abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90542978
Hoe wordt er in de VS aangekeken tegen de militairen die gediend hebben in bijvoorbeeld Irak, Afghanistan? hebben die als in Nederland een normale status of krijgen die een speciale status? Want ik had gelezen over een man die een ex militair had vermoord in de VS en daarvoor ook een hogere straf kreeg.
pi_90543270
Ik beschouw die mensen als uitschot. Niet mee praten.
pi_90545192
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:00 schreef Oulace het volgende:
Hoe wordt er in de VS aangekeken tegen de militairen die gediend hebben in bijvoorbeeld Irak, Afghanistan? hebben die als in Nederland een normale status of krijgen die een speciale status? Want ik had gelezen over een man die een ex militair had vermoord in de VS en daarvoor ook een hogere straf kreeg.
Mensen worden onthaald / behandeld als helden, overal korting en gratis dingen, je kan het zo gek niet bedenken. Als je daar uitgezonden bent geweest kijkt iedereen tegen je op.

Hier ben je maar een arme vmbo stakker :N
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
pi_90545305
In de VS ben je een "held".
In NL ben je iemand die zijn brommer inruilt voor een tank.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_90546994
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:54 schreef willemwaus het volgende:

[..]

Mensen worden onthaald / behandeld als helden, overal korting en gratis dingen, je kan het zo gek niet bedenken. Als je daar uitgezonden bent geweest kijkt iedereen tegen je op.

Komt ook een beetje door de behandeling van de soldaten toen ze terug kwamen uit Vietnam. En dan vooral de daaropvolgende problemen voor deze mannen.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_90548842
Gewoon normaal. Als een militair. Omdat het onderdeel van je baan is. Uitgezonden worden is in Nederland meestal een keuze.
pi_90564029
Met respect, een "hero" ongeacht wat de verdeelde mening daar ook is over de oorlog. Ik zou zeggen lees het boek "brieven van het front", "klauwen af van mijn land" en "stupid white men" van Micheal Moore ^O^
pi_90565886
Ho, verkeerde topic.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 29 december 2010 @ 00:35:34 #9
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90566035
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 17:07 schreef Jahr00n het volgende:
Ik beschouw die mensen als uitschot. Niet mee praten.
Een hippie in de fipo, netjes! ^O^
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  woensdag 29 december 2010 @ 08:45:21 #10
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_90570851
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:54 schreef willemwaus het volgende:

[..]

dit valt voor zover ik heb begrepen van de Amerikanen nog wel mee :)
A man's got to do what a man's got to do
pi_90583382
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:00 schreef Oulace het volgende:
Over het algemeen heeft men in de VS een hogere pet op dan hier in NL,gewoon omdat wij in Nl tegen alles wat met regels te maken hebben zijn.
Maar aan 1 man in NL,en dan met name de US commandos heeft men een hartsgrondige hekel volgens onze Sine.

de nep us commando uit het plaatsje Horst? O-)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')