Vergis je niet, je volk heeft heel wat uitvindingen gedaan en was militair in verdedigen ook slim, maar niet sterk genoeg (en slim alleen in oorlog helpt niet)quote:Op donderdag 30 december 2010 00:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Hongarije heeft niet voor niks het grootste parlementsgebouw van Europa. Samen met de Hapsburgers wilden ze in die tijden een groot Oostenrijks/Hongaars Europa.
Ja jammer is dat, niet dat men zich er overal aan hield, maar een etentje of kroeg bezoek zonder rook, mij beviel dat wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:04 schreef Tem het volgende:
dank u... er word gewoon weer gerookt in de kroeg
De Rubiks kubus.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Vergis je niet, je volk heeft heel wat uitvindingen gedaan en was militair in verdedigen ook slim, maar niet sterk genoeg (en slim alleen in oorlog helpt niet)
Bijv het korte hoekje en gangetje in kastelen is hongaars, daar kwamen wat vijanden doorheen en -1- lansier stak toe en hop als er 7 lagen was de deur ook 'dicht'.
Niks op tegen.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:04 schreef Tem het volgende:
[..]
dank u... er word gewoon weer gerookt in de kroeg
Nee ik ook niet maar ben sinds april gestopt en ruik nu naar een asbakquote:
Na meer dan een jaar niet roken vind ik de lucht nog steeds niet stinken.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar ben sinds april gestopt en ruik nu naar een asbakzolang het maar niet in een restaurant is dat zou ik jammer vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |