quote:Op woensdag 29 december 2010 22:08 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Hahaha, okok..
Nou Vronsky denk maar zo: wie van ver komt, kan ver komen!
Bah, wat een vunzige praat hier!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:08 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Hahaha, okok..
Nou Vronsky denk maar zo: wie van ver komt, kan ver komen!
Aan de reactie van Maitje te zien ben ik niet de enige.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Het is maar net wat jij er van maakt..
Dan maar wat sterkers!quote:
Wat zit je te kijken?quote:
whiskey cola! Gister ook al bezopenquote:
Sbs6 helaasquote:
Ik zat toen te kijken,ik hoorde die schreeuw en dacht, respectloze hond! En toen hoorde ik naja... ik dacht schoten..quote:Op woensdag 29 december 2010 22:24 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Daar was ik bij.. een van de meest bizarre dingen die ik afgelopen jaar mee heb gemaakt.
Wat een service!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
whiskey cola! Gister ook al bezopendus nu rustig aan
Zou me fiets ophalen bij de kroeg, toch maar ff een pilsj doen en toen was ik ineens lam en was het 2 uurDus de kok bracht me met de auto naar huis en de fiets staat er nog steeds
Toen ik die schreeuw hoorde dacht ik ook kom op zeg, doe gewoon even normaal en houd je mond! maar die klap inderdaad, het eerste wat ik deed was mn tas oppakken, mn vriendinnetje vastpakken en rennen.. kon ook niet anders met zon bewegende massa.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef Maitje het volgende:
Ik zat toen te kijken,ik hoorde die schreeuw en dacht, respectloze hond! En toen hoorde ik naja... ik dacht schoten..
Gelukkig was dat niet het geval.
Maar goed, die paniek die er toen was, was niet geheel onterecht dacht ik zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |