t was idd redelijk slordig maar nog wel vermakelijk genoeg dat ik geen enkele keer op de klok gekeken heb hoelang t nog duurdequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vond m heel matig, concept was leuk, uitwerking slecht.
Al die goede acteurs, en het kan je uiteindelijk geen fuck schelen wat er met hun karakters gebeurd omdat je amper tot geen achtergronden te zien krijgt.
Ik vond vooral die ''scheidsrechter'' vermakelijk, wat een acteur.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:26 schreef planethugo het volgende:
t was idd redelijk slordig maar nog wel vermakelijk genoeg dat ik geen enkele keer op de klok gekeken heb hoelang t nog duurde
Kenny Powers!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef Timo20 het volgende:
Eastbound & Down - Season 1
Kenny Powers (een hele toffe en met verve vertolkte rol van Danny McBride) is een aan lager wal geraakte prof honkballer. Hij keert terug naar z`n geboortedorp waar hij een baan aanneemt als coach op `n middelbare school en opnieuw valt voor z`n highschool liefje, ook al is ze nu verloofd met het schoolhoofd. Linksom of rechtsom, Kenny doet er alles aan om haar te veroveren en terug te keren aan de top de Major League Baseball.
Danny McBride is naast één van de bedenkers ook hét hoogetpunt van de serie. Hij brengt de humor en grofheid goed en wordt ondanks dat een heerlijk personage.
Grof,hard, lomp en zo ontzettend fout. Maar wel heel erg vermakelijk.
IMDB Cijfer: 8,9/10
Mijn Cijfer: 7.5/10
dan moet je de serie Boardwalk Empire kijken, daar speelt ie meesterlijk een geschifte fbi agentquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond vooral die ''scheidsrechter'' vermakelijk, wat een acteur.
13 Tzameti is echt een masterlijke film!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:26 schreef planethugo het volgende:
13 (Tzameti) ook altijd eens willen kijken maar gisteravond zin om een anderhalf uur filmpje en zag deze toevallig nog op de harde schijf staan, dus het origineel ga ik voorlopig nog niet kijken
Ik vond 13 een hele leuke film om naar te kijken. Dikke voldoende kreeg die van mij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:46 schreef El_Matador het volgende:
- Das Experiment >> The Experiment
- 13 (Tzameti) >>? 13*
- [REC] >>? Quarantine*
- El Metodo >>? Exam*
*"moet" ik nog zien, maar de originelen waren allemaal top. De remakes minder, heb ik begrepen.
The Wave ( uit '81) --> Die Wellequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:46 schreef El_Matador het volgende:
- Das Experiment >> The Experiment
- 13 (Tzameti) >>? 13*
- [REC] >>? Quarantine*
- El Metodo >>? Exam*
*"moet" ik nog zien, maar de originelen waren allemaal top. De remakes minder, heb ik begrepen.
Goeie tip! Heb alleen Die Welle gezien en die vond ik sterk. Danke!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:09 schreef Waldheini het volgende:
[..]
The Wave ( uit '81) --> Die Welle
Het origineel duurt maar 3 kwartier, maar was wel grappig om te zien nadat ik Die Welle had gezien.
En er komen nog 2 delen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:17 schreef mazaru het volgende:
Tomorrow when the war began
[ afbeelding ]
met Caitlin Stasey, Rachel Hurd-Wood en Phoebe Tonkin
De film is gebaseerd op de roman Tomorrow, When the War Beganen gaat over een felle invasie en bezetting van Australië door een buitenlandse mogendheid. Een groepje tieners besluit te gaan kamperen in de vrije natuur. Als ze terug naar huis keren, blijkt hun land in oorlog te zijn met een vreemde mogendheid. We volgen door de ogen van Ellie Linton (Caitlin Stasey) hoe het groepje een guerillaoorlog uitvecht met de vijand die hun stadje Wirrawee heeft ingenomen.
Het verhaal klinkt beter dan hoe de film was.
Vage film, vage oorlog, acteertalent was ook niet om over naar huis te schrijven.
Erg ongeloofwaardig allemaal.
Klein 5je voor de moeite.
IMDB 6.7
Daar was ik al bang voor toen ik het eind zag.quote:
Ik heb wel een aanrader voor je.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor toen ik het eind zag.
Ja, dat is wel een goede film!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Ik heb wel een aanrader voor je.
Red Dawn
[ afbeelding ]
De leerlingen van de Calumet High School worden in hun geschiedenisles gestoord door het geluid van vliegtuigen en zien enkele ogenblikken later honderden parachutisten uit de lucht vallen die het vuur openen. Red Dawn verhaalt de avonturen van 8 studenten die zich in de bergen verschuilen, wanneer Amerika wordt aangevallen door Russische en Cubaanse troepen waardoor een lange meedogenloze strijd begint.
the dark knifhgt is meesterlijk!! daar heb je 100% een goeie aan. daarom zou ik die anaradenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:24 schreef El_Matador het volgende:
Vanavond The Dark Knight, True Grit of L.A. Confidential, welke raden jullie aan?
L.A. Confidential is ook een toppertje!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:24 schreef El_Matador het volgende:
Vanavond The Dark Knight, True Grit of L.A. Confidential, welke raden jullie aan?
Ik zou zelf voor TDK gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:24 schreef El_Matador het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |