Mijn stoomloc maakt geluid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor met al die treintjes
Kun je de kinderen niet verhuizen naar de bezemkast dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens reken wanneer de kinderen het huis uit kunnen zodat ik ook mijn trein weer van zolder kan halen
wanneer jij graag had dat ze uit huis zijn of wanneer ze daadwerkelijk uit huis gaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens reken wanneer de kinderen het huis uit kunnen zodat ik ook mijn trein weer van zolder kan halen
Dat wil ik wel eens zienquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor met al die treintjes
Valt best wel meequote:
Ja, koud en donkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je de kinderen niet verhuizen naar de bezemkast dan?
Het is ook pokkewerk om dat aan te leggenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die denk ik erbij, want ik heb wel voornamelijk electrisch materieel.
daar ligt mijn gereedschap alquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je de kinderen niet verhuizen naar de bezemkast dan?
Gisteren even kort iemand bezocht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar maar maar je was toch gister naar je vrienden?
EN in een 1 deurs linnen kast op de kamer van maxiwokquote:
nou, dat danquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gisteren even kort iemand bezocht.
Ja, weinig spannend verder thoughquote:
Dan ehm..ehm....ga je schaatsen op het IJsselmeerquote:
Dat zou ik maar niet doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ehm..ehm....ga je schaatsen op het IJsselmeer
Ik weet hier wel een straat waar het kanquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ehm..ehm....ga je schaatsen op het IJsselmeer
Bij mijn moeder in de straat kun je ook schaatsenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet hier wel een straat waar het kan
hier niet echtquote:
Ja dat zekerquote:
of koffie drinken met jou, dat is ook gegarandeerd adrenalinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |