charmantquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef El_Matador het volgende:
Tand door mijn lip en mijn neus gekneusd ofzo. Lekker gezicht.
Doe je gewoon een kerel daten die een kaartje voor je heeft.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OOK leuk, maar ik wil verdorie naar Lowlands
Oh, ik niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OOK leuk, maar ik wil verdorie naar Lowlands
Iemand als Q.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe je gewoon een kerel daten die een kaartje voor je heeft.
Zeg Q...quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe je gewoon een kerel daten die een kaartje voor je heeft.
Balen ouwe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij ook? Mooi!
Tand door mijn lip en mijn neus gekneusd ofzo. Lekker gezicht.
Jah... vorig jaar heb ik mn kaartje ook een week voor lowlands gekregen, maar dat was zo'n gestress voor mij omdat ik zooo graag wilde dat ik me had voorgenomen het dit jaar anders te doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oh, ik niet.
Heb er wel gewerkt, wel leuk.
Er komen vast wel kaarten vrij tegen die tijd.
Devil in tailored suit...quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet zo werken. Geld verdienen aan andermans zwaktes. Wat voel ik me soms een bloedzuiger. Gelukkig schijnt de zon.
Als je leeft van slechte dingen moet je er natuurlijk wel goed uitzien he?quote:
Hehe, das inderdaad jammer ja. Maar komt wel goed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jah... vorig jaar heb ik mn kaartje ook een week voor lowlands gekregen, maar dat was zo'n gestress voor mij omdat ik zooo graag wilde dat ik me had voorgenomen het dit jaar anders te doen
Fail!
Ja iets langer. Komt eng dichtbij. Het gaat zo hard met kerst en O&N er tussen.quote:
Love you too.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:41 schreef Kreator het volgende:
Wat is singles trouwens een kuttopic geworden. Ik ben er weg van.
Groetjes en tot ziens,
Krea.
quote:
Ze werden echt overal nog aangeboden. Zelfs hier in dit topic.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jah... vorig jaar heb ik mn kaartje ook een week voor lowlands gekregen, maar dat was zo'n gestress voor mij omdat ik zooo graag wilde dat ik me had voorgenomen het dit jaar anders te doen
Fail!
Ik ga dit gezeik zo missen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja iets langer. Komt eng dichtbij. Het gaat zo hard met kerst en O&N er tussen.
Dit is ook een mooi moment om mensen af te fikken die O&N tegenwoordig NYE noemen.
Komen die mensen nooit ergens? Als het begint met NY dan denk ik New York!
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:41 schreef L-E het volgende:
Hai Nouk, hoe is het? Beetje kunnen slapen?
Hiquote:
Ben ook via FOK aan een kaartje gekomenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze werden echt overal nog aangeboden. Zelfs hier in dit topic.
Eens, gek genoeg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is ook een mooi moment om mensen af te fikken die O&N tegenwoordig NYE noemen.
Niet echt nee.quote:
ik ga O&N naar NB NYEquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Huh?quote:
Je inbox is vol, moppiedroppie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh?
Nee, vertel dan? Desnoods per pb?
Nikki Beachquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat je naar Naarden-Bussum gaat met O&N zegt genoeg over jou.
Ahaaa..quote:
Oftewel een 'Soko, soko' negerlip.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Al valt het aan de buitenkant mee. Paar wondjes op mijn lip en kin, maar verder ok. Heb wel een dikke zuigzoenlip nu.
Warm, met slagroom.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oftewel een 'Soko, soko' negerlip.
en daarbij, ik zou toch nooit naar Noord Brabant gaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop enorm achterIk ben niet zo goed in multitasken
"De crème de la crème van de Nederlandse House scene staat namelijk paraat om de bezoekers..."quote:
Vorig jaar toch ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |