Alleen als het licht uit is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:05 schreef Evertjan het volgende:
ondanks dat is Roos een geweldige DJ voor 3FM in de nacht
Hatsee!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:05 schreef Evertjan het volgende:
ondanks dat is Roos een geweldige DJ voor 3FM in de nacht
Zal wel meevallen bij jou heb ik zo het ideequote:Op dinsdag 28 december 2010 00:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En hier zo'n grote bek
Nou moet ik mss niks zeggen, mijn mond is ook iets groter dan mn hart hoor
moet het dan wel, dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
16 is nog jong. take your time. je hoeft niet op je 16 al met 20 dames het bed gedeeld te hebben, dat komt wel als je 17 bent![]()
quote:[..]
je vergeet te vermelden dat je hobbies kettingzagen, maskers en bloed zijn!
[..]
it wasn't me!
Zeker wetenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van vrijgezel zijn moet je ook genieten
Ojee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
16 is nog jong. take your time. je hoeft niet op je 16 al met 20 dames het bed gedeeld te hebben, dat komt wel als je 17 bent
nja, lelijk is ze op zich niet, maar een paar kilootjes minder zou haar zeker niet misstaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hatsee!
Wordt hier net gezegd dat uiterlijk niet boeit, en dan wel zo over Roosmarijn praten
Ligt er misschien aan waarmee/met wie je het vergelijktquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal wel meevallen bij jou heb ik zo het idee.
Ik heb ook helemaal geen haast hoor, heb trouwens wel veel overeenkomsten Guanabana heb ik de laatste dagen gemerkt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
16 is nog jong. take your time. je hoeft niet op je 16 al met 20 dames het bed gedeeld te hebben, dat komt wel als je 17 bent
Ik vind het eigenlijk schijnheilig om te zeggen dat uiterlijk totaal niet boeit. Verzorging en uitstraling zijn al twee dingen, maar ik moet er ook mee over straat willen/durven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hatsee!
Wordt hier net gezegd dat uiterlijk niet boeit, en dan wel zo over Roosmarijn praten
Ik weet nooit wat ik met mijn haar moet doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk schijnheilig om te zeggen dat uiterlijk totaal niet boeit. Verzorging en uitstraling zijn al twee dingen, maar ik moet er ook mee over straat willen/durven.
quote:
heb ik nu 2 heren een minderwaardigheidscomplex aangepraat?quote:
jij bent absoluut niet onaantrekkelijk (voor zover je op foto's af kunt gaan)quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ligt er misschien aan waarmee/met wie je het vergelijkt
juist! uitstraling! dat doet et em!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk schijnheilig om te zeggen dat uiterlijk totaal niet boeit. Verzorging en uitstraling zijn al twee dingen, maar ik moet er ook mee over straat willen/durven.
en wat ga je met die overeenkomsten doen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen haast hoor, heb trouwens wel veel overeenkomsten Guanabana heb ik de laatste dagen gemerkt.
Tik em aan ouwe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik met mijn haar moet doendus dan doe ik er maar niets mee.
Doel je daar mee op verzorging? Want ik laat 't eens in de zoveel tijd in model knippen om er vervolgens niks mee te doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik met mijn haar moet doendus dan doe ik er maar niets mee.
Ik ben veel te jong voor haar joh.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
en wat ga je met die overeenkomsten doen?
(multiquote!!!!)
toyboy! dat doet Pino ook geloof ik bij Oh-ohquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben veel te jong voor haar joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |