein begon te worden.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vond ook al dat mijn vader voor de 46" moest gaan, maar 2000 euro was toch net teveel voor een tv
Hèhè, ik miste je al eigenlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:36 schreef xEefjee het volgende:
Moest toch wel aan mijn goeie ouwe vriendjes hier denken toen een student van de MBO deeltijd opleiding vroeg of hij foto's niet net zo goed half automatisch kon maken (L).
Toch voelt zo'n sraw als het begrenzen van je camera.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:45 schreef Omniej het volgende:
[..]
Vervelende is dat ze toch altijd te klein zijn. 50" leek ons in eerste instantie gigantisch, maar toen hij krap twee weken hing waren we er al zo aan gewend dat 'ie al weer klein begon te worden.Maar zo blijf je bezig natuurlijk.
[..]
Hèhè, ik miste je al eigenlijk.Welcome back?
En wat die megapixels betreft: zelf gebruik ik voor veruit de meeste van mijn foto's nog geen 20% van alle megapixels die ik schiet, maar 't is zo nu en dan (met croppen en zo) toch vaak ook wel handig om wat pixels achter de hand te hebben. De camera's met écht veel megapixels (als in 18, 21, etc.) hebben vaak ook wel een sRAW optie, dus dan kun je er altijd nog zelf voor kiezen of je voor het volle aantal MP gaat of niet...
Mwah, bij veel (de meeste) foto's zou ik echt niet de volle 21MP o.i.d. nodig hebben, als ik hem dan ergens rond de 10 kan zetten (maar uiteraard nog steeds in raw) dan is dat ideaal.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch voelt zo'n sraw als het begrenzen van je camera.
Tot je die kennis vraagt of hij hem nu nog steeds zo groot vindt... Waarschijnlijk zit hij nu al stiekem te kijken naar zo'n 103 inch Panasonic.quote:Een kennis van me heeft 70 oid, das pas een beest van een tv!
En als de fabrikant dat voor jou doet en je geen keuze laat is het dat nietquote:Op donderdag 30 december 2010 01:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch voelt zo'n sraw als het begrenzen van je camera.
Dat is inderdaad waar, al vergeet ik vast om hem dan terug te zetten op 21 MP RAW. Kan ik nog beter op jpeg in automatisch schietenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:56 schreef Omniej het volgende:
[..]
Mwah, bij veel (de meeste) foto's zou ik echt niet de volle 21MP o.i.d. nodig hebben, als ik hem dan ergens rond de 10 kan zetten (maar uiteraard nog steeds in raw) dan is dat ideaal.Alleen als je echt verwacht de hoge resolutie nodig te gaan hebben zet je 'm op de volle 100%.
Het lijkt me behoorlijk ruimtevretend als elk kiekje dat uiteindelijk hooguit 1024px breed op internet komt te staan (da's nog niet eens 1 megapixel dus) als 21MP raw op je harddisk moet blijven staan.
Een tv van 2.5 meter? Tering!quote:[..]
Tot je die kennis vraagt of hij hem nu nog steeds zo groot vindt... Waarschijnlijk zit hij nu al stiekem te kijken naar zo'n 103 inch Panasonic.
Huh?quote:Op donderdag 30 december 2010 02:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En als de fabrikant dat voor jou doet en je geen keuze laat is het dat niet.
Ssshhhhht, Eefje is in the house.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:09 schreef kanovinnie het volgende:
Kan ik nog beter op jpeg in automatisch schieten
Omdat 16MP 14bit RAW bestanden echt belachelijk veel ruimte innemenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef Isdatzo het volgende:
De techniek is zo ver en wordt beschikbaar gesteld. Waarom zou een fabrikant een verouderde sensor erin zetten?
Mja, storage kost niets tegenwoordig. Ik heb liever 50 euro minder in mijn portomonee voor 2Tb opslag, dan dat ik erachter om dat ik toch meer pikkels nodig had. Converteer naar DNG en schoon op wat niet goed is, en het valt echt mee hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:56 schreef Omniej het volgende:
[..]
Mwah, bij veel (de meeste) foto's zou ik echt niet de volle 21MP o.i.d. nodig hebben, als ik hem dan ergens rond de 10 kan zetten (maar uiteraard nog steeds in raw) dan is dat ideaal.Alleen als je echt verwacht de hoge resolutie nodig te gaan hebben zet je 'm op de volle 100%.
Het lijkt me behoorlijk ruimtevretend als elk kiekje dat uiteindelijk hooguit 1024px breed op internet komt te staan (da's nog niet eens 1 megapixel dus) als 21MP raw op je harddisk moet blijven staan.
[...]
Lol, das wel apart. Zal je met je de jaarwisseling zelf er ook helemaal niets van merken?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:46 schreef problematiQue het volgende:
Wel grappig, omdat het niemand hier ook maar iets lijkt te schelen, heb ik helemaal niet het gevoel dat het bijna 2011 is. In Nederland hangt er echt een bepaald sfeertje zo aan het einde van het jaar, maar hier is het gewoon alsof het november is.
sRAW. En geheugenkaartjes en schijfruimte kosten geen drol meer.quote:Op donderdag 30 december 2010 07:59 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Omdat 16MP 14bit RAW bestanden echt belachelijk veel ruimte innemen
Hahah nee echt nietquote:Op donderdag 30 december 2010 12:26 schreef Xilantof het volgende:
Lief doen! Ook tegen Nikon-users!
Over leuke covers. Hier 50 stuks.quote:
Sponsor vinden voor mijn 2x 1DMIV'squote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand al nagedacht over zijn fotografische doelen voor komend jaar?
Dat ben je toch zelf?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sponsor vinden voor mijn 2x 1DMIV's
Hehe, ja wil aankomend jaar toch wel wat meer opdrachten gaan doen waar ik een financiele bijdrage van kan verwachten. Ben nog druk aan het investeren in platen en contacten en zo ergens in 2011 wil ik toch wat meer de 'serieuze' kant op gaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ben je toch zelf?Moet je meer factureren
Photoshop onder de knie krijgen en geen domme fouten met instellingen maken.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
En wat versta je onder domme fouten bij instellingen?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Photoshop onder de knie krijgen en geen domme fouten met instellingen maken.
Zo spannend zijn die mark4's niet op snelheid na imo.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sponsor vinden voor mijn 2x 1DMIV's
Ik wil hier in China proberen een serie te maken over Chinese Moslims (hier in Beijing en misschien na het semester in het westen, waar ze vandaan komen), en eentje over Chinese rijken. Allebei enigszins politiek geëngageerd, wat ik eens wil proberen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
Qua ruisniveau zijn ze vast veel beter dan mijn huidige camera's. Daarbij vind ik de lompheid van de camera's echt ideaal.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef freud het volgende:
[..]
Zo spannend zijn die mark4's niet op snelheid na imo.
Ik ga in 2011 wat mikken op minder fotograferen, maar dan wel meer commercieel werk. Ook eens verdiepen in het filmen met de 7D. Kreeg wel goeie feedback van een band na een klein testje.
Niet buiten in de sneeuw mijn diafragma gaan knijpen omdat ik voorbij 1/400 ga, maar ipv dat gewoon de iso op 100/200 zetten ipv 1600.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En wat versta je onder domme fouten bij instellingen?
Minder fotograferen?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef freud het volgende:
Ik ga in 2011 wat mikken op minder fotograferen, maar dan wel meer commercieel werk. Ook eens verdiepen in het filmen met de 7D. Kreeg wel goeie feedback van een band na een klein testje.
Stel je camera anders gewoon in op RAW, dat helpt ook bij het puntje 'photoshop onder de knie krijgen'.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En de witbalans onder de knie krijgen
Heb ik al, maar afgezien van op de gok met de schuifjes spelen en hopen dat het er goed uitziet heb werkelijk waar geen idee wat er mogelijk is.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Stel je camera anders gewoon in op RAW, dat helpt ook bij het puntje 'photoshop onder de knie krijgen'.
Klinkt tof!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik wil hier in China proberen een serie te maken over Chinese Moslims (hier in Beijing en misschien na het semester in het westen, waar ze vandaan komen), en eentje over Chinese rijken. Allebei enigszins politiek geëngageerd, wat ik eens wil proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Zo heel spannend is het niet. Licht heeft een bepaalde temperatuur, de zon geeft warm licht, tl-buizen koud licht, bijvoorbeeld. Daar moet de camera voor compenseren. Als je in RAW schiet kun je de witbalans gewoon op automatisch laten staan, mocht de camera er dan naast zitten dan kun je het in photoshop veranderen totdat het er uitziet zoals het hoort.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik al, maar afgezien van op de gok met de schuifjes spelen en hopen dat het er goed uitziet heb werkelijk waar geen idee wat er mogelijk is.
Dat weet ik dan wel weer, hoe ik mijn witbalans kan compenseren in photoshopquote:Op donderdag 30 december 2010 13:49 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Zo heel spannend is het niet. Licht heeft een bepaalde temperatuur, de zon geeft warm licht, tl-buizen koud licht, bijvoorbeeld. Daar moet de camera voor compenseren. Als je in RAW schiet kun je de witbalans gewoon op automatisch laten staan, mocht de camera er dan naast zitten dan kun je het in photoshop veranderen totdat het er uitziet zoals het hoort.
En je kunt natuurlijk ook ervoor kiezen om de foto iets wamer of kouder te maken om zo een bepaald effect te krijgen
Nu ben je PRO.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat weet ik dan wel weer, hoe ik mijn witbalans kan compenseren in photoshop![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik dan nu op standje M schieten en van automatisch af?quote:
Moet je eerst verzuurd zijn en op DPZ lid zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mag ik dan nu op standje M schieten en van automatisch af?
Een 5Dmk2 of 7D +grip is qua ruis redelijk on par, en een stuk goedkoperquote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Qua ruisniveau zijn ze vast veel beter dan mijn huidige camera's. Daarbij vind ik de lompheid van de camera's echt ideaal.
Ja, even wat vrije tijd en zo, wat meer investeren in mijn IT carriere (cursussen, meer projectmanagement, etc).quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
Minder fotograferen?
Ik heb mijn concertwerk voorlopig ff stil gelegd. Iets teveel gedaan. Ik wil komend jaar eerst een paar maanden ff wat anders en dan weer gaan spelen met het hele strobisten-gebeuren. Eens kijken of we nog wat inspiratie kunnen krijgen. En aanzienlijk meer landschapsfotografie. En misschien nog wat fotoprojectjes. Maar ff geen concerten meer.
Ik kom je 7D nog wel eens een dagje lenen, je hebt me een tijdje terug al nieuwsgierig gemaakt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:59 schreef freud het volgende:
[..]
Een 5Dmk2 of 7D +grip is qua ruis redelijk on par, en een stuk goedkoper
Als eerst maar eens beginnen met het weer kunnen vasthouden van mijn camera. Daarna wil ik gaan beginnen met modelshoots. Eens kijken of me dat bevalt en wat daar de mogelijkheden in zijn. Lijkt me ontzettend leuk om te doen in ieder gevalquote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
Zo, concertwerk stil leggen is wel ff een beslissing aangezien je het zo veel doet. Meer landschapjesquote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Minder fotograferen?
Ik heb mijn concertwerk voorlopig ff stil gelegd. Iets teveel gedaan. Ik wil komend jaar eerst een paar maanden ff wat anders en dan weer gaan spelen met het hele strobisten-gebeuren. Eens kijken of we nog wat inspiratie kunnen krijgen. En aanzienlijk meer landschapsfotografie. En misschien nog wat fotoprojectjes. Maar ff geen concerten meer.
Is een statief geen optie voor nu?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Als eerst maar eens beginnen met het weer kunnen vasthouden van mijn camera. Daarna wil ik gaan beginnen met modelshoots. Eens kijken of me dat bevalt en wat daar de mogelijkheden in zijn. Lijkt me ontzettend leuk om te doen in ieder geval
Die krijg ik met enkel links niet lekker opgezet en ingesteld enz. Heb besloten om alles maar wat tijd te gunnen en niet te gaan forcerenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:05 schreef freud het volgende:
[..]
Is een statief geen optie voor nu?
Lastige, maar erg verstandige keuzequote:Op donderdag 30 december 2010 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Die krijg ik met enkel links niet lekker opgezet en ingesteld enz. Heb besloten om alles maar wat tijd te gunnen en niet te gaan forceren
Zeker wetenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:11 schreef freud het volgende:
[..]
Lastige, maar erg verstandige keuze. Merk je nog steeds een beetje vooruitgang?
Yup. Ik was het afgelopen donderdag tijdens Stevie Ann opeens helemaal zat. Ik liep er al een tijdje tegen aan te hikken, maar opeens was het over en duidelijk. Gemiddeld 1x per week en soms wel 2-3x per week op pad is teveel. Plaatjes waren ook niet tof meer. Vrij standaard allemaal. Geen spannende dingen. Begon aan te voelen als werk. Tijd om te stoppen dusquote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo, concertwerk stil leggen is wel ff een beslissing aangezien je het zo veel doet. Meer landschapjes![]()
![]()
Verstandig. Kun je iig voldoende plannen maken voor als alles weer 100% operationeel isquote:Op donderdag 30 december 2010 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Die krijg ik met enkel links niet lekker opgezet en ingesteld enz. Heb besloten om alles maar wat tijd te gunnen en niet te gaan forceren
En wie weet dat het weer begin te kriebelen over een tijdjequote:Op donderdag 30 december 2010 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Ik was het afgelopen donderdag tijdens Stevie Ann opeens helemaal zat. Ik liep er al een tijdje tegen aan te hikken, maar opeens was het over en duidelijk. Gemiddeld 1x per week en soms wel 2-3x per week op pad is teveel. Plaatjes waren ook niet tof meer. Vrij standaard allemaal. Geen spannende dingen. Begon aan te voelen als werk. Tijd om te stoppen dus
Dat gok ik wel. Maar voorlopig wil ik gewoon andere dingen fotograferenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En wie weet dat het weer begin te kriebelen over een tijdje
Nou, niks mis met Stevie Ann hoorquote:Wel typisch bij Stevie Ann dat je het helemaal zat was
Jij moet dus alleen nog verzuurd raken?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet je eerst verzuurd zijn en op DPZ lid zijn.
Het blijft Zeeland hequote:Op donderdag 30 december 2010 14:21 schreef Timmos het volgende:
2011? Groter nieuws verslaan, moet er wel wat gebeuren
Oh soms toch niets mis mee? Doe ik ook regelmatig hoor. Maar misschien meer omdat ik 's avonds al alles aanlever natuurlijk..quote:Op donderdag 30 december 2010 14:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat gok ik wel. Maar voorlopig wil ik gewoon andere dingen fotograferen
[..]
Nou, niks mis met Stevie Ann hoorMaar ik loop al een maandje of wat bij concerten dat ik gewoon mijn ding doe en daarna begin te denken over naar huis gaan. Ik zit ze niet meer uit zeg maar. Zodra ik genoeg plaatjes heb, ben ik weg.
Ben ik al! OUD MOD HÈ, dan ben je bij voorbaat verzuurd.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:21 schreef Timmos het volgende:
[..]
Jij moet dus alleen nog verzuurd raken?..
Nee hoor. Maar ik ga gewoon met tegenzin de deur uit en heb het weer heel snel bekeken allemaal. En ik ga voor mijn lol naar concerten. Ook omdat ik muziek gewoon heel tof vind.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh soms toch niets mis mee? Doe ik ook regelmatig hoor. Maar misschien meer omdat ik 's avonds al alles aanlever natuurlijk..
Hehe wijze beslissing danquote:Op donderdag 30 december 2010 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik ga gewoon met tegenzin de deur uit en heb het weer heel snel bekeken allemaal. En ik ga voor mijn lol naar concerten. Ook omdat ik muziek gewoon heel tof vind.
Nou ja, ik was het dus in zijn algemeenheid gewoon ff zat
Dus jij gaat de dijken doorsteken?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als we in 1953 groot nieuws waren moet dat in 2011 ook kunnen..
Of de Deltawerken opblazenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus jij gaat de dijken doorsteken?
Eentjequote:Op donderdag 30 december 2010 15:08 schreef Omniej het volgende:
Als de AIVD hier meeleest kunnen we nog een paar invallen gaan verwachten geloof ik.
Hey, ik had het niet over dingen plannen he.. Zo ben ik nietquote:
Nee. En dat ga ik ook niet doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
Heb je al een fotovest?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mag ik dan nu op standje M schieten en van automatisch af?
Hier nog niet echt, ik wil wel meer actiever met mijn fotoproject bezig te gaan. Het verslapt toch een beetje .quote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
Het komt helemaal goed met jou johquote:Op donderdag 30 december 2010 17:41 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hier nog niet echt, ik wil wel meer actiever met mijn fotoproject bezig te gaan. Het verslapt toch een beetje .
Goede voornemens doe ik verder niet aan, ik hoop dat 2011 mij wel wat meer zekerheid gaat geven, en dan met name in de vorm van een vaste baan ergens.
Leuk hoor :w haha.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:19 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ssshhhhht, Eefje is in the house.
Eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het komt helemaal goed met jou joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |