abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2011 @ 01:09:27 #101
177885 JoaC
Het is patat
pi_90777610
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:38 schreef Rebel80 het volgende:

[..]

Dit filmpje is slechts 1 van velen die door hun zelf gefilmd zijn laat staat wat er niet gefilmd is, mijn perspectief is dat het een zieke religie is waar de "normale" moslims niet eens weten waar hun neppe geloof zich mee bezig houd.
Het heeft meer een economische reden dat dit soort shit gebeurt, in eeen welvarend land (iets anders dan rijk) gebeuren van dit soort zaken niet door 12-jarige jochies.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  maandag 3 januari 2011 @ 11:14:49 #102
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_90784438
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:15 schreef Holograph het volgende:

[..]

Lees voor de grap het 'true story' boek 'Not without my daughter'. Daaruit blijkt dat de Islam nog verschrikkelijker is dan wat Geert Wilders beweert.
De Islam bestaat niet.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:29:04 #103
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90789420
Deze imam heeft een vuvuzela ingeslikt.

pi_90799212
Dat ze er een moskee mee willen bouwen kan mij weinig schelen, maar sinds wanneer is het EU-noodfonds (ik neem aan dat gedoeld wordt op het fonds voor landen die in problemen komen met de herfinanciering van hun schulden) voor dit soort fratsen bedoeld?
pi_90802602
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dat ze er een moskee mee willen bouwen kan mij weinig schelen, maar sinds wanneer is het EU-noodfonds (ik neem aan dat gedoeld wordt op het fonds voor landen die in problemen komen met de herfinanciering van hun schulden) voor dit soort fratsen bedoeld?
Ik vind het wel een goed idee. Het neemt de invloed van radicaal Wahabistische landen als Saoedie Arabie dan ook weg. In Islamitische landen doen ze dit ook met succes, ontferm zelf over de godsdienst en zorg ervoor dat radicale elementen geen kans krijgen.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 3 januari 2011 @ 18:12:56 #106
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_90802762
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik vind het wel een goed idee. Het neemt de invloed van radicaal Wahabistische landen als Saoedie Arabie dan ook weg. In Islamitische landen doen ze dit ook met succes, ontferm zelf over de godsdienst en zorg ervoor dat radicale elementen geen kans krijgen.
Het was een noodfonds omdat Griekenland met acute financiële problemen zit. Als ze dat geld vervolgens gaan gebruiken om moskeeën te kunnen bouwen kun je je afvragen of dat (op zijn zachts gezegd) wenselijk is.
pi_90803095
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:12 schreef Holograph het volgende:

[..]

Het was een noodfonds omdat Griekenland met acute financiële problemen zit. Als ze dat geld vervolgens gaan gebruiken om moskeeën te kunnen bouwen kun je je afvragen of dat (op zijn zachts gezegd) wenselijk is.
Dat is inderdaad niet wenselijks, maar ik zou dat dan ook niet zozeer uit een Europees potje zien. Liefst gewoon dat elk land dat zelf voor zichzelf kan bepalen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_90804003
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
Was het niet zo dat dit bericht nogal rammelde? Begreep dat het om twee dingen ging die door elkaar gehaald werden. Berichten over het noodfonds en een bericht van een EU-orgaan die het raar vond dat in een stad met honderduizenden moslims geen moskee staat.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 01:02:20 #109
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_90822844
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Was het niet zo dat dit bericht nogal rammelde? Begreep dat het om twee dingen ging die door elkaar gehaald werden. Berichten over het noodfonds en een bericht van een EU-orgaan die het raar vond dat in een stad met honderduizenden moslims geen moskee staat.
Zou mij niets verbazen. Voeg ook nog de term 'illegale moslims' aan het bericht toe en alle media zullen dergelijke berichten zonder enig journalistiek onderzoek direct overnemen en eventueel in sommige gevallen zelfs nog een beetje verder opleuken.
pi_90833309
quote:
Was het niet zo dat dit bericht nogal rammelde?
Dat was meteen de volgende dag al bekend... ultrarechts aluhoedjesblad citeert een krant die niet meer bestaat over illegalen waarmee eigenlijk daklozen en al 700 jaar niet erkende minderheden worden bedoeld waarvoor in 1996 een plan was met geld dat in 2006 is toegezegd (= even ultrakort samengevat).

Wilders stelt kamervragen, Telegraaf c.s. maken van die kamervragen een voorpagina-artikel, rectificeren ho maar en hup, weer een mythe geboren. :P

Meer: http://www.krapuul.nl/nie(...)holocaustontkenners/
pi_90841240
15 MILJOEN EURO VOOR 2 MOSKEEEN!?

OPTYFEN MET DIE REDING!

Ga het zelf maar betalen kut-hoer
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen dan dooft het licht.."
"Madju Terus!"
pi_90843822
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef DarkSkywise het volgende:

[..]

Dat was meteen de volgende dag al bekend... ultrarechts aluhoedjesblad citeert een krant die niet meer bestaat over illegalen waarmee eigenlijk daklozen en al 700 jaar niet erkende minderheden worden bedoeld waarvoor in 1996 een plan was met geld dat in 2006 is toegezegd (= even ultrakort samengevat).

Wilders stelt kamervragen, Telegraaf c.s. maken van die kamervragen een voorpagina-artikel, rectificeren ho maar en hup, weer een mythe geboren. :P

Meer: http://www.krapuul.nl/nie(...)holocaustontkenners/
Ja zoiets was het inderdaad.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91055847
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als de EU een religie mag stimuleren dan wel kanaliseren, dan kan er ook voor gekozen worden om een religie te ontmoedigen. Er kan gekozen worden om de radicale Islam te ontmoedigen, maar er kan ook gekozen worden om de niet-radicale Islam te ontmoedigen.

De Katholieken in Nederland hebben hun positie te danken aan de vrijheid van kerk en staat. Als je de Moslims echt wilt dienen dan bepleit je dat ook voor hen.
pi_91055860
De kerken investeerden allang in de moskeen omdat de Christenen hun geloof zo links lieten liggen, het gevolg hiervan was dat de Christenen helemaal naar de klote gingen.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')