De katten komen hier ook niet meer in de huiskamer, en het enige wat onze grote lummel wil is met ze spelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de honden zitten nou in hun bench anders is de kat niet eens hier binnen
quote:
hoelaat moest je in het zkh zijn dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankjemorgen ben ik overdag wel online hoor, als het niet te druk is op mijn werk
denk niet dat mijn honden met de kat gaan spelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De katten komen hier ook niet meer in de huiskamer, en het enige wat onze grote lummel wil is met ze spelen
nou kom opquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankjemorgen ben ik overdag wel online hoor, als het niet te druk is op mijn werk
Onze grote hond is echt een hele lieve sul die niet snapt dat katten geen speelmaatjes zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk niet dat mijn honden met de kat gaan spelen
Heeee, je vergeet je voorleesboekquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou kom op
* wel.o.k pakt ST op en tilt haar naar boven
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeee, je vergeet je voorleesboek
die ligt onder mijn kussenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeee, je vergeet je voorleesboek
Doeiquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen... ik heb me toch een vervelende koppijn ....
Slaap lekker voor later allemaal
DaMart kom je ook zo?![]()
Slaap lekker LLquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
neem je ochtend jas mee, het was koud van de douche naar de slaapkamerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
"lees" ze wokkiequote:
trusten lovelyquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
ochtendjas heb ik niet, ik ren zo naakt mijn bed inquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neem je ochtend jas mee, het was koud van de douche naar de slaapkamer
Zometeen jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
iedereen is er stil vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ochtendjas heb ik niet, ik ren zo naakt mijn bed in
Ik heb nog nooit bloot geslapenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ochtendjas heb ik niet, ik ren zo naakt mijn bed in
daar zou je je toch wel eens in kunnen vergissenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd is niets meer gek
ik slaap nooit andersquote:
Whehehehequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zou je je toch wel eens in kunnen vergissen
Grappig hoe verschillend mensen zijnquote:
ik durf het zelf niet meer te zeggenquote:
Ik geloof je gelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik durf het zelf niet meer te zeggen
O, in de winter kan een pyjama juist lekker warm zijn. Maar meestal boxer met of zonder shirt inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef Stuart het volgende:
Ik slaap overigens ook niet meer in een pyjama hoor. Alleen een boxershort en soms een wit t-shirt
Ik heb daar weinig moeite mee, maar ja, ik ben ook weinig anders gewend.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
ik vind het verschrikkelijk met een shirt aan slapen
Ik heb geen pyjamas meer en dat is wel een probleem want de laatste keer in het ziekenhuis was dat wel lastigquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, in de winter kan een pyjama juist lekker warm zijn. Maar meestal boxer met of zonder shirt inderdaad.
Nee, ik ben morgenavond in Nieuw Vennep bij mijn zus.quote:
Tot wanneer ben je er?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben morgenavond in Nieuw Vennep bij mijn zus.
Kun jij op een andere dag wellicht overdags? Gaan we ergens wat drinken/eten (op mijn kosten)
Ik denk dat ik rond half 7 wegga dus na het eten. Ik zou het gewoon zo lullig vinden als ik je alleen kan zien voor 10 minuten omdat ik dan weg moet snappie?quote:
Ik zou morgen om een uur of 3 in Hoofddorp kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond half 7 wegga dus na het eten. Ik zou het gewoon zo lullig vinden als ik je alleen kan zien voor 10 minuten omdat ik dan weg moet snappie?
Tof, dan kunnen we afspreken vanaf 3 uur tot een uur of 5quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou morgen om een uur of 3 in Hoofddorp kunnen zijn
Die zit toch ook in Haarlem? Moet jij morgen ook in Hoofddorp zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
O ja, Hoofddorp... nog even kijken of mijn laptop nou wel of niet van zijn kuren af is, anders moet hij terug naar de Mycom.
Zet maar iets op de PM, dan zorg ik dat ik daar rond 3 uur ben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tof, dan kunnen we afspreken vanaf 3 uur tot een uur of 5
Gaan we ergens wat drinken als je dat leuk vind en/of eten als je honger hebt
Ik heb hem in Hoofddorp gekocht, omdat ze hem in Haarlem niet meer haddenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zit toch ook in Haarlem? Moet jij morgen ook in Hoofddorp zijn?
Ooh, iets later is prima hoor. Ben je een beetje bekend hier? Heb je wat gegevens gestuurd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zet maar iets op de PM, dan zorg ik dat ik daar rond 3 uur ben.
Ik moet alleen ff wachten tot een van de pleegkinderen wordt opgehaald, dus het kan zijn dat ik 10 minuten/kwartiertje later ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |