Gister heb ik ook weer zoo goed met de trein gereden terwijl het zo slecht reed. Ik wist gewoon alle voordelen eruit te prakken.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 hersencel. Zodra hij de kom is rond gezwommen is hij het weer vergeten. Net een vis
quote:
Was je echt ZO lui?quote:
Volgens mij maar 1xquote:Op woensdag 29 december 2010 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb je al drie keer verteld het afgelopen uur
Heb jij inmiddels al weer een nieuwe matras?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Bedankt voor het oppassen op mijn kat.
Jaaaaaa! Het is weer spezza bashing time..... Ik had het alweer een tijdje gemist.....quote:Op woensdag 29 december 2010 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 hersencel. Zodra hij de kom is rond gezwommen is hij het weer vergeten. Net een vis
Ik heb de geur er uit gekregen.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al weer een nieuwe matras?
Nee, we wijzen overal het eerst naar babs natuurlijk!quote:
Het is altijd domme mensen bash time. Nooit gestopt.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Het is weer spezza bashing time..... Ik had het alweer een tijdje gemist.....
Dan heb je echt geluk gehad zeg!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb de geur er uit gekregen.
Gelukkig heeft mijn topmatras het meeste opgevangen, die heb ik weggemikt.
hoe zou dat nou komenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Het is weer spezza bashing time..... Ik had het alweer een tijdje gemist.....
Dat zou wel jammerlijk zijn.quote:
Ja.....................quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |