Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik timede niet eens dit keerquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
Nu was je timing wel goed maar geen nummer
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar kan je zo een trailer+oplegger in keren
Maar is de afwas nu al klaar?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ik kon het dus niet laten om alvast verder te gaan met verbouwen. Maar morgen maak ik het wel af. Dan moet ik eerst even hele kleine spijkers gaan kopen bij de doe-het-zelfzaak.
ben je met een treinbaan bezig?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ik kon het dus niet laten om alvast verder te gaan met verbouwen. Maar morgen maak ik het wel af. Dan moet ik eerst even hele kleine spijkers gaan kopen bij de doe-het-zelfzaak.
Best.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar kan je zo een trailer+oplegger in keren
Ik zou eigenlijk best willen knutselenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben net klaar met knutselen...
Jaquote:
Ja, de baan was al anderhalf jaar klaar of zo, en toen kreeg ik ineens wat inspiratie voor kleine veranderingen. Dus een rangeerterrein is aangepast, ik herstel wat beschadigd landschap en ik breng wat extra verlichting aan. Wil proberen dit morgen af te hebben, zodat ik ook weer eens rondjes kan rijdenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben je met een treinbaan bezig?
Hihi, nee, laatst noemde je Marijke ook al iets geksquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ken je dat niet loof? (zal wel West-Fries zijn dan)
Loof is: Moe, brak
ik ken wel loom, of opquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De versie loof nog nooit gehoord, loom welquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O jeequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, nee, laatst noemde je Marijke ook al iets geks
Vooral blijven doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Dan praat ik toch meer West-Fries dan ik dacht
attenoje, het moet gekker worre met die friesenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Dan praat ik toch meer West-Fries dan ik dacht
Neeeee!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef Stuart het volgende:
Grrrrrrrr, stomme saaie tyfus vakantie![]()
west-fries hequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
attenoje, het moet gekker worre met die friesen
trevquote:
symquote:
laters auotootjequote:
stuartquote:
wokkiequote:
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben in een creatieve bui, zal ik nog een nieuwjaarsUI gaan maken?
Tomtom bonnetje sowieso nietquote:
deze is leuk, maar als je wilt ga je gangquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben in een creatieve bui, zal ik nog een nieuwjaarsUI gaan maken?
Echt. Het voelt alsof ik de dagen uitzit om maar weer aan het werk te moeten zonder iets leuks te hebben gedaan. Ben gewoon teleurgesteld zeg maar in mijn vakantiequote:
Tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja, de baan was al anderhalf jaar klaar of zo, en toen kreeg ik ineens wat inspiratie voor kleine veranderingen. Dus een rangeerterrein is aangepast, ik herstel wat beschadigd landschap en ik breng wat extra verlichting aan. Wil proberen dit morgen af te hebben, zodat ik ook weer eens rondjes kan rijden.
Een eerste foto vanaf de nieuwe situatie van het rangeerterrein, met links en rechts 2 van de nieuwe gebouwtjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja, de baan was al anderhalf jaar klaar of zo, en toen kreeg ik ineens wat inspiratie voor kleine veranderingen. Dus een rangeerterrein is aangepast, ik herstel wat beschadigd landschap en ik breng wat extra verlichting aan. Wil proberen dit morgen af te hebben, zodat ik ook weer eens rondjes kan rijden.
Nu stoppen met zielig zijn/doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt. Het voelt alsof ik de dagen uitzit om maar weer aan het werk te moeten zonder iets leuks te hebben gedaan. Ben gewoon teleurgesteld zeg maar in mijn vakantie
dit vind ik echt zooooo verschrikkelijk gaafquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een eerste foto vanaf de nieuwe situatie van het rangeerterrein, met links en rechts 2 van de nieuwe gebouwtjes.
[ afbeelding ]
Tis net echtquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een eerste foto vanaf de nieuwe situatie van het rangeerterrein, met links en rechts 2 van de nieuwe gebouwtjes.
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ondanks dat ik niet echt van modelspoordingetjes houd, vind ik dit een erg mooie fotoquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef Stuart het volgende:
Echt. Het voelt alsof ik de dagen uitzit om maar weer aan het werk te moeten zonder iets leuks te hebben gedaan. Ben gewoon teleurgesteld zeg maar in mijn vakantie
Ben gewoon even aan het klagen. Laat me lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu stoppen met zielig zijn/doen
oeh oeh oeh, mag ik binnenkort bij jou komen spelen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook weer zo...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben gewoon even aan het klagen. Laat me lekker
Ja, schiet wat dat betreft inderdaad niet op. Zal wel ergens goed voor zijn ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar een hele week verknald door vertraging en ziek zijn is ook gewoon heel stom
Hmm. Kweetniet hoor..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, schiet wat dat betreft inderdaad niet op. Zal wel ergens goed voor zijn ofzo.
Als ik in februari mensen kwijt ben, weet ik waar te zoekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit vind ik echt zooooo verschrikkelijk gaaf
Natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh oeh oeh, mag ik binnenkort bij jou komen spelen?
Je weet waar je mij kunt vinden met de spelletjesmeetquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh oeh oeh, mag ik binnenkort bij jou komen spelen?
Dat is waarquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Kweetniet hoor..
Maaaaaaaaaaaaar je hebt wel je familie en vrienden weer gezien
Of buiten zekerquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je weet waar je mij kunt vinden met de spelletjesmeet
loof ken lang aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dacht dat loof algemeen bekend was, maar niet dus
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet echt van modelspoordingetjes houd, vind ik dit een erg mooie foto
Dankquote:
naast mij?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je weet waar je mij kunt vinden met de spelletjesmeet
maar maar maar je was toch gister naar je vrienden?quote:
eens reken wanneer de kinderen het huis uit kunnen zodat ik ook mijn trein weer van zolder kan halenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn stoomloc maakt geluid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor met al die treintjes
Kun je de kinderen niet verhuizen naar de bezemkast dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens reken wanneer de kinderen het huis uit kunnen zodat ik ook mijn trein weer van zolder kan halen
wanneer jij graag had dat ze uit huis zijn of wanneer ze daadwerkelijk uit huis gaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens reken wanneer de kinderen het huis uit kunnen zodat ik ook mijn trein weer van zolder kan halen
Dat wil ik wel eens zienquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor met al die treintjes
Valt best wel meequote:
Ja, koud en donkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je de kinderen niet verhuizen naar de bezemkast dan?
Het is ook pokkewerk om dat aan te leggenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die denk ik erbij, want ik heb wel voornamelijk electrisch materieel.
daar ligt mijn gereedschap alquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je de kinderen niet verhuizen naar de bezemkast dan?
Gisteren even kort iemand bezocht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar maar maar je was toch gister naar je vrienden?
EN in een 1 deurs linnen kast op de kamer van maxiwokquote:
nou, dat danquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gisteren even kort iemand bezocht.
Ja, weinig spannend verder thoughquote:
Dan ehm..ehm....ga je schaatsen op het IJsselmeerquote:
Dat zou ik maar niet doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ehm..ehm....ga je schaatsen op het IJsselmeer
Ik weet hier wel een straat waar het kanquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mijn moeder in de straat kun je ook schaatsenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet hier wel een straat waar het kan
hier niet echtquote:
Ja dat zekerquote:
of koffie drinken met jou, dat is ook gegarandeerd adrenalinequote:
Ik was er dus niet zo blij mee want kon niet fietsenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bij mijn moeder in de straat kun je ook schaatsen
Alleen als jij meegaatquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik ooit een groter huis met meer ruimte heb en een hele nieuwe baan ga maken, dan wil ik wel kijken of bovenleiding tot de mogelijkheden behoort. Net als seinpalen en de boel automatisch laten rijden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is ook pokkewerk om dat aan te leggen
ME THEE wat doe jequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of koffie drinken met jou, dat is ook gegarandeerd adrenaline
valt toch wel meequote:
Wat zal je je wokjes een plezier doen als je daar neerknaltquote:
mag wel maar moest jij niet iets achterlaten ergens....quote:
Nouquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ME THEE wat doe jeZo spannend ben ik niet
Ik ging vanmiddag ook aan de glij met een grote koelkast op een steekwagenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bij mijn moeder in de straat kun je ook schaatsen
Ik had 't zelfde probleemquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik was er dus niet zo blij mee want kon niet fietsen
echt welquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ME THEE wat doe jeZo spannend ben ik niet
misschien mag je met wok mee?quote:
ojaquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mag wel maar moest jij niet iets achterlaten ergens....
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag ook aan de glij met een grote koelkast op een steekwagen
Uitglijden door gladheid met een ijskast op je steekwagen is nooit grappigquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oeh, daar wil ik inquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
wij stonden vanmiddag ook even stil voor de stoomloco van Hoorn
[ afbeelding ]
Dat zie je nou ook niet elke dagquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook nog gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ga dat morgen doen dan, dan verveel je je niet meerquote:
Ik ook... ik zeg: volgend jaar een meet in de stoomtreinquote:
JA die is leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
morgen weet ik hetquote:
hoe duur is dat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gaan we samen een keer met Thijs en Koen
Moest alleen niet zo goffer duur zijn
Ik heb weer wat nieuwe woorden aan mijn schel vocabulaire toegevoegd vanmiddagquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitglijden door gladheid met een ijskast op je steekwagen is nooit grappig![]()
.
Ik gewoon voor de fun, de laatste aantal jaar al niet meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
morgen weet ik het![]()
ik vroeger heeeel veeeel geschaatst, toertochten enzo
oepsquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
JA die is leuk
Ben met kerst een keer een ritje wezen maken, was echt leuk
Dagkaart 2011quote:
wat dan, wat dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb weer wat nieuwe woorden aan mijn schel vocabulaire toegevoegd vanmiddag
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ST je nieuwe scheldwoorden horen.
ehm... 12 jaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is alweer een jaar of zeven geleden inmiddels
die zijn niet zo ver herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ST je nieuwe scheldwoorden horen.
Hongerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei toch dat jij op tijd naar bed toe moest gaan
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
pgr heeft je aangestoken vanaf je dak!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
pgr heeft je aangestoken vanaf je dak!
Neequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt welga jij zo maar eens snel slapen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke papa moet maar even ingrijpen...
O jee, ben je de mattenklopper aan het opwarmen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke papa moet maar even ingrijpen...
Haiquote:
He Bah tochquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Auw.
Pijnstillers zijn weer uitgewerkt, ik ga maar in bed liggen
Garfield zeker ?quote:
Nog een kop thee met honing tegen de pijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Auw.
Doe het nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
O jee, ben je de mattenklopper aan het opwarmen?
Oh neequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Auw.
jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog een kop thee met honing tegen de pijn?.
kusje op je auwquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Auw.
Je ben toch niet al die tijd sinds gisteren wakker gebleven hequote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je ben toch niet al die sinds gisteren wakker gebleven he [ afbeelding ]
quote:
jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal ik jou dan maar voorlezen vanavond
oei dat is minderquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Auw.
Mijn bijnaam is kabouter...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat je dan nu beter wat kan gaan slapen na 36 uur
Na 48 uur komen de kaboutertjes
OW, da's minderquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Auw.
myrquote:
Identiteitsprobleemquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
myr![]()
die van mij ligt in de hondenmand te slapen
Daar hebben mijn katten het lef niet voorquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
myr![]()
die van mij ligt in de hondenmand te slapen
duidelijkquote:
slaap lekker lief snoetje, en succes morgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie zijn lief, slaap lekker alvast allemaal![]()
![]()
Jij bent ook liefquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Sweet dreams love en knap opquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
de honden zitten nou in hun bench anders is de kat niet eens hier binnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar hebben mijn katten het lef niet voor
dankjequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
slaap lekker lief snoetje, en succes morgen![]()
slaap lekker en beterschap suikertjequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Wat een lefgozerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de honden zitten nou in hun bench anders is de kat niet eens hier binnen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Weltrustenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
De katten komen hier ook niet meer in de huiskamer, en het enige wat onze grote lummel wil is met ze spelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de honden zitten nou in hun bench anders is de kat niet eens hier binnen
quote:
hoelaat moest je in het zkh zijn dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankjemorgen ben ik overdag wel online hoor, als het niet te druk is op mijn werk
denk niet dat mijn honden met de kat gaan spelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De katten komen hier ook niet meer in de huiskamer, en het enige wat onze grote lummel wil is met ze spelen
nou kom opquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankjemorgen ben ik overdag wel online hoor, als het niet te druk is op mijn werk
Onze grote hond is echt een hele lieve sul die niet snapt dat katten geen speelmaatjes zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk niet dat mijn honden met de kat gaan spelen
Heeee, je vergeet je voorleesboekquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou kom op
* wel.o.k pakt ST op en tilt haar naar boven
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeee, je vergeet je voorleesboek
die ligt onder mijn kussenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeee, je vergeet je voorleesboek
Doeiquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen... ik heb me toch een vervelende koppijn ....
Slaap lekker voor later allemaal
DaMart kom je ook zo?![]()
Slaap lekker LLquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
neem je ochtend jas mee, het was koud van de douche naar de slaapkamerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
"lees" ze wokkiequote:
trusten lovelyquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
ochtendjas heb ik niet, ik ren zo naakt mijn bed inquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neem je ochtend jas mee, het was koud van de douche naar de slaapkamer
Zometeen jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
iedereen is er stil vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ochtendjas heb ik niet, ik ren zo naakt mijn bed in
Ik heb nog nooit bloot geslapenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ochtendjas heb ik niet, ik ren zo naakt mijn bed in
daar zou je je toch wel eens in kunnen vergissenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd is niets meer gek
ik slaap nooit andersquote:
Whehehehequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zou je je toch wel eens in kunnen vergissen
Grappig hoe verschillend mensen zijnquote:
ik durf het zelf niet meer te zeggenquote:
Ik geloof je gelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik durf het zelf niet meer te zeggen
O, in de winter kan een pyjama juist lekker warm zijn. Maar meestal boxer met of zonder shirt inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef Stuart het volgende:
Ik slaap overigens ook niet meer in een pyjama hoor. Alleen een boxershort en soms een wit t-shirt
Ik heb daar weinig moeite mee, maar ja, ik ben ook weinig anders gewend.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
ik vind het verschrikkelijk met een shirt aan slapen
Ik heb geen pyjamas meer en dat is wel een probleem want de laatste keer in het ziekenhuis was dat wel lastigquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, in de winter kan een pyjama juist lekker warm zijn. Maar meestal boxer met of zonder shirt inderdaad.
Nee, ik ben morgenavond in Nieuw Vennep bij mijn zus.quote:
Tot wanneer ben je er?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben morgenavond in Nieuw Vennep bij mijn zus.
Kun jij op een andere dag wellicht overdags? Gaan we ergens wat drinken/eten (op mijn kosten)
Ik denk dat ik rond half 7 wegga dus na het eten. Ik zou het gewoon zo lullig vinden als ik je alleen kan zien voor 10 minuten omdat ik dan weg moet snappie?quote:
Ik zou morgen om een uur of 3 in Hoofddorp kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond half 7 wegga dus na het eten. Ik zou het gewoon zo lullig vinden als ik je alleen kan zien voor 10 minuten omdat ik dan weg moet snappie?
Tof, dan kunnen we afspreken vanaf 3 uur tot een uur of 5quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou morgen om een uur of 3 in Hoofddorp kunnen zijn
Die zit toch ook in Haarlem? Moet jij morgen ook in Hoofddorp zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
O ja, Hoofddorp... nog even kijken of mijn laptop nou wel of niet van zijn kuren af is, anders moet hij terug naar de Mycom.
Zet maar iets op de PM, dan zorg ik dat ik daar rond 3 uur ben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tof, dan kunnen we afspreken vanaf 3 uur tot een uur of 5
Gaan we ergens wat drinken als je dat leuk vind en/of eten als je honger hebt
Ik heb hem in Hoofddorp gekocht, omdat ze hem in Haarlem niet meer haddenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zit toch ook in Haarlem? Moet jij morgen ook in Hoofddorp zijn?
Ooh, iets later is prima hoor. Ben je een beetje bekend hier? Heb je wat gegevens gestuurd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zet maar iets op de PM, dan zorg ik dat ik daar rond 3 uur ben.
Ik moet alleen ff wachten tot een van de pleegkinderen wordt opgehaald, dus het kan zijn dat ik 10 minuten/kwartiertje later ben
Dat is allemaal vrij dichtbijquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem in Hoofddorp gekocht, omdat ze hem in Haarlem niet meer hadden.
Als de wegen begaanbaar zijn moet ik misschien even naar de bouwmarkt in Cruquius
Welterustenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Bis Later![]()
en Slaap Lekker
Slaap lekker kerelquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Bis Later![]()
en Slaap Lekker
trusten trevquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Bis Later![]()
en Slaap Lekker
Ik weet niet waar die bouwmarkten zijn maar ik weet dat de Crukijus in de buurt isquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. En het is makkelijker te bereiken dan de bouwmarkt in Haarlem.
Vrij dicht bij de N201, tussen Heemstede en Hoofddorp. Daar zitten een Praxis en Gamma naadt elkaar en de Mediamarkt ertegenover.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die bouwmarkten zijn maar ik weet dat de Crukijus in de buurt is
ik ken de Kruiswegquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, iets later is prima hoor. Ben je een beetje bekend hier? Heb je wat gegevens gestuurd.
Weltrustenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Bis Later![]()
en Slaap Lekker
dus je hoeft maar een klein stukje door te rijdenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrij dicht bij de N201, tussen Heemstede en Hoofddorp. Daar zitten een Praxis en Gamma naadt elkaar en de Mediamarkt ertegenover.
slaap lekker.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Bis Later![]()
en Slaap Lekker
Kloptquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dus je hoeft maar een klein stukje door te rijden
Ja, die ken ik welquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrij dicht bij de N201, tussen Heemstede en Hoofddorp. Daar zitten een Praxis en Gamma naadt elkaar en de Mediamarkt ertegenover.
Het makkelijkste voor mij is dan bij de ingang van het Nova College op de Steve Bikostraatquote:
Oooh wow, dat is ver weg voor mij. Als je doorrijdt op de Kruisweg kom je bij het Beursplein en daar kun je parkeren enzo en daar zijn ook allerlei eet- en drink gelegenhedenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het makkelijkste voor mij is dan bij de ingang van het Nova College op de Steve Bikostraat
MPGquote:
Lijkt mij juist wel gezelligquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik wil me ook niet opdringen.
En ik wil even kijken of de wegen begaanbaar zijn, maar volgens mij is het nu wel te doen. Zelfs vannacht blijft het hier licht dooien, volgens het KNMI.
bij die soort van rotonde zeg maar?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh wow, dat is ver weg voor mij. Als je doorrijdt op de Kruisweg kom je bij het Beursplein en daar kun je parkeren enzo en daar zijn ook allerlei eet- en drink gelegenheden
autootjequote:
Ja, zal eens een adres van een kroeg ofzo zoeken, momentquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij die soort van rotonde zeg maar?
Tuinweg of Kruisweg 1033. Dat is allebei vlakbij die rotonde. Daar zijn parkeergarages bij ING/Dirk/Burqa Kingquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zal eens een adres van een kroeg ofzo zoeken, moment
Ja, lijkt mij ook prima. Is dat niet een hotel though? Ik weet dat het bij de fontein isquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik zie het al restaurant cafe de beurs, lijkt me een prima plek
Ja Hotel restaurant inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook prima. Is dat niet een hotel though? Ik weet dat het bij de fontein is
Dat is makkelijk voor mij te bereiken
Okay, leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal even kijken hoe mijn dag verloopt dan morgen.
Ja, kunnen we daar vandaan altijd ergens anders naartoe lopen als het daar niet zou kunnen om iets te drinken. Ik zal daar om 3 uur zijn in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja Hotel restaurant inderdaad.
Spreken we daar wel af
Oke top!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, kunnen we daar vandaan altijd ergens anders naartoe lopen als het daar niet zou kunnen om iets te drinken. Ik zal daar om 3 uur zijn in ieder geval
Heb je een foto link van mij gemaild, dan herken je me welquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke top!!!
Ik heb alleen geen oranje hoedje om op te vallen
checkquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je een foto link van mij gemaild, dan herken je me wel
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke top!!!
En een kerstmuts?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke top!!!
Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:26 schreef Stuart het volgende:
Leuk je morgen te zien Sym en het lijkt me tof als jij ook kunt komen DM. We horen het wel
je hebt je kerstspullen al opgeruimdquote:
nee die kerstmuts ligt nog op mijn bureauquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt je kerstspullen al opgeruimd
Kruisweg weet ik wel te vinden. Als ik iets doorrijd, kom ik de Mycom weer tegenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool
http://www.hoteldebeurs.nl/ is trouwens waar we afspreken
Ja hoorquote:
O, het is je koosnaam voor je secretaressequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die kerstmuts ligt nog op mijn bureau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |