quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Krezip, is beter
. Ow wacht dat is niet nl talig
.
GUUUUUSJE FTW !!!!!! Guus meeuwis vind ik dus.
Alleen Kdeng Kdeng vind ik wel leuk, maar omdat het grappig, En ik vind hem wel Geef mij je angst beter zingen dan Andre Hazes.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Krezip, is beter
. Ow wacht dat is niet nl talig
.
GUUUUUSJE FTW !!!!!! Guus meeuwis vind ik dus.
Afro's zijn tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ga van de week naar de kapper want dit kan ook niet, heb nu een enorme afro die alle kanten op steekt. Kekke muts trouwens.
Die had m'n moeder weggegooid omdat er een gat in zatquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ga van de week naar de kapper want dit kan ook niet, heb nu een enorme afro die alle kanten op steekt. Kekke muts trouwens.
+1 en 2 en 3..quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Roos is goed bezig. Microfoon blijft dicht.
Is dat zusje van jac ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
het enige goede aan Krezip vind ik:
[ afbeelding ]
nja, en de 1e albums (vooral Days like this) waren nog wel te pruimen.
Niet bij mij.quote:
yupquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de zomer doe ik het meestal kort (voor mij dan) en in de winter iets langer soms ga ik gewoon een half jaar niet naar de kapper, dan heb ik echt heel lang haar, maar dat zit voor geen meter want dan gaat het aan de onderkant opkrullen, niet echt krullen maar gewoon raarDan doe ik een vet lijpe muts op, dan krijg je dit zoals twee jaar terug:
adjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schön güt. Ga morgen een cadeau'tje voor mezelf kopen in de vorm van een espressoapparaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Lief doen.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
oh ja, dit ben ik ook nog!geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
oh ja, dit ben ik ook nog!omg ik wilde net gaan slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
sorryquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Zo noemde iedereen me, nu heb ik een trauma en zit ik alleen nog maar te fokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |