HEE, KABOUTERTJE!!!! MET JE GEKKE PUNTMUTS!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Mensen die Hans Teeuwen proberen na te doen zijn gewoon nog erger dan de sambal-bij-mensen.
Boeiend! Boeiend! Interessant. Boeiend!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Mensen die Hans Teeuwen proberen na te doen zijn gewoon nog erger dan de sambal-bij-mensen.
Welke optie is er dan nog meer voor mensen die beweren stelselmatig de toekomst te kunnen voorspellen ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee maar wie zegt
[..]
Is zelf erg naief
Eens! En zichzelf dan heel leuk of stoer vinden dat ze zo'n quote van Hans Teeuwen uit hun mouw kunnen schudden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat iedereen bedenkt wordt een parallele realiteit. Of die zich dan ook daadwerkelijk manifesteert is een tweede. Daarom is het ook best moeilijk om echt de toekomst te voorspellen, aangezien er zoveel mogelijke scenarios bedacht zijn door iedereen. Iemand die echt getraind is of "paranormaal" kan zich wel op zo'n manier intunen dat het die toekomst die zich echt gaat materialiseren kan onderscheiden van al die andere toekomsten die dat niet gaan doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:17 schreef _Led_ het volgende:
Welke optie is er dan nog meer voor mensen die beweren stelselmatig de toekomst te kunnen voorspellen ?
Wat een slap gelulquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:35 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Wat iedereen bedenkt wordt een parallele realiteit. Of die zich dan ook daadwerkelijk manifesteert is een tweede. Daarom is het ook best moeilijk om echt de toekomst te voorspellen, aangezien er zoveel mogelijke scenarios bedacht zijn door iedereen. Iemand die echt getraind is of "paranormaal" kan zich wel op zo'n manier intunen dat het die toekomst die zich echt gaat materialiseren kan onderscheiden van al die andere toekomsten die dat niet gaan doen.
In een parallel universum was Nederland inderdaad wereldkampioen geworden. Hoera!
Tregde klachtquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:30 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Eens! En zichzelf dan heel leuk of stoer vinden dat ze zo'n quote van Hans Teeuwen uit hun mouw kunnen schudden.Net zoals die mensen die zonodig moeten laten zien dat ze zo intelligent zijn door quotes van filosofen te citeren. Nou, als je echt zo intelligent was kon je zelf wel wat bedenken in plaats van als een papegaai iemand anders na te praten.
![]()
Klacht: mensen die zonodig moeten bewijzen grappig/intelligent/stoer etc. te zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Ziehier het probleem dat "Poe's Law" aankaartquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:44 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Ik had het ook wel zeer bizar gevonden als je het daadwerkelijk serieus had genomen.
whut...quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:35 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Wat iedereen bedenkt wordt een parallele realiteit. Of die zich dan ook daadwerkelijk manifesteert is een tweede. Daarom is het ook best moeilijk om echt de toekomst te voorspellen, aangezien er zoveel mogelijke scenarios bedacht zijn door iedereen. Iemand die echt getraind is of "paranormaal" kan zich wel op zo'n manier intunen dat het die toekomst die zich echt gaat materialiseren kan onderscheiden van al die andere toekomsten die dat niet gaan doen.
In een parallel universum was Nederland inderdaad wereldkampioen geworden. Hoera!
Hmmm, hier zit wel een goeie medley in denk ik !quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:47 schreef Michielos het volgende:
Ik vind mensen die New Kids nadoen eigenlijk nog erger, mag dat?
Ja, echt verschrikkelijk. Bij mij in het voetbalteam zit zo een LTS'er die nu "opeens" als New Kid praat... Vreet me echt opquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hmmm, hier zit wel een goeie medley in denk ik !
"Nostradamus, nostradamus, nostradamus met z'n strakke groene broek man verrekte mongol !"
Men wil VMBO-T ook weer gewoon MAVO gaan noemen, omdat de meeste VMBO-T'ers niet graag als VMBO'er gezien wordt. Het huidige VMBO (kader e.d.) lijkt meer op het LBO dan op de oude MAVO.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef _Led_ het volgende:
De LTS bestaat toch niet meer ? Hebben ze daar niet ook een term als "kansenschool" ofzo voor bedacht ?
Edit:
Oh ja, het VMBO.
Zo lief dat ze het laagste niveau toch middelbaar noemen om onze waardevolle sneeuwvlokjes geen minderwaardigheidscomplex aan te praten
Maar veranderen ze dan alleen de naam of gaan ze ook echt het onderwijs zelf herinrichten? Het zal wel zo zijn dat er op VMBO nu zo'n stigma rust, maar dat was vroeger ook bij de MAVO zo, toen ik nog op school zat. Hoe je het ook noemt, er zal altijd wel ietwat worden neergekeken op de lagergeschoolde mensen. Daar zal zo'n naamswijziging niet veel aan veranderen denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:59 schreef Michielos het volgende:
Men wil VMBO-T ook weer gewoon MAVO gaan noemen, omdat de meeste VMBO-T'ers niet graag als VMBO'er gezien wordt. Het huidige VMBO (kader e.d.) lijkt meer op het LBO dan op de oude MAVO.
Waarzeggen op lange termijn over een land en zijn gebeurtenissen is haast geen doen, je hebt altijd te maken met de vrije wil van de mensen en zoveel andere factoren die meespelen. Wel leuk dat ze het altijd proberen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Welke optie is er dan nog meer voor mensen die beweren stelselmatig de toekomst te kunnen voorspellen ?
(Zullen we nog even dat topic induiken waarin we gingen kijken hoe het allemaal verlopen was met de voorspellingen voor 2010 onder al onze 'begaafde' medemensen ?)
Dus je legt wat kaarten en je gelooft dat je met doden kan praten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:24 schreef Bastard het volgende:
. Ik ben zelf tarotist en spiritist, weet waar ik het over heb.
Punt is dat MAVO vroeger niet als "lager" gezien werd (het LTS, LBO en ZMOK wel), maar het VMBO-T nu wel degelijk als lager gezien wordt. Dit terwijl er een zee van verschil tussen het VMBO-T zit en VMBO kader. Het is wat LED zegt, men wil jongeren het gevoel geven dat ze met "middelbaar" onderwijs bezig zijn i.p.v. met "lager" onderwijs.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:17 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Maar veranderen ze dan alleen de naam of gaan ze ook echt het onderwijs zelf herinrichten? Het zal wel zo zijn dat er op VMBO nu zo'n stigma rust, maar dat was vroeger ook bij de MAVO zo, toen ik nog op school zat. Hoe je het ook noemt, er zal altijd wel ietwat worden neergekeken op de lagergeschoolde mensen. Daar zal zo'n naamswijziging niet veel aan veranderen denk ik.
Och, ze geven een andere verklaring - eentje die wel rationeel is - voor het proces en laten zien dat er exact dezelfde resultaten mee behaald kunnen worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:24 schreef Bastard het volgende:
Vervolgens gaan ze er nog de markt mee op en verkondigen dat de ander het dus helemaal niet kan.. nee vind ik zo krom als een hoepel
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je legt wat kaarten en je gelooft dat je met doden kan praten?
Ja duh! Natuurlijk claimen paragnosten dat te kunnen. Da's toch logisch, reincarnatie enzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:37 schreef _Led_ het volgende:
Kun je ook met mensen praten die pas over tientallen jaren geboren worden eigenlijk ?
Wat JP zegt, reincarnatie.. sommige worden wel weer geboren als ze vinden dat er aan toe zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:37 schreef _Led_ het volgende:
Kun je ook met mensen praten die pas over tientallen jaren geboren worden eigenlijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |