1670 Social Media vrienden, wees niet bang mijn vriend, die komen niet buiten.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef HTCfreak het volgende:
Ik kreeg ruzie met me ex, en ze haalde er wat vrienden bij, nu ging ik echter zoveel schelden dat deze gasten me komen ophalen morgen voor me deur.. en ik keek op hyves, en ene van hun heeft 1670 vriendjes, ben ik nu verloren?
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:10 schreef HTCfreak het volgende:
Dankjewel voor de geruststelling, kan ik toch nog heel 2010 tegemoet gaan..
Jaaa!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:11 schreef HTCfreak het volgende:
Ik kan wat foto's kwakken van mij vijanden als jullie dat leuker vinden..
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:11 schreef Proletariaat het volgende:
Je was een mooie user
groet
rust in vrede
Ohh die is al vaker op zijn neus geslagen.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:14 schreef HTCfreak het volgende:
Ik krijg nu net een bericht op mijn hyves:
nog een x praten tegen me chick lekkerding of wat dn ook
kom ik je hale goed,
aiik boy
Of zeg gewoon waar je woont dan komt de Fok knokgroep je helpen...quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef HTCfreak het volgende:
Zou ik een poging wagen en het allemaal uitprinten om het vervolgens naar de politie te sturen? Aangezien ik me nu echt niet lekker voel, spontaan begin te zweten...
Vind hem meer op een pool lijken.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Bontkraagje, Marokkaan, leer en zelfs een PETJE!
Jongen, neem dit van me aan, pleeg zo snel mogelijk zelfmoord, dan sterf je nog het vredigst.
Heb je geen vrienden?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef HTCfreak het volgende:
Zou ik een poging wagen en het allemaal uitprinten om het vervolgens naar de politie te sturen? Aangezien ik me nu echt niet lekker voel, spontaan begin te zweten...
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hier bij de oproep voor de Fok! Knokploeg. mannen pak uw wapens
043 presentquote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef HTCfreak het volgende:
[..]
Hmmm.. ergens in Zuid Limboland..
We spelen hier geen BlackOps..quote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
L96a1 Sniper meld zich
[ afbeelding ]
* heeft een L96a1 Artic Warefare in de wapenkluis liggenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We spelen hier geen BlackOps..
dan is het geen probleem je kan hem met 2 vingers in je neus aanquote:Op woensdag 29 december 2010 20:22 schreef HTCfreak het volgende:
Dit is overigens zijn neef..
[ afbeelding ]
Door vervolgens je vingers af te vegen aan zijn handtasjequote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef cool15 het volgende:
[..]
dan is het geen probleem je kan hem met 2 vingers in je neus aan
Hahaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Door vervolgens je vingers af te vegen aan zijn handtasje
Wat klopt er niet aan die laatste zin?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:10 schreef HTCfreak het volgende:
Dankjewel voor de geruststelling, kan ik toch nog heel 2010 tegemoet gaan..
Om eerlijk te zijn is dat wapen uit Combat Armsquote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We spelen hier geen BlackOps..
HTCfreak woont in limburgquote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef lolikip het volgende:
AMSTERDAM-GISTER AVOND IS HTCFREAK DOODGEVONDEN IN ZIJN WONING
DE DADER IS EEN VRIEND VAN DE EX VAN HTCFREAK,HTCFREAK ZOU DE EX UITGESCHOLDEN HEBBEN WAT LEED TOT EEN RUZIE MET ALS GEVOLG: DE DOOD VAN HTCFREAK
ZIJN WONING IS AFGEZET EN DE VRIEND VAN DE EX VAN HTCFREAK ZIT VOORLOPIG VOOR VERHOOR VAST.
LIMBURG-GISTER AVOND IS HTCFREAK DOODGEVONDEN IN ZIJN WONINGquote:
GOedzo! Held ben jequote:Op woensdag 29 december 2010 22:49 schreef HTCfreak het volgende:
Bedankt voor alle steun, ik heb me extra zielig voor gedaan bij de persoon in kwestie, alles is geregeld, ik zei dat ik gehackt was..
Dan is het maar te hopen dat niemand de persoon in kwestie dit topic toestuurt.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:49 schreef HTCfreak het volgende:
Bedankt voor alle steun, ik heb me extra zielig voor gedaan bij de persoon in kwestie, alles is geregeld, ik zei dat ik gehackt was..
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef lolikip het volgende:
[..]
shit nieuwsbericht voor niks getypt
Hopelijk zitten die real thug nikkers niet op Fok!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat niemand de persoon in kwestie dit topic toestuurt.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef lolikip het volgende:
[..]
LIMBURG-GISTER AVOND IS HTCFREAK DOODGEVONDEN IN ZIJN WONING
DE DADER IS EEN VRIEND VAN DE EX VAN HTCFREAK,HTCFREAK ZOU DE EX UITGESCHOLDEN HEBBEN WAT LEED TOT EEN RUZIE MET ALS GEVOLG: DE DOOD VAN HTCFREAK
ZIJN WONING IS AFGEZET EN DE VRIEND VAN DE EX VAN HTCFREAK ZIT VOORLOPIG VOOR VERHOOR VAST.
Zeg dat die naar eindhoven komt, dan helpen we hem wel. wat een mongooltjes :pquote:Op woensdag 29 december 2010 20:14 schreef HTCfreak het volgende:
Ik krijg nu net een bericht op mijn hyves:
nog een x praten tegen me chick lekkerding of wat dn ook
kom ik je hale goed,
aiik boy
WTFquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:42 schreef onverslaanbaar het volgende:
Als er moet worden gevochten weet ik er wel raad mee !!
Dan ben ik al in het enorme voordeel dat ik 2mtr18 ben !!
En wat kan je dan tegen mij beginnen als je van gemiddelde lengte (1mtr70) bent ??
[ afbeelding ]
Alles waar ik kwetsbaar ben kom je gewoon niet bij:
1) longen/hals en alles wat daar boven zit; is al boven de 1mtr70 en moet je eerst langs mijn vuisten.
2)plexus-solaris; veilig achter mijn vuisten.
3) lever; eveneens veilig achter mijn vuisten.
4) nieren; heel eenvoudig te verdedigen met mijn armen cq ellebogen.
5) maag; evenees eenvoudig te verdedigen en ik ben gespierd en kan ik aardig wat hebben.
6) knieën; ik heb zeer goede kniebeschermers zodat een aanval daarop weinig uithaald, net zo voor mijn enkels vanwege veiligheidsschoenen. Mijn knieën en enkels zijn meestal eerste doelwit want die zijn altijd wel bereikbaar.
Meer kwetsbare plaatsen zijn er eigenlijk niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |