Ik kijk morgenvroeg nog en bel anders even met m'n rijschool, weet ik meteen waar ik aan toe ben.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:29 schreef vannelle het volgende:
Laat ik het zo stellen, de rijschool vraagt je examen aan en gebruikt het eigen emailadres.
Op dat adres komt ook de bevestiging binnen en dat is dus ook de reden dat jij em niet hebt.
Maak je niet druk, je rijschool regelt het wel, komt goed!
Ik heb wel een bevestigingsmail van het CBR dat m'n examen is aangevraagd met daarbij de datum/tijd. Maar ik heb geen oproepkaart ontvangen die ik mee moet nemen (was bij TTT wel het geval).quote:Op maandag 10 januari 2011 23:31 schreef BasementDweller het volgende:
Ik kreeg mailtjes direct vanaf het CBR... misschien is jouw adres daar niet bekend?
Godsamme.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:53 schreef karton het volgende:
Ik heb wel een bevestigingsmail van het CBR dat m'n examen is aangevraagd met daarbij de datum/tijd. Maar ik heb geen oproepkaart ontvangen die ik mee moet nemen (was bij TTT wel het geval).
poehpoehquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Godsamme.
Print deze uit en je bent klaar.
Om hier nog even op terug te komen:quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Roken gaat idd van mijn les af. Tot pas realiseer ik me dat dit helemaal geen verplichte pauze is (zei hij ook niet hoor) maar toch. 40 lessen x 5 minuten zijn al zo'n 3 gratis lessen wat ik had kunnen doen!
Ik ga tijdens mijn eerst volgende bijzondere manoevres les vragen of ik het over mag doen als iets niet werkt. Zegt hij nee, dan wacht ik wat de rest van de les me te bieden heeft. Is het puur op buitenwegen karren, dan ben ik er echt klaar mee. Dan is ie alleen maar goedkoop als lokbrood en probeert hij de lessen onnodig te rekken. Ook over het roken ga ik het hebben.
Zoek een andere rij-instructeur. Dit gaat nergens over. Je betaalt er veel geld voor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen:
De les van vandaag zat er bijna op en ik had nog 5 minuten officieel. Dus hij zei "we gaan richting je huis". Naar mijn huis is zo'n 2 minuten rijden. Dus in plaats van rechts ging ik doodleuk linksaf om met een omweg naar mijn huis te gaan.
"Draai nou rechts in!"
"Maar ik ga links."
"Waarom!"
"Op mijn tijd vol te maken, ik hoef pas om vijf uur te stoppen."
"Ach, 'k vind wel best joh..."
Rijinstructeur pissig, ik blij, alles is weer goed.
Voor sommige is het geldverspilling, anderen hebben er weer een hoop aan.. als je een zenuwpees bent zal ik het wel aanradenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
TTT haha nee joh, dat is geld verspilling. Gelijk naar de praktijk.
Dat is mij ook verteld. Opzich spreekt dat me ook wel aan. Maar goed, het zit standaard in mijn pakket, dus kost mij niks extra momenteel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mij is verteld dat een TTT vooral een moment is om te zien hoe het eraan toe gaat bij een "echt" examen
Én je kan natuurlijk vrijstellingen halen
Kijken en rustig aan doen? Verder als je altijd in dezelfde auto lest voor jezelf punten bepalen waar de auto moet zijn wanneer je moet beginnen met insturen en terugsturen. Desondanks ben ik er zelf ook nog geen held in, meer tips zijn dus welkom.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag heeft mijn instructeur een afspraak gemaakt voor praktijk examen, het is 4 feb. is dat te lang of normaal?
En wie heeft nog tips voor me met inparkeren en file parkeren want dat is het enigste wat niet goed gaat.
Precies, eigenlijk heb je met TTT alleen maar voordelen afgezien van de kosten dan..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mij is verteld dat een TTT vooral een moment is om te zien hoe het eraan toe gaat bij een "echt" examen
Én je kan natuurlijk vrijstellingen halen
Moeilijk doen over drie minuten? Kom op zeg, dan gaat hij de volgende moeilijk doen omdat het stoplicht langer op rood staat en je een minuut later bent... Ik heb regelmatig dat mijn rij-instructeur aankwam en dat ik nog bezig was zijn cappuccino te maken (jaja die kreeg hij altijd van mij), dan begonnen we ook vijf minuten later, of we waren aan het ouwehoeren, of op een verlaten parkeerplek in de sneeuw aan het testen wie het verst kon spinnen met de auto als we de handrem erop zetten (hij won).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:43 schreef bascross het volgende:
[..]
Zoek een andere rij-instructeur. Dit gaat nergens over. Je betaalt er veel geld voor.
Mag je zelf beslissen, of je instructeur wil niet mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:23 schreef blingbling11 het volgende:
ik moet morgenochtend heel vroeg afrijden, ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig
gaat de instructeur eigenlijk mee tijdens het examen? ik hoor van de ene wel en van de ander niet.
Beste van niet toch omdat de examinator dan nog wel is wat door de vingers wil zien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Mag je zelf beslissen, of je instructeur wil niet mee.
Of juist wel zodat de examinator geen onzin kan bedenken om je op te laten zakken, omdat ie het anders aan de stok krijgt met je instructeur.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beste van niet toch omdat de examinator dan nog wel is wat door de vingers wil zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |