wehehequote:Op dinsdag 28 december 2010 00:13 schreef wolfrolf het volgende:
Respect hoor voor Roosmarijn. De enige vrouw die beeldvullende radio kan maken.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:13 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:13 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind Marco de beste Nederlandstalige muziek maken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:13 schreef alors het volgende:
Jaa dit vind ik wel een mooie van Marco
In de zomer doe ik het meestal kort (voor mij dan) en in de winter iets langer soms ga ik gewoon een half jaar niet naar de kapper, dan heb ik echt heel lang haar, maar dat zit voor geen meter want dan gaat het aan de onderkant opkrullen, niet echt krullen maar gewoon raarquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Tik em aan ouwe.
Echt bij mij is het of kort en een zwarte gabber zijn of laten groeien en er gel in kwaken maar gel is zo irritant. En een pet is ook geen optie meer als ik die opzet steken er twee plukjes haar uit aan de zijkant en dat staat zo enorm lullig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik niet. Maar ik vind zijn oude werk wel goed, tot Binnen ongeveer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind Marco de beste Nederlandstalige muziek maken.
Ik vind De Dijk wel goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de zomer doe ik het meestal kort (voor mij dan) en in de winter iets langer soms ga ik gewoon een half jaar niet naar de kapper, dan heb ik echt heel lang haar, maar dat zit voor geen meter want dan gaat het aan de onderkant opkrullen, niet echt krullen maar gewoon raarDan doe ik een vet lijpe muts op, dan krijg je dit zoals twee jaar terug:
niet klikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Brennelssss!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:13 schreef Brennel het volgende:
"En dat er mensen zijn die innig sjoelen"
quote:
quoteverneuker!quote:
Janneeeeee!quote:
Krezipquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de zomer doe ik het meestal kort (voor mij dan) en in de winter iets langer soms ga ik gewoon een half jaar niet naar de kapper, dan heb ik echt heel lang haar, maar dat zit voor geen meter want dan gaat het aan de onderkant opkrullen, niet echt krullen maar gewoon raarDan doe ik een vet lijpe muts op, dan krijg je dit zoals twee jaar terug:
Nou ja ga van de week naar de kapper want dit kan ook niet, heb nu een enorme afro die alle kanten op steekt. Kekke muts trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |