abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91143026
Ik kreeg mailtjes direct vanaf het CBR... misschien is jouw adres daar niet bekend?
pi_91143983
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:29 schreef vannelle het volgende:
Laat ik het zo stellen, de rijschool vraagt je examen aan en gebruikt het eigen emailadres.
Op dat adres komt ook de bevestiging binnen en dat is dus ook de reden dat jij em niet hebt.

Maak je niet druk, je rijschool regelt het wel, komt goed! :)
Ik kijk morgenvroeg nog en bel anders even met m'n rijschool, weet ik meteen waar ik aan toe ben.

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:31 schreef BasementDweller het volgende:
Ik kreeg mailtjes direct vanaf het CBR... misschien is jouw adres daar niet bekend?
Ik heb wel een bevestigingsmail van het CBR dat m'n examen is aangevraagd met daarbij de datum/tijd. Maar ik heb geen oproepkaart ontvangen die ik mee moet nemen (was bij TTT wel het geval).
pi_91147488
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:53 schreef karton het volgende:

Ik heb wel een bevestigingsmail van het CBR dat m'n examen is aangevraagd met daarbij de datum/tijd. Maar ik heb geen oproepkaart ontvangen die ik mee moet nemen (was bij TTT wel het geval).
Godsamme.
Print deze uit en je bent klaar.
pi_91149838
Nou die oproepkaart had mijn rijinstructeur; dus dat zit wel goed. Je hebt pas een probleem als je een "Ja" moet invullen op je eigen verklaring.
pi_91152070
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 01:55 schreef vannelle het volgende:

[..]

Godsamme.
Print deze uit en je bent klaar.
poehpoeh
pi_91155157
Oh, dat ding. Die kreeg ik ook niet via de mail hoor. ;)
pi_91156760
Morgen de grote dag *O*

Hopelijk :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_91168726
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Roken gaat idd van mijn les af. Tot pas realiseer ik me dat dit helemaal geen verplichte pauze is (zei hij ook niet hoor) maar toch. 40 lessen x 5 minuten zijn al zo'n 3 gratis lessen wat ik had kunnen doen!

Ik ga tijdens mijn eerst volgende bijzondere manoevres les vragen of ik het over mag doen als iets niet werkt. Zegt hij nee, dan wacht ik wat de rest van de les me te bieden heeft. Is het puur op buitenwegen karren, dan ben ik er echt klaar mee. Dan is ie alleen maar goedkoop als lokbrood en probeert hij de lessen onnodig te rekken. Ook over het roken ga ik het hebben.
Om hier nog even op terug te komen:

De les van vandaag zat er bijna op en ik had nog 5 minuten officieel. Dus hij zei "we gaan richting je huis". Naar mijn huis is zo'n 2 minuten rijden. Dus in plaats van rechts ging ik doodleuk linksaf om met een omweg naar mijn huis te gaan.

"Draai nou rechts in!"
"Maar ik ga links. :Y "
"Waarom!"
"Op mijn tijd vol te maken, ik hoef pas om vijf uur te stoppen."
"Ach, 'k vind wel best joh... :{w "

Rijinstructeur pissig, ik blij, alles is weer goed. _O-
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:43:22 #109
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_91170124
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Om hier nog even op terug te komen:

De les van vandaag zat er bijna op en ik had nog 5 minuten officieel. Dus hij zei "we gaan richting je huis". Naar mijn huis is zo'n 2 minuten rijden. Dus in plaats van rechts ging ik doodleuk linksaf om met een omweg naar mijn huis te gaan.

"Draai nou rechts in!"
"Maar ik ga links. :Y "
"Waarom!"
"Op mijn tijd vol te maken, ik hoef pas om vijf uur te stoppen."
"Ach, 'k vind wel best joh... :{w "

Rijinstructeur pissig, ik blij, alles is weer goed. _O-
Zoek een andere rij-instructeur. Dit gaat nergens over. Je betaalt er veel geld voor.
Bedankt Hans.
pi_91172299
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

TTT haha nee joh, dat is geld verspilling. Gelijk naar de praktijk.

Voor sommige is het geldverspilling, anderen hebben er weer een hoop aan.. als je een zenuwpees bent zal ik het wel aanraden :Y
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:25:29 #111
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_91174568
Hoe "makkelijk" is een TTT eigenlijk? Ik kom heel veel tegen die dat niet eens hebben gehad of niet eens weten waar ik het over heb, en dan hebben ze pas net hun rijbewijs :')

Opzich kan ik zonder al te veel problemen bijzondere manouvres uitvoeren. Ik zou het gisteren weer gaan oefenen ,alleen de rijschool belde af wegens ziekte. Moet ik weer wachten tot volgende week dinsdag :( Heb nu al anderhalve week geen les meer gehad :{
pi_91174855
Mij is verteld dat een TTT vooral een moment is om te zien hoe het eraan toe gaat bij een "echt" examen :Y
Én je kan natuurlijk vrijstellingen halen :+
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:32:44 #113
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_91174900
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mij is verteld dat een TTT vooral een moment is om te zien hoe het eraan toe gaat bij een "echt" examen :Y
Dat is mij ook verteld. Opzich spreekt dat me ook wel aan. Maar goed, het zit standaard in mijn pakket, dus kost mij niks extra momenteel.
pi_91176333
Vandaag heeft mijn instructeur een afspraak gemaakt voor praktijk examen, het is 4 feb. is dat te lang of normaal?

En wie heeft nog tips voor me met inparkeren en file parkeren want dat is het enigste wat niet goed gaat.
If not now, then when.
pi_91176763
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag heeft mijn instructeur een afspraak gemaakt voor praktijk examen, het is 4 feb. is dat te lang of normaal?

En wie heeft nog tips voor me met inparkeren en file parkeren want dat is het enigste wat niet goed gaat.
Kijken en rustig aan doen? Verder als je altijd in dezelfde auto lest voor jezelf punten bepalen waar de auto moet zijn wanneer je moet beginnen met insturen en terugsturen. Desondanks ben ik er zelf ook nog geen held in, meer tips zijn dus welkom.
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
pi_91176830
Blegh, ik voel de zenuwen voor morgen nu al :o
Brutal. Fucking. Metal.
pi_91178118
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Precies, eigenlijk heb je met TTT alleen maar voordelen afgezien van de kosten dan..
In principe stelt het niks voor, maar als je een zenuwpees bent(net als ik) vind ik het zeer nuttig
pi_91179535
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:43 schreef bascross het volgende:

[..]

Zoek een andere rij-instructeur. Dit gaat nergens over. Je betaalt er veel geld voor.
Moeilijk doen over drie minuten? Kom op zeg, dan gaat hij de volgende moeilijk doen omdat het stoplicht langer op rood staat en je een minuut later bent... Ik heb regelmatig dat mijn rij-instructeur aankwam en dat ik nog bezig was zijn cappuccino te maken (jaja die kreeg hij altijd van mij), dan begonnen we ook vijf minuten later, of we waren aan het ouwehoeren, of op een verlaten parkeerplek in de sneeuw aan het testen wie het verst kon spinnen met de auto als we de handrem erop zetten (hij won). _O-

Maar goed hij was ook relaxed; "Deze les krijg je gratis voor de koffie" :D

Maar ja wellicht scheelt het dat ik alweer wat ouder ben en gewoon werk en dus geld genoeg heb...
pi_91182402
Geslaagd!
Examen ging super.
Volgens de examinator reed ik erg goed met hier en daar paar kleine dingetjes maar niets ernstigs.

wilde het vrolijke nieuws al eerder brengen maar had wat problemen met m'n wachtwoord :')
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:48:02 #120
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_91182939
Gefeliciteerd!
Had vandaag de 4de rijles, en van stilstand naar 1+bewegen is nog wat lastig, verder gaat schakelen al zonder na te denken. Alleen naar de 5/6 is nog een beetje apart.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_91185382
Is het eigenlijk verplicht om je rijbewijs aan te vragen bij je eigen gemeente, want ik moet afrijden op een vrijdagmiddag en dan is me eigen gemeente gesloten. :'(
If not now, then when.
pi_91185574
ik moet morgenochtend heel vroeg afrijden, ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig :P
gaat de instructeur eigenlijk mee tijdens het examen? ik hoor van de ene wel en van de ander niet.
pi_91186946
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:23 schreef blingbling11 het volgende:
ik moet morgenochtend heel vroeg afrijden, ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig :P
gaat de instructeur eigenlijk mee tijdens het examen? ik hoor van de ene wel en van de ander niet.
Mag je zelf beslissen, of je instructeur wil niet mee.
pi_91187042
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Mag je zelf beslissen, of je instructeur wil niet mee.
Beste van niet toch omdat de examinator dan nog wel is wat door de vingers wil zien?
If not now, then when.
pi_91187513
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Beste van niet toch omdat de examinator dan nog wel is wat door de vingers wil zien?
Of juist wel zodat de examinator geen onzin kan bedenken om je op te laten zakken, omdat ie het anders aan de stok krijgt met je instructeur.

Hoe dan ook, doe gewoon wat je het prettigst vindt. Ik had 'm wel meegenomen en vond dat wel fijn, ze zaten een beetje met elkaar te lullen en ik sloot me er vanaf. Fijner dan dat een examinator tegen je gaat lullen, want dan moet je rijden én terugpraten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')