Mag ik ook even ?
Ik heb 9 maand een relatie gehad met een IMO Borderliner. Bij 2 zussen van haar is het officieel vastgesteld, maar als je tegen haar nog maar Bord... durfde uitspreken was het al ruzie want "ze had geen Borderline".
Ik probeer het verhaal kort te houden, maar ik *moet* het kwijt.
Kleine 2 jaar geleden geraak ik heel per ongeluk met iemand vanop een forum aan de praat. Dat klikte, we hadden dezelfde interesses, humor, smaak voor muziek etc (was nochtans geen datingsite

) en uiteindelijk gingen de gesprekken ook dieper. Allerlei zielige verhalen over haar man en hoe die nooit op bezoek gekomen was toen ze maanden zwanger in de kliniek gelegen had, etc...
Zo een paar maand heen en weer gemaild, en op een dag ging haar man naar een concert en hij nam liever zijn maat mee ipv haar. Ik had toen ook net weer ruzie met mijn toenmalige vriendin en ik zei : waarom kom je niet eens op bezoek. Zo gezegd, zo gedaan. Die avond was de mooiste avond uit mijn leven ! Nog nooit iemand gehad waar het zo mee klikte dan met haar, echter, tja, ze was getrouwd, had een kind, en was 15 jaar (!) jonger dan ik. Mezelf niets wijsgemaakt en gewoon verder gemaild met onze typische humor van altijd. Tot ze op een dag begon insinuaties te maken over ons, en dat we toch heel goed met elkaar overeen kwamen, etc... Van 't ene kwam het andere dus en ze trok 3 weken later in bij mij, samen met d'r dochter van 2,5 jaar die volgens haar "een hele avond braaf in een hoekje kon zitten spelen met een stukje koord".
Oh boy !
Met haar ging alles perfect, zoals zovelen voor mij hier reeds schreven : ze was intelligent, lief en sex zoveel je maar wou ! Ze zou *alles* gedaan hebben voor mij en ze kon geen seconde zonder mij. Ik, die uit een relatie kwam met een redelijk koele tante kon mijn ogen niet geloven : zo'n mooi en lief meisje die zo hard rond mij hing ! Dit was een droom !!! Alles wat ik deed was fantastisch, alles wat mij interesseerde interesseerde haar ook.
Echter : van de dochter werd ik stapelgek en moeder deed er niets aan, de dochter was bijwijlen precies bezeten van de duivel, ging pas slapen om 22uur en was om 6u 's morgens al wakker. Met oudejaar is ze wakker gebleven tot 01.30 en is ze pas in de auto in slaap gevallen. Ze kon zich ook geen seconde stil houden en had *constant* aandacht nodig. Mijn vriendin wist niet hoe ermee om te gaan, en ik durfde niet echt mezelf laten gelden uit schrik om als "de lastige die niets kan verdragen" uitgemaakt te worden.
Long story short : we hadden constant ruzie terwijl die dochter van hier naar daar aan't hollen was en alle lades van elk ladenblok aan't molesteren was. Dit heeft een 3-tal maand geduurd en toen is ze vertrokken, terug naar haar moeder. Ik kon het niet meer aan en was toen blij dat ze weg was, ik miste haar wel, maar kon niet om met haar ingesteldheid naar haar dochtertje.
Dit was niet het einde van de relatie echter, want praktisch de dag erop vroeg ze al of ze mocht op bezoek komen (we woonden 100km uit elkaar), en quasi elke dag zei ik van ermee te stoppen (ook al vond ik haar heerlijk en was ze de liefste vriendin die ik ooit gehad heb) maar telkens bleef ze terugkomen. Bijna elk weekend bleef ze gans het weekend slapen, en na anderhalve maand kwam het telefoontje : "Ik mis jou harder dan mijn dochter, ik ga m'n dochter achterlaten bij haar vader om bij jou te kunnen zijn. Zonder mijn dochter kan ik leven, maar zonder jou niet".
(trekt grote ogen)
Dat proberen uit haar hoofd te praten, nog verschillende keren op het leeftijdsverschil gewezen, etc... Nope, ze *moest* en zou bij mij zijn, ze moest "kotsen bij de gedachte van niet meer bij mij te kunnen zijn". Uiteindelijk is ze dan teruggekomen, en toen ben ik voor de tweede keer verwittigd geweest door mensen van op datzelfde forum dat ze Borderline had, waar ik *nogmaals* geen aandacht aan schonk want ze was toch zo lief, en ze sneedt zichzelf toch niet etc...
Pas later ben ik te weten gekomen dat ze niet terug naar haar moeder was (in eerste instantie wel) maar dat ze ondertussen al 3 weken terug bij haar man woonde ...
Ze was dan terug en we hadden dolle pret, tot de dag dat ik thuis kwam en ze zielloos voor zich zat uit te staren.
"Scheelt er iets ?"
"Ja, ik mis mijn dochter"
Ik, nog altijd vol medelijden "Tja, ze mag toch 1 weekend op 2 bij jou, laat ze dan 1 weekend op 2 naar hier komen"
Zo gezegd, zo gedaan, maar 't was voorbij... Ze kon de schijn bijwijlen nog hoog houden, en ze deed nog veel voor mij, ze was nog altijd superlief, maar ze begon meer en meer met mijn nicht op stap te gaan (remember, ze woonde 100 km van al haar vrienden vandaan en mijn nicht was de enige die ze hier kende) tot ik haar daar begon op te wijzen en dat ze precies toch wel heel hard aan elkaar hingen en daarop kreeg ik steeds als antwoord "ben jij nu jaloers op je eigen nicht ?", waarop ik dan maar wijselijk zweeg, want ja, zoiets is toch eigenlijk wel te belachelijk voor woorden. Tot ze op 1 Oktober, na de zoveelste ruzie en na al een paar keer bij mijn nicht blijven geslapen te hebben full time bij mijn nicht gaan inwonen is, en nu heeft ze dus sinds dan een relatie met m'n nicht, alzo onze hele familie uit elkaar rukkend.
En 't spijtige is : ik ben nogal introvert, en heb speciale smaak, dus, ik ben er nog altijd stapelgek van

Iemand waar ik zo goed mee overeen kwam en die zo lief en aanhankelijk was heb ik nog nooit meegemaakt.
Maar ondertussen word ik afgeblaft, verweten, en is't allemaal mijn fout, terwijl, had ze het echt gewild, we alles kunnen uitpraten hadden, en ze zegt het niet, maar voor haar was er niets uit te praten. Op een dag was 't over, and that's it. Zonder enige reden.
Thuis bij haar moeder mocht ze niet meer komen wonen, bij haar vader was ze ook niet welkom, bij haar ex-man moest ze zeker niet meer aankloppen, en de enige die ze kende was mijn nicht. Mijn nicht die quasi dezelfde smaak heeft dan ik en waar ze misschien nog net iets beter mee overeenkomt, mijn nicht waar ik zowat mee opgegroeid ben en die me nu 't grootste mes in de rug gestoken heeft dat je je als weldenkend mens kan voorstellen, wel, daarmee heeft ze nu een relatie.
Voor mijn vriendin haar moeder (waarvan ook gefluisterd wordt dat ze BL heeft) heeft er al een man zelfmoord gepleegd, en bij mij heeft't echt niet veel gescheeld, dus ik denk als je de optelsom maakt van hoeveelheid BL'ers die zelfmoord plegen, of ex-partners van BL'ers dat de schaal wel eens naar de ex'en zou kunnen overhellen.
En ja, ik mis d'r, en ik leef voor de dag dat ik hoor dat zij en mijn nicht uit elkaar zijn.
Dus, lotgenoten... Run, don't walk, en laat aub jullie hoofd niet zo zot maken als ik gedaan heb.
[ Bericht 0% gewijzigd door Prosken op 17-01-2011 18:36:54 ]