Ik vind het zelf ook wel een stoere naam, maar merk dat heel veel mensen in mijn omgeving er zeg maar gematigd positief op reageren... Of eigenlijk aangeven dat ze de naam stom of te raar vinden. Nou ja, het zal allemaal wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:26 schreef Lishe het volgende:
Lijnloos, mijn achterneefje heet ook Ze f en ik vind het geel erg leuk. Volgens mij betekent het Wolf in weetikveel welke taal.
Ik snap je punt met Jente, had ik niet bij stilgestaan. Hoewel het mij niet tegen zou houden geloof ik. Misschien ben ik ook wel een vreselijke narcist, kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
En Sorboo me lovesssss Jente... maar vind het een beetje narcistisch gezien mijn eigen naam
Net als namen eindigen op DE geen optie zijn; ik vind Linde of Fedde ook leuk, maar achternaam begint ook met de, dus dat loopt niet lekker.
Klopt, komt van het Hebreeuwse woord "ze'ev" en betekent Wolf. De "v" wordt dan echter wel als "w" uitgesproken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:26 schreef Lishe het volgende:
Lijnloos, mijn achterneefje heet ook Ze f en ik vind het geel erg leuk. Volgens mij betekent het Wolf in weetikveel welke taal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit er iets tussen?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Lizzy dan! Vind ik leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Bij mijn oma is de roepnaam Liesje.
Vind ik ook best leuk, maar ik wil niet precies hetzelfde.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh en voluit vind ik het ook mooi, maar niet in combinatie met naam 2.
Klinkt dan als een koninging van een scandinavisch land
Handig dat die de zelfde naam hebben!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:49 schreef Lijnloos het volgende:
Of lisanne of zoiets?
Minke's 3e naam is ook Elisabeth naar verschillende oma's en overgrootoma's (moeder van man, mijn oma's, man's oma)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind Doutje eigenlijk wel leuk!
Verder vind ik Lisanne te lang als eerste naam en Lise te kort.
Maar 'k ben helemaal niet lastig
Wil ook geen lange i klank, maar het mag wel op een lange i klank eindigen maar liever nog op e.
Zo stoer mogelijk.
Doutzen of Doutsen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Handig dat die de zelfde naam hebben!![]()
Mijn oma en beppe heten Aleida en Doutje (douwtsje) dat is niet echt vernoemmenswaardig![]()
Van J's kant is het Aafke en Maaike. En Maaike vind ik![]()
Eigenlijk vind ik Meike helemaal de bom. Maar we hebben de meisjesnaam al klaar. En we hebben zelfs ook al 1 extra. Maar die 2 samen gaat niet.. Te veel Jut Jul gehalte
Dat is echt de goden verzoeken om een grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die 2 samen kan echt niet. En ook niet voor een tweeling
Dus helaas.
Maar ach. Het wordt toch weer een jongetje, dus waar heb ik het over
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ja maar, ja maar.... de naam bestaat toch al veel langer dan mevrouw Kroes? En het leven van een supermodel is kort, over 10 jaar weet niemand meer wie ze isquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef Vlindur het volgende:
Doutzen vind ik helemaal![]()
![]()
![]()
Maar ja, stel nou dat ze idd niet zo mooi zou zijn. Beetje stom dan
![]()
Ja, maar een tweeling acht ik vrij klein hoor!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
gewoon direct een tweeling maken Vlindur
(je was weer bezig met de medicatie toch?)
Ja, dat zal wel. Maar Iedereen zal vragen of ze vernoemd isquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... de naam bestaat toch al veel langer dan mevrouw Kroes? En het leven van een supermodel is kort, over 10 jaar weet niemand meer wie ze is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |