Is weer veranderd inderdaad.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:06 schreef bascross het volgende:
Geen pasfoto? Dat moet toch op je theoriebewijs dat aangeeft dat je geslaagd ben? Of is dit alweer veranderd?
wel vaag. In mijn theorieboek stond dat ik wel een pasfoto moest meenemen. Maar in de uitnodiging van het cbr van het examen stond van niet. Ik deed dus ook wat er op die brief stond. Id en uitnodiging meenemen.quote:
Dat is al een paar jaar zo. Zo ging het twee jaar terug voor mijn bromfietstheorie ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:09 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
wel vaag. In mijn theorieboek stond dat ik wel een pasfoto moest meenemen. Maar in de uitnodiging van het cbr van het examen stond van niet. Ik deed dus ook wat er op die brief stond. Id en uitnodiging meenemen.
Ik moest wel mijn ID kaart inleveren bij de balie. En toen ik geslaagd was kreeg ik hem weer mee met de resultaten
Goed bezig! Hoeveel lessen heb je nu gehad?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Instructeur gaf me vandaag -uit eigen beweging- de formulieren voor het machtigen voor de examens. Ik interpreteer dit als een signaal dat hij me rijp begint te worden voor de TTT. 8)
Inderdaad. Nooit geweten dat er verschil zit tussen benzine en diesel auto's, totdat ik in andere auto's dan m'n lesauto ging rijden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:22 schreef MJay1 het volgende:
Zo, net mijn rijbewijs opgehaald bij het gemeentehuisNu al in 3 verschillende auto's gereden, wat allemaal nog wennen is!
Ja, waar zit dat verschil nou eigenlijk in? Koppeling/gas?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:58 schreef karton het volgende:
[..]
Goed bezig! Hoeveel lessen heb je nu gehad?
[..]
Inderdaad. Nooit geweten dat er verschil zit tussen benzine en diesel auto's, totdat ik in andere auto's dan m'n lesauto ging rijden.
Bij een benzine auto moet je meer gas geven dan bij een diesel als je gaat optrekken. De koppeling van een diesel heeft meer trekkracht waardoor je minder gas hoeft te geven. Zo heb ik het ervaren toen ik in andere auto's ging rijden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, waar zit dat verschil nou eigenlijk in? Koppeling/gas?
Zelf ga ik lessen in een diesel, slaat minder snel af volgens mij?
van begin 2010quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is al een paar jaar zo. Zo ging het twee jaar terug voor mijn bromfietstheorie ook.
Dan vraag ik me af uit welk jaar je theorieboek was.
Dieselmotoren hebben over het algemeen meer kracht bij weinig toeren. Dat, in combinatie met een vaak erg korte eerste versnelling, zorgt ervoor dat je makkelijker weg kunt rijden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, waar zit dat verschil nou eigenlijk in? Koppeling/gas?
Zelf ga ik lessen in een diesel, slaat minder snel af volgens mij?
en ze zijn zuuniger dan benzine motorenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:48 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Dieselmotoren hebben over het algemeen meer kracht bij weinig toeren. Dat, in combinatie met een vaak erg korte eerste versnelling, zorgt ervoor dat je makkelijker weg kunt rijden.
Duurder in belasting..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
en ze zijn zuuniger dan benzine motoren
thanx en wat voor auto zoek je dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gefeliciteerd OomB
Zaterdag ga ik wederom op autojacht
Bedoel je dat auto theorie erg meeviel?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:36 schreef loecje het volgende:
brommer theorie heb ik ook (nog het oude certificaat dus ik mag nu geen brommer meer rijden)
dat viel me heel erg mee. had 2 fout dacht ik.
Ohw, dan begin je laat? Of... ?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:46 schreef loecje het volgende:
nee brommer, met auto moet ik nog beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |