Of zeg gewoon waar je woont dan komt de Fok knokgroep je helpen...quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef HTCfreak het volgende:
Zou ik een poging wagen en het allemaal uitprinten om het vervolgens naar de politie te sturen? Aangezien ik me nu echt niet lekker voel, spontaan begin te zweten...
Vind hem meer op een pool lijken.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Bontkraagje, Marokkaan, leer en zelfs een PETJE!
Jongen, neem dit van me aan, pleeg zo snel mogelijk zelfmoord, dan sterf je nog het vredigst.
Heb je geen vrienden?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef HTCfreak het volgende:
Zou ik een poging wagen en het allemaal uitprinten om het vervolgens naar de politie te sturen? Aangezien ik me nu echt niet lekker voel, spontaan begin te zweten...
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hier bij de oproep voor de Fok! Knokploeg. mannen pak uw wapens
043 presentquote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef HTCfreak het volgende:
[..]
Hmmm.. ergens in Zuid Limboland..
We spelen hier geen BlackOps..quote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
L96a1 Sniper meld zich
[ afbeelding ]
* heeft een L96a1 Artic Warefare in de wapenkluis liggenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We spelen hier geen BlackOps..
dan is het geen probleem je kan hem met 2 vingers in je neus aanquote:Op woensdag 29 december 2010 20:22 schreef HTCfreak het volgende:
Dit is overigens zijn neef..
[ afbeelding ]
Door vervolgens je vingers af te vegen aan zijn handtasjequote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef cool15 het volgende:
[..]
dan is het geen probleem je kan hem met 2 vingers in je neus aan
Hahaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Door vervolgens je vingers af te vegen aan zijn handtasje
Wat klopt er niet aan die laatste zin?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:10 schreef HTCfreak het volgende:
Dankjewel voor de geruststelling, kan ik toch nog heel 2010 tegemoet gaan..
Om eerlijk te zijn is dat wapen uit Combat Armsquote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We spelen hier geen BlackOps..
HTCfreak woont in limburgquote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef lolikip het volgende:
AMSTERDAM-GISTER AVOND IS HTCFREAK DOODGEVONDEN IN ZIJN WONING
DE DADER IS EEN VRIEND VAN DE EX VAN HTCFREAK,HTCFREAK ZOU DE EX UITGESCHOLDEN HEBBEN WAT LEED TOT EEN RUZIE MET ALS GEVOLG: DE DOOD VAN HTCFREAK
ZIJN WONING IS AFGEZET EN DE VRIEND VAN DE EX VAN HTCFREAK ZIT VOORLOPIG VOOR VERHOOR VAST.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |