Wat is dat voor merk? Wereldwinkel?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gijs wilde later zeker graag boer word'n:
[ afbeelding ]
Wat knoflook is voor een Fransoos is pindakaas voor Gijssie.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gijs z'n keukenkastje
[ afbeelding ]
De logootjes zijn subtiel / toevallig uit beeld gedraaid!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dat Euroshopper? Kerel let op de kleintjes!
omdat je wilt weten wat je in huis haalt, als het met die vrouwen niets wordt bij gijs op de boerderij?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef Cee het volgende:
Euroshoppert!
[ afbeelding ]
waarom zocht ik dit op
Nee, het was gewoon een kort stukje dat je zondag al gaat zien en buiten het eigenlijk zeer oninteressante feit dat Gijs graag pindakaas hamstert en koeien in de mist telt, is er niks nieuws onder de zon.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
Pindakaaaaas, hier staan drie potten. Maar ook één met nootjes, dus dat is wel erg gedurfd![]()
Is RTL Boulevard het terugkijken waard?
Zondag dan maar!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon een kort stukje dat je zondag al gaat zien en buiten het eigenlijk zeer oninteressante feit dat Gijs graag pindakaas hamstert en koeien in de mist telt, is er niks nieuws onder de zon.
Wie doet dat nou niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef Cee het volgende:
en koeien in de mist telt, is er niks nieuws onder de zon.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kun je wel gaan schelden maar daar schiet niemand wat mee op.
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon een kort stukje dat je zondag al gaat zien en buiten het eigenlijk zeer oninteressante feit dat Gijs graag pindakaas hamstert en koeien in de mist telt, is er niks nieuws onder de zon.
of in een sloot donderenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die kunnen wel uitbreken als er een stukje omheining kapot is.
Vaak zat gezien hier in de omgeving.![]()
Ja, Gijs vindt pindakaas lekker.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:05 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben twee weken op vakantie geweest en dus geen bzv kunnen zien. Gisteren dus maar de laatste twee afleveringen gezien. Ik vind die meid uit het dorp van Frank maar nix. Die andere twee zijn veel leuker. En Richard moet echt ondertiteld worden. Die man mompelt. Zelfs Wietse was beter te verstaan (als hij wat zei).
Zijn hier nog ontwikkelingen gemeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ach, wat hebben ze nu eigenlijk al van haar laten zien. Ze studeert voor dierenarts in Utrecht, dus zal in ieder geval niet dom zijn. Verder wonen ze niet eens in hetzelfde dorp. Frank woont in Heijthuijsen en Anita in Heibloem. Maar ze kenden elkaar wel van het uitgaan. Frank is pas een paar maanden geleden verhuisd van Horst naar Heijthuijsen om samen met iemand de geitenboerderij te drijven. Er was nogal wat kritiek op zo'n grote geitenfarm. En ik zat te denken, Frank lijkt me niet echt iemand die BZV nodig heeft om een vriendin te vinden. Zou hij misschien meedoen om promotionele redenen. Om sympathie op te bouwen en reclame te maken voor zijn geitenfarm?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:05 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben twee weken op vakantie geweest en dus geen bzv kunnen zien. Gisteren dus maar de laatste twee afleveringen gezien. Ik vind die meid uit het dorp van Frank maar nix. Die andere twee zijn veel leuker.
De motieven van Frank doorgrond! Het aantal kilometers tussen Heijthuijsen en Heibloem (ik dacht al dat America erg wasquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ach, wat hebben ze nu eigenlijk al van haar laten zien. Ze studeert voor dierenarts in Utrecht, dus zal in ieder geval niet dom zijn. Verder wonen ze niet eens in hetzelfde dorp. Frank woont in Heijthuijsen en Anita in Heibloem. Maar ze kenden elkaar wel van het uitgaan. Frank is pas een paar maanden geleden verhuisd van Horst naar Heijthuijsen om samen met iemand de geitenboerderij te drijven. Er was nogal wat kritiek op zo'n grote geitenfarm. En ik zat te denken, Frank lijkt me niet echt iemand die BZV nodig heeft om een vriendin te vinden. Zou hij misschien meedoen om promotionele redenen. Om sympathie op te bouwen en reclame te maken voor zijn geitenfarm?
Beetje goodwill kweken in het dorp, uit 1000+ vrouwen mogen kiezen en naar de sauna met 5 dames, slim bekekenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ach, wat hebben ze nu eigenlijk al van haar laten zien. Ze studeert voor dierenarts in Utrecht, dus zal in ieder geval niet dom zijn. Verder wonen ze niet eens in hetzelfde dorp. Frank woont in Heijthuijsen en Anita in Heibloem. Maar ze kenden elkaar wel van het uitgaan. Frank is pas een paar maanden geleden verhuisd van Horst naar Heijthuijsen om samen met iemand de geitenboerderij te drijven. Er was nogal wat kritiek op zo'n grote geitenfarm. En ik zat te denken, Frank lijkt me niet echt iemand die BZV nodig heeft om een vriendin te vinden. Zou hij misschien meedoen om promotionele redenen. Om sympathie op te bouwen en reclame te maken voor zijn geitenfarm?
En dan in de toekomst tegen betaling rondleidingen organiseren op de geitenboerderij met natuurlijk een glaasje verse geitenmelk voor iedere bezoeker en daarna als spetterende afsluiter een fotosessie waarbij de gasten op de foto mogen met tv-sterren Frank en Anita?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef bloodymary het volgende:
Zou hij misschien meedoen om promotionele redenen. Om sympathie op te bouwen en reclame te maken voor zijn geitenfarm?
Fokmeet! Fokmeet!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dan in de toekomst tegen betaling rondleidingen organiseren op de geitenboerderij met natuurlijk een glaasje verse geitenmelk voor iedere bezoeker en daarna als spetterende afsluiter een fotosessie waarbij de gasten op de foto mogen met tv-sterren Frank en Anita?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |