Allereerst kwam Richard de Mos in mij op. Gevolgd door enkele andere vreselijke figuren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
In dat proces heeft Wilders lekker aan het pluche kunnen blijven plakken en hebben een aantal ongetalenteerde opportunisten ook de gelegenheid gekregen om lekker uit de staatsruif te eten, meer dan ze ooit zelfstandig zouden kunnen verdienen.
Ga meer eens om dit uit te testen pvv pamfletten uitdelen op straat.quote:In Nederland? Is het niet op basis van een christelijke traditie dat men de koopzondag zoveel mogelijk wil afschaffen? Ben jij wel eens in de NLse biblebelt geweest op een zondag? En waar beperkt de islam jouw dagelijks leven?
Je moet je wel juist formuleren.quote:Je gebrek aan kennis over het christelijke geloof is stuitend: je hebt helemaal niet de kennis om de islam met het christendom te kunnen vergelijken.
Gelukkig worden er geen aanslagen op moskee's gepleegd. Vooral niet in Nederland.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:41 schreef rootus het volgende:
hee doc.
Nieuws gelezen?
Bomaanslag in kerk Egypte.
Slaapliedje voor je zingen?
Waarom denk je dat Wilders zoveel moeite heeft mensen te krijgen?quote:In dat proces heeft Wilders lekker aan het pluche kunnen blijven plakken en hebben een aantal ongetalenteerde opportunisten ook de gelegenheid gekregen om lekker uit de staatsruif te eten, meer dan ze ooit zelfstandig zouden kunnen verdienen.
Bedankt voor je reactie.quote:Gelukkig worden er geen aanslagen op moskee's gepleegd. Vooral niet in Nederland.
Kom nou zeg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:38 schreef rootus het volgende:
De "multiculturele samenleving" ter discussie gesteld.
Op welke manier dragen ze dan bij aan het verbeteren van die multiculturele samenleving? Als ze al iets bereiken, dan is het dat ze verschillende groepen mensen meer tegen elkaar opzetten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef rootus het volgende:
De De "multiculturele samenleving" is een groot punt voor de PVV.
Het heeft al geleid naar meer discussie.quote:Kritiek is prima, maar het populisme van de PVV leidt nergens toe.
Ik heb anders weinig 'gegronde' kritiek van de PVV op de islam gelezen. Meer in de trent van 'wij/zij'. En 'oprotten'. En als ik het dan over 'openlijk en eerlijke' discussies betreffende de islam, ben ik er nog geen een tegengekomen. Zij zorgen naar mijn mening alleen maar voor meer polarisatie en een grotere wig tussen allochtonen en autochtonen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:18 schreef rootus het volgende:
Kritiek op de multiculturele samenleving en de Islam is juist goed.
Het heeft al geleid naar meer discussie.
Ik dacht toch dat vriend en vijand het daar over eens was.
Dat is puur het collectivistische aspect van onze samenlevening (en tevens reden waarom ik voor een individualistische maatschappij ben).quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef skrn het volgende:
Wat ik het meest erg vind is toch die houding dat als een moslim iets doet de verontwaardiging groter is dan als een andere Nederlander hetzelfde flikt. Dat is wel gegroeid door de PVV en dat is een hele slechte ontwikkeling.
Dat is altijd al zo geweest en hetzelfde geldt als een Chinees iets doet. Hoe dat komt? Ik verwacht juist van immigranten dat zij zich aan onze wetten zullen houden. Om dat te vinden hebben ik en vele anderen geen PVV nodig.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef skrn het volgende:
Wat ik het meest erg vind is toch die houding dat als een moslim iets doet de verontwaardiging groter is dan als een andere Nederlander hetzelfde flikt. Dat is wel gegroeid door de PVV en dat is een hele slechte ontwikkeling.
Wat moet ik me daarbij voorstellen. Zoiets als Mexico?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat is puur het collectivistische aspect van onze samenlevening (en tevens reden waarom ik voor een individualistische maatschappij ben).
Heb ik iets gemist? Is de Neanderthaler weer terug?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:10 schreef Berlitz het volgende:
Multiculturele samenleving is eigenlijk een verkeerd word multi-raciale een betere.Als dat in 2011 gezegd mag worden
Sinds wanneer is een moslim automatisch een immigrant?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:06 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest en hetzelfde geldt als een Chinees iets doet. Hoe dat komt? Ik verwacht juist van immigranten dat zij zich aan onze wetten zullen houden. Om dat te vinden hebben ik en vele anderen geen PVV nodig.
Of het nu gegronde kritiek is of niet. Dat maakt niet zoveel uit.quote:Ik heb anders weinig 'gegronde' kritiek van de PVV op de islam gelezen. Meer in de trent van 'wij/zij'. En 'oprotten'. En als ik het dan over 'openlijk en eerlijke' discussies betreffende de islam, ben ik er nog geen een tegengekomen. Zij zorgen naar mijn mening alleen maar voor meer polarisatie en een grotere wig tussen allochtonen en autochtonen.
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Is de Neanderthaler weer terug?
Hetzelfde kan ik zeggen voor de PVV.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:23 schreef rootus het volgende: De Moslims zullen moeten leren dat retoriek en discussie de methode is die niet alleen past in een westerse samenleving maar strikt noodzakelijk is voor een moderne samenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |