quote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef Holograph het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent een Randstadtmensch?
Prima, en als ik het dan mooi vind dat oude kerken wel gesteund worden en nieuwe moskeeën in Griekenland van mijn geld niet, dan valt daar niet over te twisten.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Mooi is een smaak en daar valt niet over te twisten.
En trots dat we erop zijn!quote:
Jammer dat die kerktoren hoogstwaarschijnlijk wel met subsidiegeld staande wordt gehouden.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:30 schreef sneakypete het volgende:
[..]
En trots dat we erop zijn!
Ik woon in een dorp met maar één stoplicht en heel wat koetjes in de wei; prachtig. Een kerktoren maakt het aangezicht af. Het behouden waard dus, zonder gesubsidieerde gebedshuizen voor illegalen.
Dat illustreert goed waar armen hun prioriteiten hebben.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In het Midden-Oosten loopt vrijwel iedereen met een mobieltje. Ze wonen in krothuisjes, maar hebben wel de nieuwste Samsung. Te bizar.
Snelwegen ook, alsmede menig natuurgebied. Jammer, maar helaas.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer dat die kerktoren hoogstwaarschijnlijk wel met subsidiegeld staande wordt gehouden.
Ik gok dat je uit de achterhoek komtquote:Op woensdag 29 december 2010 21:30 schreef sneakypete het volgende:
[..]
En trots dat we erop zijn!
Ik woon in een dorp met maar één stoplicht en heel wat koetjes in de wei; prachtig. Een kerktoren maakt het aangezicht af. Het behouden waard dus, zonder gesubsidieerde gebedshuizen voor illegalen.
Brabant, vlakbij de biesbosch.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik gok dat je uit de achterhoek komt
Persoonlijk ben ik er dan ook niet rouwig om. Maar rechtsmensen doen meestal zo moeilijk over subsidie, vandaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Snelwegen ook, alsmede menig natuurgebied. Jammer, maar helaas.
Klopt. Heb dergelijk volk dan ook niet bepaald hoog zitten.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Dat illustreert goed waar armen hun prioriteiten hebben.
Het zou toch mooi zijn als dit soort volk uitsterft door de subsidie kraan dicht te draaien? Zo denkt de overheid ook over het beheren van het dierenrijk op de Veluwe. Ja, toch Koos?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Heb dergelijk volk dan ook niet bepaald hoog zitten.
Elke overheidsbesteding zou je dan moeten wegwuiven. Maarja; zo werkt het eenmaal niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik er dan ook niet rouwig om. Maar rechtsmensen doen meestal zo moeilijk over subsidie, vandaar.
Een schande gaat mij wat ver. Onnodig is eerder het woord dat bij mij opkomt.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Elke overheidsbesteding zou je dan moeten wegwuiven. Maarja; zo werkt het eenmaal niet.
Bovendien gaat het er in dit topic ook nog 'ns om dat het EU-gelden zijn; niet die van je lokale dorpsraad. Geld uit Finland, Nederland en Ierland. Waarom moeten daar moskeeën van gebouwd worden? Schande!
Op de Veluwe wordt de uitsterving zelfs een steuntje in de rug gegeven middels de jacht. Overigens zie ik niet in hoe arme sloebers in het Midden-Oosten in leven worden gehouden met onze subsidiecenten, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Het zou toch mooi zijn als dit soort volk uitsterft door de subsidie kraan dicht te draaien? Zo denkt de overheid ook over het beheren van het dierenrijk op de Veluwe. Ja, toch Koos?
Hoe dan ook: weg ermee en een extra reden om eurosceptisch te blijven.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een schande gaat mij wat ver. Onnodig is eerder het woord dat bij mij opkomt.
Het probleem is soms dat ambtenaren niet bewust nadenken over belastinggeld. Mocht ik een ambtenaar zijn, dan zal ik belastinggeld uitgeven aan zaken die mij het meeste aanzien geeft. Deze arrogantie (die mij bovendien incompatibel als ambtenaar maakt) speelt bij vrijwel elke ambtenaar, en uiteindelijk betalen we deels belasting om deze egoïsten in het zadel te helpen. Er blijft heel wat geld bij deze mensen van de overheid kleven.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een schande gaat mij wat ver. Onnodig is eerder het woord dat bij mij opkomt.
Vind je het heel erg als ik mij pro-EU opstel?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Hoe dan ook: weg ermee en een extra reden om eurosceptisch te blijven.
Het ging me over subsidie geld in het algemeen. Bovendien vond ik het wel grappig dat Dion Graus over de situatie in de Veluwe gelijk had, en Femke Halsema ongelijk. Daar hadden we een poos terug nog een discussie over.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op de Veluwe wordt de uitsterving zelfs een steuntje in de rug gegeven middels de jacht. Overigens zie ik niet in hoe arme sloebers in het Midden-Oosten in leven worden gehouden met onze subsidiecenten, maar dat zal wel aan mij liggen.
Tsja, dat is nou eenmaal de aard van het beestje.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef mlg het volgende:
[..]
Het probleem is soms dat ambtenaren niet bewust nadenken over belastinggeld. Mocht ik een ambtenaar zijn, dan zal ik belastinggeld uitgeven aan zaken die mij het meeste aanzien geeft. Deze arrogantie (die mij bovendien incompatibel als ambtenaar maakt) speelt bij vrijwel elke ambtenaar, en uiteindelijk betalen we deels belasting om deze egoïsten in het zadel te helpen.
Ik kan mij eerlijk gezegd geen discussie over het Veluwse fauna voor de geest halen. Moet bekennen dat ik het ook geen bijzonder interessant onderwerp vind.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Het ging me over subsidie geld in het algemeen. Bovendien vond ik het wel grappig dat Dion Graus over de situatie in de Veluwe gelijk had, en Femke Halsema ongelijk. Daar hadden we een poos terug nog een discussie over.
Daarom functioneert die hele overheid ook niet, en daarom neem ik 'sociale' partijen die de overheden willen laten groeien, met een korrel zout.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat is nou eenmaal de aard van het beestje.
Ik begin nu ook te twijfelen over het in de Veluwe was. Tomlievense weet wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan mij eerlijk gezegd geen discussie over het Veluwse fauna voor de geest halen. Moet bekennen dat ik het ook geen bijzonder interessant onderwerp vind.
Goed, ik zie dat nou eenmaal anders. Aangezien het alleen maar erger wordt wanneer die aard doorwerkt naar de vrije markt.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Daarom functioneert die hele overheid ook niet, en daarom neem ik 'sociale' partijen die de overheden willen laten groeien, met een korrel zout.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |