abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90925770
13 (Tzameti) ook altijd eens willen kijken maar gisteravond zin om een anderhalf uur filmpje en zag deze toevallig nog op de harde schijf staan, dus het origineel ga ik voorlopig nog niet kijken
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vond m heel matig, concept was leuk, uitwerking slecht.

Al die goede acteurs, en het kan je uiteindelijk geen fuck schelen wat er met hun karakters gebeurd omdat je amper tot geen achtergronden te zien krijgt.
t was idd redelijk slordig maar nog wel vermakelijk genoeg dat ik geen enkele keer op de klok gekeken heb hoelang t nog duurde
pi_90926052
La via della droga (Enzo G. Castellari, 1977)
A.k.a. Heroin Busters. Niet de beste van Castellari die ik heb gezien, maar nog steeds een aardige film. De film begint sterk (zelfs met een paar korte scenes in Nederland), maar kakt dan na de introductie toch wel wat in en voelt wat langdradig aan. Verder nog wel enkele vermakelijke achtervolgingen, te voet, op de motor en met vliegtuigen. De vechtpartijen zijn af en toe wel ondermaats, je ziet mensen echt behoorlijk mis slaan. 7.0

Shutter Island (Martin Scorsese, 2010)
Eindelijk weer een echt goede film van Scorsese. Vrij weinig op aan te merken eigenlijk; script, acteerwerk en cinematografie zijn allen prima verzorgd. 8.0
pi_90926087
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:26 schreef planethugo het volgende:
t was idd redelijk slordig maar nog wel vermakelijk genoeg dat ik geen enkele keer op de klok gekeken heb hoelang t nog duurde
Ik vond vooral die ''scheidsrechter'' vermakelijk, wat een acteur. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_90926098
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef Timo20 het volgende:
Eastbound & Down - Season 1
Kenny Powers (een hele toffe en met verve vertolkte rol van Danny McBride) is een aan lager wal geraakte prof honkballer. Hij keert terug naar z`n geboortedorp waar hij een baan aanneemt als coach op `n middelbare school en opnieuw valt voor z`n highschool liefje, ook al is ze nu verloofd met het schoolhoofd. Linksom of rechtsom, Kenny doet er alles aan om haar te veroveren en terug te keren aan de top de Major League Baseball.
Danny McBride is naast één van de bedenkers ook hét hoogetpunt van de serie. Hij brengt de humor en grofheid goed en wordt ondanks dat een heerlijk personage.
Grof,hard, lomp en zo ontzettend fout. Maar wel heel erg vermakelijk.

IMDB Cijfer: 8,9/10
Mijn Cijfer: 7.5/10
Kenny Powers!!!

Ik ben net klaar met seizoen 1 & 2, volg heel wat series en aangezien er een winterstop was, had ik deze maar opgezocht, ga zeker seizoen 3 volgen! Vond zelf seizoen 2 nog veel sterker, seizoen 1 krijgt van mij ook een 7,5, seizoen 2 een 8.
pi_90926358
Sons of Anarchy - Seizoen 2

Seizoen 1 was vermakelijk maar seizoen 2 een stuk beter. Echt een aanrader voor als je een serie zoekt waarin het drama en criminaliteit/actie uitstekend gecombineerd wordt. Katey Sagal doet het wederom heel goed, Ron Perlman kan ik altijd wel waarderen en hoofdrolspeler Charlie Hunnam perfect gecast.
pi_90927279
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vond vooral die ''scheidsrechter'' vermakelijk, wat een acteur. :')
dan moet je de serie Boardwalk Empire kijken, daar speelt ie meesterlijk een geschifte fbi agent
pi_90929138
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:26 schreef planethugo het volgende:
13 (Tzameti) ook altijd eens willen kijken maar gisteravond zin om een anderhalf uur filmpje en zag deze toevallig nog op de harde schijf staan, dus het origineel ga ik voorlopig nog niet kijken
13 Tzameti is echt een masterlijke film!
pi_90929161
Ik heb ook de remake gezien, geen zin meer om nu nog het origineel te zien.
pi_90929290
- Das Experiment >> The Experiment
- 13 (Tzameti) >>? 13*
- [REC] >>? Quarantine*
- El Metodo >>? Exam*

*"moet" ik nog zien, maar de originelen waren allemaal top. De remakes minder, heb ik begrepen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:49:06 #285
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_90929412
quote:
6s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:46 schreef El_Matador het volgende:
- 13 (Tzameti) >>? 13*
- [REC] >>? Quarantine*
- El Metodo >>? Exam*

*"moet" ik nog zien, maar de originelen waren allemaal top. De remakes minder, heb ik begrepen.
Ik vond 13 een hele leuke film om naar te kijken. Dikke voldoende kreeg die van mij.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_90930400
quote:
6s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:46 schreef El_Matador het volgende:
- 13 (Tzameti) >>? 13*
- [REC] >>? Quarantine*
- El Metodo >>? Exam*

The Wave ( uit '81) --> Die Welle
Het origineel duurt maar 3 kwartier, maar was wel grappig om te zien nadat ik Die Welle had gezien.
pi_90930460
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:09 schreef Waldheini het volgende:

[..]

The Wave ( uit '81) --> Die Welle
Het origineel duurt maar 3 kwartier, maar was wel grappig om te zien nadat ik Die Welle had gezien.
Goeie tip! Heb alleen Die Welle gezien en die vond ik sterk. Danke!
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 6 januari 2011 @ 17:04:11 #288
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_90938674
Monsters
Ik begrijp dat het een film is die is gemaakt met een klein budget. En dat alle effecten door een persoon zijn gemaakt. Dat is bewonderenswaardig want de film zag er best ok uit.
Maar verder: wat een saaie bedoening! Ik heb de film met de grootste moeite uitgezeten. Het acteerwerk was ook nog eens erbarmelijk.
Meer dan een 4 kan ik hier echt niet voor geven.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:17:16 #289
38396 mazaru
pi_90947994
Tomorrow when the war began

met Caitlin Stasey, Rachel Hurd-Wood en Phoebe Tonkin

De film is gebaseerd op de roman Tomorrow, When the War Beganen gaat over een felle invasie en bezetting van Australië door een buitenlandse mogendheid. Een groepje tieners besluit te gaan kamperen in de vrije natuur. Als ze terug naar huis keren, blijkt hun land in oorlog te zijn met een vreemde mogendheid. We volgen door de ogen van Ellie Linton (Caitlin Stasey) hoe het groepje een guerillaoorlog uitvecht met de vijand die hun stadje Wirrawee heeft ingenomen.

Het verhaal klinkt beter dan hoe de film was.
Vage film, vage oorlog, acteertalent was ook niet om over naar huis te schrijven.
Erg ongeloofwaardig allemaal.
Klein 5je voor de moeite.
IMDB 6.7
pi_90949341
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:17 schreef mazaru het volgende:
Tomorrow when the war began

[ afbeelding ]

met Caitlin Stasey, Rachel Hurd-Wood en Phoebe Tonkin

De film is gebaseerd op de roman Tomorrow, When the War Beganen gaat over een felle invasie en bezetting van Australië door een buitenlandse mogendheid. Een groepje tieners besluit te gaan kamperen in de vrije natuur. Als ze terug naar huis keren, blijkt hun land in oorlog te zijn met een vreemde mogendheid. We volgen door de ogen van Ellie Linton (Caitlin Stasey) hoe het groepje een guerillaoorlog uitvecht met de vijand die hun stadje Wirrawee heeft ingenomen.

Het verhaal klinkt beter dan hoe de film was.
Vage film, vage oorlog, acteertalent was ook niet om over naar huis te schrijven.
Erg ongeloofwaardig allemaal.
Klein 5je voor de moeite.
IMDB 6.7
En er komen nog 2 delen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:49:49 #291
38396 mazaru
pi_90949635
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

En er komen nog 2 delen.
Daar was ik al bang voor toen ik het eind zag.
;(
pi_90953861
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:49 schreef mazaru het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor toen ik het eind zag.
;(
Ik heb wel een aanrader voor je.

Red Dawn

De leerlingen van de Calumet High School worden in hun geschiedenisles gestoord door het geluid van vliegtuigen en zien enkele ogenblikken later honderden parachutisten uit de lucht vallen die het vuur openen. Red Dawn verhaalt de avonturen van 8 studenten die zich in de bergen verschuilen, wanneer Amerika wordt aangevallen door Russische en Cubaanse troepen waardoor een lange meedogenloze strijd begint.

pi_90955148
Flipped

Verenigde Staten
Romantiek / Drama
90 minuten

geregisseerd door Rob Reiner
met Madeline Carroll, Callan McAuliffe en Aidan Quinn

'Flipped' vertelt het verhaal van Juli Baker en Bryce Loski. Juli houdt van kippen, zit vaak tijdenlang bovenin haar lievelingsboom voor zich uit te staren en gelooft, vanaf het begin dat ze zijn mooie blauwe ogen zag, dat ze ooit met Bryce zal gaan zoenen. Jammer genoeg voelt Bryce niet zoveel voor Juli. Hij vindt haar zelfs maar een beetje vreemd, want wie houdt er nou van kippen en zit zo lang wat dom voor zich uit te staren in een boom? In groep acht verandert echter alles. Bryce begint Juli toch wel erg leuk te vinden, terwijl Juli begint te denken dat de mooie blauwe ogen van Bryce misschien wel net zo leeg zijn als hijzelf...

Dit is zeker geen standaard film, je moet er wel van houden. Tis een vrij simpele film, lekker ontspannen die lekker wegkijkt. De manier waarop het verhaal word vertelt is erg apart je hoort van de jongen zijn kant en het meisje een kant van het verhaal.. zo zie je de film vanaf 2 kanten. Maar persoonlijk kijk ik toch liever films die niet op deze ''vertel'' wijze (je kijkt naar de film en je hoort steeds de gedachten van de jongen en het meisje) afspelen. Daarom geef ik hem 3*
gewoon een goeie lekkere wegkijk film
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:24:15 #294
38396 mazaru
pi_90955192
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Ik heb wel een aanrader voor je.

Red Dawn

[ afbeelding ]

De leerlingen van de Calumet High School worden in hun geschiedenisles gestoord door het geluid van vliegtuigen en zien enkele ogenblikken later honderden parachutisten uit de lucht vallen die het vuur openen. Red Dawn verhaalt de avonturen van 8 studenten die zich in de bergen verschuilen, wanneer Amerika wordt aangevallen door Russische en Cubaanse troepen waardoor een lange meedogenloze strijd begint.

Ja, dat is wel een goede film!
Die heb ik heel lang geleden al eens gezien. Kan ik eigenlijk best nog wel eens kijken. Want hij staat me nog maar vaag bij.
Het voordeel van een slecht geheugen is dat je films na een paar jaar opnieuw kunt kijken zonder dat je precies weet wat er gaat gebeuren. :P
pi_90955232
Vanavond The Dark Knight, True Grit of L.A. Confidential, welke raden jullie aan? :)

pi_90955309
quote:
6s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:24 schreef El_Matador het volgende:
Vanavond The Dark Knight, True Grit of L.A. Confidential, welke raden jullie aan? :)
the dark knifhgt is meesterlijk!! daar heb je 100% een goeie aan. daarom zou ik die anaraden
true grit ga ik zelf ook nog kijken, maar als je dus zoeizo een TOPPER wilt zien ga voor the dark knigth
pi_90955612
quote:
L.A. Confidential is ook een toppertje!
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:32:15 #298
258885 Solique
I Kill You !
pi_90955636
quote:
Ik zou zelf voor TDK gaan. :Y
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:54:08 #299
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_90956922
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_90958884
The Social Network
A story about the founders of the social-networking website, Facebook.

Zoals velen dacht ik bij het horen van de inhoud: 'Hoe kan een film over de oprichting van Facebook interessant zijn?'. Nou zo dus. De volle 2 uur word je meegezogen in de opkomst van en de perikelen rond deze social network site. Ik heb ook een aantal maal kunnen lachen (met name de kip en dat vuurtje :') ). De acteerprestaties van de drie hoofdrolspelers, Jesse Eisenberg, Andrew Garfield en Justin Timberlake, zijn uitstekend. Ook de muziek is erg fijn.

IMDb: 8,2
Mijn cijfer: 8,5
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')