Heb er een paar x geholpen achter de bar en m'n 2e kerstdag opgeofferd om te helpen met kokenquote:
Ow, jeetje.. lijkt me echt scaryquote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Toen ik die schreeuw hoorde dacht ik ook kom op zeg, doe gewoon even normaal en houd je mond! maar die klap inderdaad, het eerste wat ik deed was mn tas oppakken, mn vriendinnetje vastpakken en rennen.. kon ook niet anders met zon bewegende massa.
Prettig was anders inderdaad maargoed, geen nachtmerries aan overgehoudenquote:
Oke, das fijn..quote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Prettig was anders inderdaad maargoed, geen nachtmerries aan overgehouden![]()
Jouw/jullie meest bizarre moment van het jaar?
Aaah.. toen ik mn vraag stelde, had ik al zon vermoeden dat je dit antwoord zou gaan geven..quote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, das fijn..![]()
Toen ik mijn uitslag kreeg bij de fysieke keuring.. was eveneens ook erg, triest en schokkend
Euhm, de aankondiging van 10.000 man op straat bij Defensie. Waardoor mijn baan op de tocht staat.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Sunglasses het volgende:
Dat m'n contract werd ontbonden zelfs voor ik begon wegens het budget probleem.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Prettig was anders inderdaad maargoed, geen nachtmerries aan overgehouden![]()
Is er al meer bekend over hoe die hele uitrol van die ophande zijnde (??) reorganisatie eruit gaat zien? Is daar al iets over gecommuniceerd of is er alleen geroepen er moeten 10.000 mensen uit maar voor de rest zijn er geen concrete stappen genomen? Al bekend, wie, wat en waar?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm, de aankondiging van 10.000 man op straat bij Defensie. Waardoor mijn baan op de tocht staat.
Nee, niks bekend. Alleen dat er 10.000 koppen gaan rollen als er geen geld bijkomt.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Is er al meer bekend over hoe die hele uitrol van die ophande zijnde (??) reorganisatie eruit gaat zien? Is daar al iets over gecommuniceerd of is er alleen geroepen er moeten 10.000 mensen uit maar voor de rest zijn er geen concrete stappen genomen? Al bekend, wie, wat en waar?
Horen we volgend jaar...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Is er al meer bekend over hoe die hele uitrol van die ophande zijnde (??) reorganisatie eruit gaat zien? Is daar al iets over gecommuniceerd of is er alleen geroepen er moeten 10.000 mensen uit maar voor de rest zijn er geen concrete stappen genomen? Al bekend, wie, wat en waar?
Een hoop stemmingmakerij dus eigenlijk..?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, niks bekend. Alleen dat er 10.000 koppen gaan rollen als er geen geld bijkomt.
Nee, een belofte van onze minister. Hij durft alleen nog niet te vertellen hoe en wat.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Een hoop stemmingmakerij dus eigenlijk..?
Dat is toch 10.000?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Vronsky het volgende:
Dacht dat er 6 duizend burgers weg moeten en 4 duizend militairen?
Niet echt.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Een hoop stemmingmakerij dus eigenlijk..?
Ah die blagen die denken dat ze tig duizend jaar ervaring kunnen vervangen...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Vronsky het volgende:
Dacht dat er 6 duizend burgers weg moeten en 4 duizend militairen?
Het is voornamelijk kut voor jullie die er al wat jaartjes bijzitten.. en dan word alles langzaam maar opgevuld door jochies en meisjes van de V&V.
HOEZEE.
Ja, maar ik zie liever de 6 duizend burgers gaan dan de 4 duizend militairen, toch?quote:
Heb al vernomen dat ze in INI 3 mogen instromen op de KMS of zoiets geks.. is toch bizar?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah die blagen die denken dat ze tig duizend jaar ervaring kunnen vervangen...
Je weet dat die "burgerbanen" vroeger uitgevoerd werden door militairen maar de militairen maar zo wegbezuinigd zijn? Of burger zijn geworden?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie liever de 6 duizend burgers gaan dan de 4 duizend militairen, toch?
Nadeel is dat die burgers ook essentieel zijn voor de goede werken van het bedrijf.
Dat is wel minachtend tegenover de burgers bij Defensie.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie liever de 6 duizend burgers gaan dan de 4 duizend militairen, toch?
Nadeel is dat die burgers ook essentieel zijn voor de goede werken van het bedrijf.
Weetje, soms, heel erg soms: Is defensie net een ECHT bedrijf in de grote mensen wereld waar het er net zo aan toe gaat als bij de rest.
Ik bedoel meer dat er nu geroepen is dat er 10.000 man/vrouw uit moet, maar dat niemand weet om wie het gaat en op welke termijn precies. Maar ondertussen is er al wel veel onrust onder het personeel omdat niemand weet wat er met zijn eigen hachje (en dat van zn collegas) gaat gebeuren.quote:
Nee dat wist ik overigens niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je weet dat die "burgerbanen" vroeger uitgevoerd werden door militairen maar de militairen maar zo wegbezuinigd zijn? Of burger zijn geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |