Vast onnodig te zeggen dat ik dezelfde reacties krijg? Vooral oudere mensen weten niet hoe ze reageren moeten en proberen vaak nog ''Rolf zei je?''quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:34 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat soort reacties heb ik ook op R gekregen. Men vindt het of echt een hele toffe naam, of ze reageren zoals jij beschrijft. Het raakt me niet zo merk ik, ik vind het zlef gewoon zo'n mooie naam.
Oh, ik had maar half gelezen dus ik dacht dat dat juist de bedoeling was, maar je niets met de namen kon. Sorryquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel. Maar Iedereen zal vragen of ze vernoemd isDus nee.
Niet!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:45 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat ligt er ook aan waar je woont.
Hier zijn allemaal rare/aparte namen
Na Jaguardior vind ik niets meer raar qua namen.
Dan moet je ook heel lezenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, ik had maar half gelezen dus ik dacht dat dat juist de bedoeling was, maar je niets met de namen kon. Sorry
hahahahahahahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:45 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat ligt er ook aan waar je woont.
Hier zijn allemaal rare/aparte namen
Na Jaguardior vind ik niets meer raar qua namen.
Niet zo moeilijk toch.... ik ben gek op de porsche cayenne en op MAC make-up dus ik noem mijn kind CayenneMACquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahahahahahawtf hoe kom je erop
Mijn oma checkt elke keer nog even of hij niet eigenlijk Rafaël heetquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vast onnodig te zeggen dat ik dezelfde reacties krijg? Vooral oudere mensen weten niet hoe ze reageren moeten en proberen vaak nog ''Rolf zei je?''
Dat hebben wij hier ook met Minke hoor... maar da's misschien ook omdat ik zelf op hockey zit en Minke Booij en Minke Smabers nogal bekende hockeysters zijn... Hoor dan ook vaak dat ze dus nu al een hockeytutje moet worden vanwege de naamquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel. Maar Iedereen zal vragen of ze vernoemd isDus nee.
Haha, die had ik nog niet eens bedacht neej, lief vind het vooral naar dat het engels is voor asquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind de twee meisjesnamen die je noemt heel goed bij elkaar kunnen hoor Vlindur, ook voor een tweeling!!
aan Doutzen zal ik geloof ik nooit kunnen wennen. ik vind het zo'n rare naam
Melle vind ik ook heel leuk, ook voor een meisje trouwens.
Olivia staat hier hoog in mn lijstje, maar manlief vindt de naam minder mooi dan ik
Ash... dat meen je toch niet Inca?!! Ben je dan niet bang dat het kind gepest zal worden met ''kont''
De meisjesnaam die je me ooit eens vertelde vind ik trouwens super
Hmmmm, volgens mij krijg je juist met zo'n naam een heeeeele mooie dochterquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
zelfde als je je dochter Yfke noemtterwijl dat een vrij normale Friese naam is ook...
en Famke
Ik zou het serieus ZO leuk vinden als ik weer met een aantal van hier maar een paar maanden zou verschillen qua uitgerekende datum! Zou echt gaaf zijn, maar dat is helaas niet te plannen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef Incantrix het volgende:
En oh, heb ik je ooit onze meisjesnaam verklapt ja? Is nog steeds onze 1e keuze voor een tweede, ik ben nog steeds heel verliefd op die naamDoe jij ook mee met de 2e lichting 2e kindjes over een tijdje? Ik ben er nog heel even niet klaar voor geloof ik..
Nou, ik dus ook!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zou het serieus ZO leuk vinden als ik weer met een aantal van hier maar een paar maanden zou verschillen qua uitgerekende datum! Zou echt gaaf zijn, maar dat is helaas niet te plannen.
En ik ben altijd zo nieuwsgierig wanneer mensen voor een volgend kindje gaan hahaha erg he.
ik ken een Imre, dat spreekt helaas niet voor die naamquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:15 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn broer had vroeger een Minke (vriendin), ik vind het ook leuk.
Wat vinden jullie trouwens van Imre voor een jongen? Ik vind het
Haha, precies.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik ken een Imre, dat spreekt helaas niet voor die naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |