abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90604592
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Wat een service! _O_
Heb er een paar x geholpen achter de bar en m'n 2e kerstdag opgeofferd om te helpen met koken ;) Was maar 10eu uit me portemonnee dus ik vond alles best :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_90604894
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Sunglasses het volgende:

[..]

Toen ik die schreeuw hoorde dacht ik ook kom op zeg, doe gewoon even normaal en houd je mond! maar die klap inderdaad, het eerste wat ik deed was mn tas oppakken, mn vriendinnetje vastpakken en rennen.. kon ook niet anders met zon bewegende massa.
Ow, jeetje.. lijkt me echt scary :X
Er was eens....
pi_90605078
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Maitje het volgende:

[..]

Ow, jeetje.. lijkt me echt scary :X
Prettig was anders inderdaad maargoed, geen nachtmerries aan overgehouden ;)

Jouw/jullie meest bizarre moment van het jaar?
pi_90605269
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Sunglasses het volgende:

[..]

Oke, das fijn.. ;)

Toen ik mijn uitslag kreeg bij de fysieke keuring.. was eveneens ook erg, triest en schokkend :'(
Er was eens....
pi_90605359
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef Maitje het volgende:

[..]

Oke, das fijn.. ;)

Toen ik mijn uitslag kreeg bij de fysieke keuring.. was eveneens ook erg, triest en schokkend :'(
Aaah.. toen ik mn vraag stelde, had ik al zon vermoeden dat je dit antwoord zou gaan geven..
Maar nu gaat het met Plan B helemaal goed komen! Want wie van ver komt, kan ................. *O*
pi_90605403
quote:
Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Sunglasses het volgende:

Euhm, de aankondiging van 10.000 man op straat bij Defensie. Waardoor mijn baan op de tocht staat.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90605493
nou cobra nog maar 9999 te gaan! heb in de TFO ongv 50% zien uitvallen dus zal volgens mij wel gaan meevallen
pi_90605536
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Sunglasses het volgende:

[..]

Dat m'n contract werd ontbonden zelfs voor ik begon wegens het budget probleem. :')
(Ok, en nog wat andere dingen.)

Van de zomer gewoon weer een kans. :Y
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_90605569
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Euhm, de aankondiging van 10.000 man op straat bij Defensie. Waardoor mijn baan op de tocht staat.
Is er al meer bekend over hoe die hele uitrol van die ophande zijnde (??) reorganisatie eruit gaat zien? Is daar al iets over gecommuniceerd of is er alleen geroepen er moeten 10.000 mensen uit maar voor de rest zijn er geen concrete stappen genomen? Al bekend, wie, wat en waar?
pi_90605631
quote:
Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef Sunglasses het volgende:

[..]

Is er al meer bekend over hoe die hele uitrol van die ophande zijnde (??) reorganisatie eruit gaat zien? Is daar al iets over gecommuniceerd of is er alleen geroepen er moeten 10.000 mensen uit maar voor de rest zijn er geen concrete stappen genomen? Al bekend, wie, wat en waar?
Nee, niks bekend. Alleen dat er 10.000 koppen gaan rollen als er geen geld bijkomt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90605826
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef Sunglasses het volgende:

[..]

Horen we volgend jaar...
pi_90605860
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Nee, niks bekend. Alleen dat er 10.000 koppen gaan rollen als er geen geld bijkomt.
Een hoop stemmingmakerij dus eigenlijk..?
pi_90605899
Dacht dat er 6 duizend burgers weg moeten en 4 duizend militairen?

Het is voornamelijk kut voor jullie die er al wat jaartjes bijzitten.. en dan word alles langzaam maar opgevuld door jochies en meisjes van de V&V.

HOEZEE. ^O^
pi_90605901
quote:
Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef Sunglasses het volgende:

[..]

Een hoop stemmingmakerij dus eigenlijk..?
Nee, een belofte van onze minister. Hij durft alleen nog niet te vertellen hoe en wat.
pi_90605943
quote:
Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Vronsky het volgende:

Dat is toch 10.000?
pi_90605948
Hans hillen ^O^
pi_90606005
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Vronsky het volgende:

Het is voornamelijk kut voor jullie die er al wat jaartjes bijzitten.. en dan word alles langzaam maar opgevuld door jochies en meisjes van de V&V.

HOEZEE. ^O^
Ah die blagen die denken dat ze tig duizend jaar ervaring kunnen vervangen... :')
pi_90606027
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:58 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dat is toch 10.000?
Ja, maar ik zie liever de 6 duizend burgers gaan dan de 4 duizend militairen, toch? :P
Nadeel is dat die burgers ook essentieel zijn voor de goede werken van het bedrijf. :')

Weetje, soms, heel erg soms: Is defensie net een ECHT bedrijf in de grote mensen wereld waar het er net zo aan toe gaat als bij de rest. ;(
pi_90606062
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ah die blagen die denken dat ze tig duizend jaar ervaring kunnen vervangen... :')
Heb al vernomen dat ze in INI 3 mogen instromen op de KMS of zoiets geks.. is toch bizar? ;(
pi_90606178
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Ja, maar ik zie liever de 6 duizend burgers gaan dan de 4 duizend militairen, toch? :P
Nadeel is dat die burgers ook essentieel zijn voor de goede werken van het bedrijf. :')
Je weet dat die "burgerbanen" vroeger uitgevoerd werden door militairen maar de militairen maar zo wegbezuinigd zijn? Of burger zijn geworden?
pi_90606202
quote:
Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Weetje, soms, heel erg soms: Is defensie net een ECHT bedrijf in de grote mensen wereld waar het er net zo aan toe gaat als bij de rest. ;(
Dat is wel minachtend tegenover de burgers bij Defensie.
pi_90606342
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:58 schreef AchJa het volgende:

[..]

Niet echt.
Ik bedoel meer dat er nu geroepen is dat er 10.000 man/vrouw uit moet, maar dat niemand weet om wie het gaat en op welke termijn precies. Maar ondertussen is er al wel veel onrust onder het personeel omdat niemand weet wat er met zijn eigen hachje (en dat van zn collegas) gaat gebeuren.
pi_90606385
Mijn kommas werken niet!
pi_90606392
Sorry, dat kwam er even verkeerd uit als ik het terug lees.
Wat ik dus bedoel:

Het is een dom idee om al die burgers te ontslaan omdat defensie zonder de burgermedewerkers ook vastloopt.

Maar wat zie je liever gaan, 4 duizend militairen of 6 duizend burgers?

quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Je weet dat die "burgerbanen" vroeger uitgevoerd werden door militairen maar de militairen maar zo wegbezuinigd zijn? Of burger zijn geworden?
Nee dat wist ik overigens niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')