zuurtje zeurpruimquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Nou, en het tempo zit er ook lekker in.
Ik moest zelfs even werken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Nou, en het tempo zit er ook lekker in.
Dat heb ik ook wel eens, irritant is datquote:
Bij mij is het overdracht en dus voor een goed doel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, irritant is dat.
Daar heb ik echt vaak last van tijdens het fokkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, irritant is dat.
Gefeliciteerd, Krea.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:32 schreef Kreator het volgende:
Deze topictitel is bijna net zo leuk als 'gefeliciteerd, Krea'. Bijna dan hè. Toch bedankt.
Is hij dat niet dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Q is heul niet jarigDan zou hij ondertussen in de 60 moeten zijn.
Dat ben ik toch ook? Relatief 60 dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Q is heul niet jarigDan zou hij ondertussen in de 60 moeten zijn.
Zit ziek thuis, dus grote kans van wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Kom je ons nu weer dagelijks vermaken?
Ze heeft ons gemist.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Kom je ons nu weer dagelijks vermaken?
Elk nadeel heb zn voordeel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Zit ziek thuis, dus grote kans van wel.
Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Waar maakten ze zich druk om.
Fijne werkweek voor mij in zichtquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet je zo een buitenlandse nemen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:01 schreef Q. het volgende:
Sowieso, vrouwen met als enige levensdoel het verzorgen van De Man. Prachtig..
Van de Veluwe?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je zo een buitenlandse nemen!
Een Limburgse?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je zo een buitenlandse nemen!
Understatementquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:01 schreef Q. het volgende:
Sowieso, vrouwen met als enige levensdoel het verzorgen van De Man. Prachtig..
Een paar? Een heel dozijn past wel in mijn tas.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan jij er niet een paar mee terugnemen?
oh oh oh, en er wordt toch wel lekker voor je gekookt he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga jij toch doen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh oh oh, en er wordt toch wel lekker voor je gekookt he?
Wel goed aanstampen hè? Dan passen er meer in.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een paar? Een heel dozijn past wel in mijn tas.
Ik zou ook een container op kunnen sturen waar ze in zitten.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat behoort tot de mogelijkheden van vanavond ja
Om de beurt ook er inzetten. Eentje rechtop, eentje op de kop, eentje rechtop, etc etcquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel goed aanstampen hè? Dan passen er meer in.
Verkopen ze die daar ook?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wel! Of een australische. Of een zweedse
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je in thailand bent.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om de beurt ook er inzetten. Eentje rechtop, eentje op de kop, eentje rechtop, etc etc
oldskoolquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je in thailand bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur thaise meisjes voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt wat thaise meisjes voor dat geld.
Dan leg je de thaise meisjes op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn thaise meisjes wat doe je?)
jij zo van ja heb ze toch gekocht he! hehehehe
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur thaise meisjes voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt wat thaise meisjes voor dat geld.
Zullen ze daar ook bushokjes hebben?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat zo.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, Marco "huilie, huilie" Borsato.
Zonde van het geld..had ie beter een BB kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:15 schreef missbehavin het volgende:De vuurwerk-gekte is hier begonnen, gisteren is ie met mijn vader wezen bestellen en hij houdt er maar niet over op.
Nee, weinig nuttig, ik was vorige week nog bij ze thuisquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
En verloofde van Re
Maar dat hoef ik jou niet te vertellen. Toch doe ik het.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zonde van het geld..had ie beter een BB kunnen krijgen.
Hai vrouwtje, alles goed?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zonde van het geld..had ie beter een BB kunnen krijgen.
Hoe voelde het?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:17 schreef L-E het volgende:
Voor het eerst kreeg ik een DM. Nu hoor ik er pas écht bij.!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:17 schreef L-E het volgende:
Hij kan wel meer willen, maar hij krijgt toch echt geen BBquote:
quote:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:17 schreef L-E het volgende:
Geestelijk misschien.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ben ik toch ook? Relatief 60 dan.
Wil ik weten waar je het over hebt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:20 schreef PeuRac het volgende:
Zo, weer een groep klaar, nog maar een paar groepen die onder mij moeten lijden
Wat doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:20 schreef PeuRac het volgende:
Zo, weer een groep klaar, nog maar een paar groepen die onder mij moeten lijden
Zou ik blijer van worden dan van vuurwerk, wat zonde is van het geld.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij kan wel meer willen, maar hij krijgt toch echt geen BB
Ik geef trainingen vandaagquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil ik weten waar je het over hebt?
Koeien melken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil ik weten waar je het over hebt?
Uhuh, helemaal mee eens, maar zoveel haalt ie toch niet. En al hadden we er het geld voor, kreeg hij nog geen BBquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zou ik blijer van worden dan van vuurwerk, wat zonde is van het geld.
Als kind? dan is niks zonde.... pijltjes de lucht in schietenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zou ik blijer van worden dan van vuurwerk, wat zonde is van het geld.
quote:
http://bancomicsans.com/quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]. ja, ik ben flauwe plaatjes aan het kijken
.
Van al die dingen krijg ik plezier. Van vuurwerk aansteken en kijken dus echt helemaal niet gewoon.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ja, uit eten gaan ook, een tv kopen ook, op vakantie gaan ook. Leven is echt zonde van het geld.
Lowlandsquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]. ja, ik ben flauwe plaatjes aan het kijken
.
Maar hij is tien he..quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Van al die dingen krijg ik plezier. Van vuurwerk aansteken en kijken dus echt helemaal niet gewoon.
Klopt. Ik bekijk het ook van mijn leeftijd nuquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
Als kind? dan is niks zonde.... pijltjes de lucht in schieten
quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:27 schreef Boudibou het volgende:
Van vuurwerk aansteken en kijken dus echt helemaal niet gewoon.
Just screwing around.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, helemaal mee eens, maar zoveel haalt ie toch niet. En al hadden we er het geld voor, kreeg hij nog geen BB
quote:
E_M, wij moeten praten!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:30 schreef El_Matador het volgende:
Godver, ben hard op mijn bek gegaan in de sneeuw.
Hoest hier Singles?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:30 schreef El_Matador het volgende:
Hoest hier Singles?
Kom maar op! Wieso?quote:
sneeuw? het onder invloed zijn was niet de oorzaak?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:30 schreef El_Matador het volgende:
Hoest hier Singles?
Jij ook? Mooi!quote:
Winter FTW!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:30 schreef El_Matador het volgende:
OOK leuk, maar ik wil verdorie naar Lowlandsquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Qlimax
Awakefest
Decibel
Extrema
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij ook? Mooi!
Tand door mijn lip en mijn neus gekneusd ofzo. Lekker gezicht.
Ik heb een kaartje!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OOK leuk, maar ik wil verdorie naar Lowlands
Ik vind die momenten altijd zo heerlijk rustgevendquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik word niet gebanned, ik ben er soms gewoon even niet..
Nee, meer de 33 tassen die ik bij me had.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
sneeuw? het onder invloed zijn was niet de oorzaak?
hier is het goed, en daar?
Hehe, als je op Sylvester Stallone's bekkie valt wel.quote:
Ligt eraan welke betekenis je er aangeeft.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Die "D" is enigszins misleidend inderdaad.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, als je op Sylvester Stallone's bekkie valt wel.
charmantquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef El_Matador het volgende:
Doe je gewoon een kerel daten die een kaartje voor je heeft.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, ik niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Iemand als Q.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe je gewoon een kerel daten die een kaartje voor je heeft.
Zeg Q...quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe je gewoon een kerel daten die een kaartje voor je heeft.
Balen ouwe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij ook? Mooi!
Jah... vorig jaar heb ik mn kaartje ook een week voor lowlands gekregen, maar dat was zo'n gestress voor mij omdat ik zooo graag wilde dat ik me had voorgenomen het dit jaar anders te doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oh, ik niet.
Heb er wel gewerkt, wel leuk.
Er komen vast wel kaarten vrij tegen die tijd.
Devil in tailored suit...quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet zo werken. Geld verdienen aan andermans zwaktes. Wat voel ik me soms een bloedzuiger. Gelukkig schijnt de zon.
Als je leeft van slechte dingen moet je er natuurlijk wel goed uitzien he?quote:
Hehe, das inderdaad jammer ja. Maar komt wel goed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jah... vorig jaar heb ik mn kaartje ook een week voor lowlands gekregen, maar dat was zo'n gestress voor mij omdat ik zooo graag wilde dat ik me had voorgenomen het dit jaar anders te doen
Fail!
Ja iets langer. Komt eng dichtbij. Het gaat zo hard met kerst en O&N er tussen.quote:
Love you too.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:41 schreef Kreator het volgende:
Wat is singles trouwens een kuttopic geworden. Ik ben er weg van.
Groetjes en tot ziens,
Krea.
quote:
Ze werden echt overal nog aangeboden. Zelfs hier in dit topic.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jah... vorig jaar heb ik mn kaartje ook een week voor lowlands gekregen, maar dat was zo'n gestress voor mij omdat ik zooo graag wilde dat ik me had voorgenomen het dit jaar anders te doen
Fail!
Ik ga dit gezeik zo missen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja iets langer. Komt eng dichtbij. Het gaat zo hard met kerst en O&N er tussen.
Dit is ook een mooi moment om mensen af te fikken die O&N tegenwoordig NYE noemen.
Komen die mensen nooit ergens? Als het begint met NY dan denk ik New York!
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:41 schreef L-E het volgende:
Hai Nouk, hoe is het? Beetje kunnen slapen?
Hiquote:
Ben ook via FOK aan een kaartje gekomenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze werden echt overal nog aangeboden. Zelfs hier in dit topic.
Eens, gek genoeg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is ook een mooi moment om mensen af te fikken die O&N tegenwoordig NYE noemen.
Niet echt nee.quote:
ik ga O&N naar NB NYEquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Huh?quote:
Je inbox is vol, moppiedroppie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh?
Nee, vertel dan? Desnoods per pb?
Nikki Beachquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat je naar Naarden-Bussum gaat met O&N zegt genoeg over jou.
Ahaaa..quote:
Oftewel een 'Soko, soko' negerlip.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Al valt het aan de buitenkant mee. Paar wondjes op mijn lip en kin, maar verder ok. Heb wel een dikke zuigzoenlip nu.
Warm, met slagroom.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oftewel een 'Soko, soko' negerlip.
en daarbij, ik zou toch nooit naar Noord Brabant gaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop enorm achterIk ben niet zo goed in multitasken
"De crème de la crème van de Nederlandse House scene staat namelijk paraat om de bezoekers..."quote:
Vorig jaar toch ook?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:54 schreef L-E het volgende:
Wie komt er spelletjesavond doen bij mij thuis met O&N?
ach de naamquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
ben je meteen bij mij in de stad MB
Jij bent natuurlijk met je Ventje... geen leuke plannen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:54 schreef L-E het volgende:
Je wil niet meer met mij feesten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:54 schreef L-E het volgende:
quote:
Hoop het voor je.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
ach de naam
ben er 2 keer geweest en 2 keer een heel leuk feestje gehad met erg goede sfeer
Dus ik ga er vanuit nu weer
Leek me gezellig, maar wij gaan naar de kika in Enschede.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:54 schreef L-E het volgende:
vorig jaar ging ie iets van half 12 varen en half 1 lagen we weer aan de kantquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoop het voor je.
Is het de bedoeling dat jullie de hele nacht blijven varen of..?
Ben je echt in de verkeerde stad voor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leek me gezellig, maar wij gaan naar de kika in Enschede.
nog een peuter een probleem?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:54 schreef L-E het volgende:
Aha...en daarna op Centraal Station los gaan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
vorig jaar ging ie iets van half 12 varen en half 1 lagen we weer aan de kant
Het blijft tot in de lengte der tijden 2010?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet werken, dus alles wat ik zeg over O&N is onzin.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Het blijft tot in de lengte der tijden 2010?
Werken tot 23 uur, Peuter is bij zus dus ik zal daar dan ook zijn. Kan me een leukere O&N voorstellen, maar goed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk met je Ventje... geen leuke plannen?
Het kan ook veel slechter!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Werken tot 23 uur, Peuter is bij zus dus ik zal daar dan ook zijn. Kan me een leukere O&N voorstellen, maar goed.
sucksquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet werken, dus alles wat ik zeg over O&N is onzin.
Fun, Freedom & Fantasy-Island!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben je echt in de verkeerde stad voor.![]()
Welk feest?
Of Rocky, maar dat lijkt me wat frisquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fun, Freedom & Fantasy-Island!
We gaan verkleed, maar misschien moet ik van Zorro switchen naar Judge Dredd.
Dan mag ik wel ff wat gaan trainen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of Rocky, maar dat lijkt me wat fris
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan mag ik wel ff wat gaan trainen...
Of...je scheept je zus met je peuter op en gaat met o.a. Q feesten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Werken tot 23 uur, Peuter is bij zus dus ik zal daar dan ook zijn. Kan me een leukere O&N voorstellen, maar goed.
het feestje gaat wel gewoon door tot 5 of 6 volgens mij... maar rond 12 kan je dus niet de boot op of af...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aha...en daarna op Centraal Station los gaan?
Ik lijk nu net een winterse populier met een Stallonebekkie. Niet bepaald de aantrekkingskracht van vrouwelijk Nederland losmakend...quote:
Goed voornemen voor 2011, een spetterend O&Nquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, wieso?quote:
die komt bij jou vieren?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:07 schreef missbehavin het volgende:
Als er nou iets is waar het na 1en ofzo nog leuk is, sleep ik Yuki gewoon mee
Uhuhquote:
Vorig jaar ook!quote:
Ik zocht wat info over je zu...feest, bedoel ik, en kwam op een fok topic uit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, wieso?
Ze is 28. En bezet.
Eh, dewelk? Het feest van 29-01 of van 31-12?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zocht wat info over je zu...feest, bedoel ik, en kwam op een fok topic uit.
Het begint dan overal pas.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:07 schreef missbehavin het volgende:
Als er nou iets is waar het na 1en ofzo nog leuk is, sleep ik Yuki gewoon mee
15 km bij Yuki en Q vandaan...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Klinkt goed, waar kan ik die vinden?
quote:
ik heb serieus zin om daarna gewoon nog weg te gaan, Yuk in de auto en gaaaaanquote:
Toch gezellig, jullie vermaken je wel heb ik hier gemerkt vorige keerquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niemand. Ja mijn ouders ws tegen het eind van de avond. Die dan op zich kleine man mee zouden kunnen nemen..
Van O&Nquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh, dewelk? Het feest van 29-01 of van 31-12?Of dat van 19-02?
![]()
ik klikkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
15 km bij Yuki en Q vandaan...
En ze is een stoere sportvrouw:
http://www.facebook.com/pages/Dom-City-Dolls/147228765318582
Ijshockey? Vet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
15 km bij Yuki en Q vandaan...
En ze is een stoere sportvrouw:
http://www.facebook.com/pages/Dom-City-Dolls/147228765318582
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Toch gezellig, jullie vermaken je wel heb ik hier gemerkt vorige keer
Ja, wat gebeurde er?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, wat gebeurde er?
Deze sport doet ze en ze is een grote Nederlandse afdeling aan het opzetten. *proud*
Roller Derby:quote:
je bedoeld los gaan o&n of mis ik iets?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm ja, dat sowieso. Maar het meisje wil eruit, ERUIT zeg ik je!
Haha serieus??! Cool!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niet! Ik zat gisteren nog te posten dat ik dat wel zou willen doen!
Ja, maar dan niet thuisquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
je bedoeld los gaan o&n of mis ik iets?
Ja die zag ik gisterenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha serieus??! Cool!
Kan ik je Whip It aanraden, leuke film.
ik dacht op haar facebook te komen, foto's jeweetsquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, wat gebeurde er?
Deze sport doet ze en ze is een grote Nederlandse afdeling aan het opzetten. *proud*
Ow..minder vet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Roller Derby:
- rolschaatsen
- chicks
- fighting
Naar Purmerend!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik heb serieus zin om daarna gewoon nog weg te gaan, Yuk in de auto en gaaaaan
Ik weet niet wat je tegenhoudt..quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik heb serieus zin om daarna gewoon nog weg te gaan, Yuk in de auto en gaaaaan
Ik ga in januari bij haar kijken en filmen. Lijkt me ook tof om haar zo in actie te zien.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die zag ik gisterenMaar ik had het me al eerder bedacht, lijkt me zó tof
Sorry.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:17 schreef L-E het volgende:
E_M: je inbox is weer vol, ellendig jong!
Purmerend is zo erg nog nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent de eerste die staat te springen bij Purmerend
Dat zei ikquote:
Nou ja, iets leuks om heen te gaan, ik rij welquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je tegenhoudt..
Ja, waai? Lekker toch?quote:
Ik heb geen peuter remember... hij wil zo graag met mij O&N inluiden en wat vuurwerk afsteken, dat eerder weggaan eik alleen maar gedoe geeft.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
kan je peuter niet al eerder bij je ouders droppen en met yuks naar een feestje gaan?
Desnoods!quote:
Genoeg leuke dingenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, iets leuks om heen te gaan, ik rij wel
Ja roller derby is echt de enige sport die ik mezelf nog wel zie doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga in januari bij haar kijken en filmen. Lijkt me ook tof om haar zo in actie te zien.
Ze doet trouwens ook kickboksen.
ohnee die is al (bijna) aant puberen he die van jouquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen peuter remember... hij wil zo graag met mij O&N inluiden en wat vuurwerk afsteken, dat eerder weggaan eik alleen maar gedoe geeft.
Ik heb een aantal chicks in dat filmpje gezien, en lekker zou ik het niet noemen.quote:
Met ranzige oliebollen!quote:
wel spannendquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik heb een aantal chicks in dat filmpje gezien, en lekker zou ik het niet noemen.
Als je serieus geinteresseerd bent, kan ik wel wat contacten voor je regelen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja roller derby is echt de enige sport die ik mezelf nog wel zie doen
Waar wonen je ouders?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen peuter remember... hij wil zo graag met mij O&N inluiden en wat vuurwerk afsteken, dat eerder weggaan eik alleen maar gedoe geeft.
Kijk de film maar. Stoere chicks, da's sexy man! (nee, niet mijn zusje, daar kijk ik niet zo naar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik heb een aantal chicks in dat filmpje gezien, en lekker zou ik het niet noemen.
Geen oordeel over je zus vellend, by the by.
Als als alsquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Zou ik doen als ik niet naar de boot zou gaan
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je serieus geinteresseerd bent, kan ik wel wat contacten voor je regelen...
Of kom je meekijken in januari?
Dorpje bij deventerquote:
Welke film? Die van yt, durende 1.20 min?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk de film maar. Stoere chicks, da's sexy man! (nee, niet mijn zusje, daar kijk ik niet zo naar.)
Zij ook nooit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof. Maar ik ben niet zo'n stoere sportvrouw he, naja wel stoer, maar niet zo sport
Die zijn er niet in Purmerend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |