Wat is precies je bezwaar tegen rechts?quote:
Probeer ik eens vriendelijk te doen, ga je meteen, in een splinternieuw topic, zo beginnen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat is precies je bezwaar tegen rechts?
Jij bent D66-stemmer. Oftewel een sociaal-liberaal wiens hartje links klopt.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:21 schreef GSbrder het volgende:
Rechts? Naahh, een liberaal ziet daar weinig in..
Alleen voor de showquote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent D66-stemmer. Oftewel een sociaal-liberaal wiens hartje links klopt.
Ik vraag gewoon wat je bezwaar tegen rechts is?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Probeer ik eens vriendelijk te doen, ga je meteen, in een splinternieuw topic, zo beginnen.
Geef nou maar toe dat je in juni Paarse stropdassen droeg.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen voor de show..
Stiekem wil ik van de D66 een klassiek-liberale rechtspartij maken.
Voor mijn vriendjes met een uitkering.quote:
Is dat je lijflied?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Voor mijn vriendjes met een uitkering.
Nee, dat mag niet van het corps.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je in juni Paarse stropdassen droeg.
Moet bekennen dat ik nooit stropdassen draag. Enkel hippe colbertjasjes.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet van het corps.
Daar moet ik dispuutsdassen dragen.
Dan ken je de dresscode. Stropdassen gaan er helemaal uit. Hippe colbertjasjes gebruik ik als ochtend jas.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik nooit stropdassen draag. Enkel hippe colbertjasjes.
Over je lamswollencoltrui, boven je retro en merkloze spijkerbroek en onder je quasi-nonchalante coupe en driedagenbaardje?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik nooit stropdassen draag. Enkel hippe colbertjasjes.
Begin ik je toch weer een beetje te mogen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan ken je de dresscode. Stropdassen gaan er helemaal uit. Hippe colbertjasjes gebruik ik als ochtend jas.
Streep die coltrui en retro spijkerbroek weg en je hebt een aardig beeld van de realiteit.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Over je lamswollencoltrui, boven je retro en merkloze spijkerbroek en onder je quasi-nonchalante coupe en driedagenbaardje?
Slechte timing, ik had het voor de feestdagen gepland.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef du_ke het volgende:
Ik begin wat ziekig te worden geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |