Handig dat die de zelfde naam hebben!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:49 schreef Lijnloos het volgende:
Of lisanne of zoiets?
Minke's 3e naam is ook Elisabeth naar verschillende oma's en overgrootoma's (moeder van man, mijn oma's, man's oma)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind Doutje eigenlijk wel leuk!
Verder vind ik Lisanne te lang als eerste naam en Lise te kort.
Maar 'k ben helemaal niet lastig
Wil ook geen lange i klank, maar het mag wel op een lange i klank eindigen maar liever nog op e.
Zo stoer mogelijk.
Doutzen of Doutsen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Handig dat die de zelfde naam hebben!![]()
Mijn oma en beppe heten Aleida en Doutje (douwtsje) dat is niet echt vernoemmenswaardig![]()
Van J's kant is het Aafke en Maaike. En Maaike vind ik![]()
Eigenlijk vind ik Meike helemaal de bom. Maar we hebben de meisjesnaam al klaar. En we hebben zelfs ook al 1 extra. Maar die 2 samen gaat niet.. Te veel Jut Jul gehalte
Dat is echt de goden verzoeken om een grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die 2 samen kan echt niet. En ook niet voor een tweeling
Dus helaas.
Maar ach. Het wordt toch weer een jongetje, dus waar heb ik het over
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ja maar, ja maar.... de naam bestaat toch al veel langer dan mevrouw Kroes? En het leven van een supermodel is kort, over 10 jaar weet niemand meer wie ze isquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef Vlindur het volgende:
Doutzen vind ik helemaal![]()
![]()
![]()
Maar ja, stel nou dat ze idd niet zo mooi zou zijn. Beetje stom dan
![]()
Ja, maar een tweeling acht ik vrij klein hoor!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
gewoon direct een tweeling maken Vlindur
(je was weer bezig met de medicatie toch?)
Ja, dat zal wel. Maar Iedereen zal vragen of ze vernoemd isquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... de naam bestaat toch al veel langer dan mevrouw Kroes? En het leven van een supermodel is kort, over 10 jaar weet niemand meer wie ze is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |