Nou dat mag tijd worden he!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo gaat ze slapen en dan begint ze aan de terugreisDonderdagochtend arriveert ze
En ik kreeg een melding op m'n mobiel dat ik mail hadquote:Op woensdag 29 december 2010 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij had een excuus, jij hielp me Q te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Hij voelt zich buitengeslotenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al, beroepschagrijn.
Dat heb je al drie keer verteld het afgelopen uurquote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft lekker ook geen FB.....
Wat 20e eeuw zeg!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik maak nooit foto's van mezelf als ik over straat loop.
Gezien de tendens bij zestienjarige meisjes loop ik misschien een beetje achter ja. Maar ik heb gewoon geen compact cameraatje.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Heb er zin inquote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dat mag tijd worden he!
jamaar, anders kan hij niet meepraten jeweetz!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb je al drie keer verteld het afgelopen uur
Dat kan ik me voorstellen, helemaal na die vlieg-ellende...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Heb er zin in
1 hersencel. Zodra hij de kom is rond gezwommen is hij het weer vergeten. Net een visquote:Op woensdag 29 december 2010 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 hersencel. Zodra hij de kom is rond gezwommen is hij het weer vergeten. Net een vis
Gister heb ik ook weer zoo goed met de trein gereden terwijl het zo slecht reed. Ik wist gewoon alle voordelen eruit te prakken.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 hersencel. Zodra hij de kom is rond gezwommen is hij het weer vergeten. Net een vis
quote:
Was je echt ZO lui?quote:
Volgens mij maar 1xquote:Op woensdag 29 december 2010 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al weer een nieuwe matras?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Bedankt voor het oppassen op mijn kat.
Jaaaaaa! Het is weer spezza bashing time..... Ik had het alweer een tijdje gemist.....quote:Op woensdag 29 december 2010 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb de geur er uit gekregen.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al weer een nieuwe matras?
Nee, we wijzen overal het eerst naar babs natuurlijk!quote:
Het is altijd domme mensen bash time. Nooit gestopt.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Het is weer spezza bashing time..... Ik had het alweer een tijdje gemist.....
Dan heb je echt geluk gehad zeg!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb de geur er uit gekregen.
Gelukkig heeft mijn topmatras het meeste opgevangen, die heb ik weggemikt.
hoe zou dat nou komenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Het is weer spezza bashing time..... Ik had het alweer een tijdje gemist.....
Dat zou wel jammerlijk zijn.quote:
Ja.....................quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, idd!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb je echt geluk gehad zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |