quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:37 schreef SacreCoeur het volgende:
Mette & Higen.
Ash Ketchum!![]()
Vind het een hele leuke naam hoor, Ash klinkt heel stoer.
Hij doet me altijd denken aan het-zou-een-broertje van kunnen zijn, Jan Kooijmanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:37 schreef Sorbootje het volgende:
Ik was eerder verliefd op Tim Wheeler van de band Ash... <3
Het was onze jongensnaam, Matsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef Lijnloos het volgende:
BJ, ik ben ontzettend fan van Mats, maar die is hier al zwaar afgekeurd mocht er ooit een jongen bijkomen. En in dat geval hebben we nog de naam van toen we nog niet wisten dat Minke een meisje was, die jongensnaam hebben we allebei nog op nr. 1!
Yukequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo Wickie Mette en Pim is leuk!!! tis dat mijn zwager Pim heet, maar ik vind het echt een heel leuke naam....
en wij zijn ook bezig met lijstjes natuurlijk, dus Input is welkom, de richting waar we een beetje op willen:
Evie en
Jelte, Melle, Ivan, Kjell, Mats
of
Liene, Fiene, Imke/ Ymke, Lize, Nena,Ilske, Ise
dus willen jullie misschien ook nog even meedenken???
Oh myquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef CarOnline het volgende:
Hing aan een gevel van een huis met een pasgeboren jongetje: Depp
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef CarOnline het volgende:
Hing aan een gevel van een huis met een pasgeboren jongetje: Depp
Vind je ?quote:
Nina vind ik ook leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo Wickie Mette en Pim is leuk!!! tis dat mijn zwager Pim heet, maar ik vind het echt een heel leuke naam....
en wij zijn ook bezig met lijstjes natuurlijk, dus Input is welkom, de richting waar we een beetje op willen:
Evie en
Jelte, Melle, Ivan, Kjell, Mats
of
Liene, Fiene, Imke/ Ymke, Lize, Nena,Ilske, Ise
dus willen jullie misschien ook nog even meedenken???
Mijn puppie heet Sjonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja![]()
John of Johnny op zn Engels kan prima maar van Sjon of Sjonnie krijg ik de kriebels.
De rest zijn allemaal jongensnamen, toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:57 schreef Sorbootje het volgende:
Maar zo bedoelde je het toch ook Lily?
Ja maar das een hondje eh, ik heb voor hondennamen andere dingen die ik leuk vindt dan voor jongetjes die in deze tijd geboren worden.quote:
Ja, en tis een kuthond, dus die naam past primaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja maar das een hondje eh, ik heb voor hondennamen andere dingen die ik leuk vindt dan voor jongetjes die in deze tijd geboren worden.
Bij een Hollands jongetje van 2 die Sjon heet krijg ik accuut John de Wolf visioenen
whehehequote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:02 schreef Sorbootje het volgende:
Ik 'ken' mensen die hun zoon Silt noemden naar SilT de strandjutter
Ja, zo bedoelde ik "hem" ook (als meisjesnaam)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:50 schreef miss_sly het volgende:
Maar Silke ken ik eigenlijk meer als meisjesnaam dan als jongensnaam.
Limburgers?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:23 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb trouwens best wat moeite met de naam die mijn aanstaande neefje krijgt... ofwel, ik niet heel erg, vind het zelf wel meevallen en had veel erger van ze verwacht, maar merk dat als andere mensne het horen ze meteen in de *stilte*-"Apart!"--modus gaan... het wordt : Z e f ...
Nope... middenlanders/amsterdammers...quote:
OMG... Ieder zijn ding zeg maar... arm kindquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:32 schreef Ynske het volgende:
Lees net in t buurtkrantje hier:
Geboren
Deadalus
Broertje van Tha-is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |