Er was niks te zien toch, of schakelde ik te laat in?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Er was niks te zien toch, of schakelde ik te laat in?
Ik zag wel 5 potten pindakaas staan in de kast bij Gijssie![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef Cee het volgende:
Ik zag 't ook! Meuhhhhh wat een voorraad pindakaas bij Gijsie in de kast! Volgens mij identiek aan de voorraad gelpotten die hij bewaart.
Ik wilde net vragen, welke merken?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat t geen Calvé pindakaas was.. Dit was neppe
Ik post wel ff een screenshot als t filmpje op de Boulevard site staat.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen, welke merken?
Hier zien we overigens duidelijk een geval van het 'de-vrouw-is-afgewezen-en-gaat-daarom-maar-de-man-afkraken'-syndroom. Waar overigens zowel mannen als vrouwen zich schuldig aan maken Cee, dus da's niet erg.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef Cee het volgende:
Ik zag 't ook! Meuhhhhh wat een voorraad pindakaas bij Gijsie in de kast! Volgens mij identiek aan de voorraad gelpotten die hij bewaart.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Ach, boeiend dat hij me niet wil, hij heeft toch veel te veel pindakaas!En hij heeft gel in z'n haar.
Kan wel wat beters vinden dan deze EIKELLLL!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Cognitieve dissonantie heet dat met een mooi woord!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier zien we overigens duidelijk een geval van het 'de-vrouw-is-afgewezen-en-gaat-daarom-maar-de-man-afkraken'-syndroom. Waar overigens zowel mannen als vrouwen zich schuldig aan maken Cee, dus da's niet erg.
"Ach, boeiend dat hij me niet wil, hij heeft toch veel te veel pindakaas!En hij heeft gel in z'n haar.
Kan wel wat beters vinden dan deze EIKELLLL!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
....*als niemand kijkt*![]()
![]()
"
Hij had een verrekijkertje gekocht want dan kon hij de koetjes in de mist goed tellen. En dan had hij nog medicijnen gehaald voor een ziek koetje. Awww.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
En hij was koeien wezen tellen in de mist of wat zei hij ?!.
Wat kan het leven toch heerlijk simpel zijn..![]()
* NouMooiNiet is sjaloers
Kun je wel gaan schelden maar daar schiet niemand wat mee op.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Cognitieve dissonantie heet dat met een mooi woord!
Waarom moet je koetjes in de mist ineens gaan tellen? Alsof die beesten dan ineens over het hek heen kunnen vliegen ofzo?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij had een verrekijkertje gekocht want dan kon hij de koetjes in de mist goed tellen. En dan had hij nog medicijnen gehaald voor een ziek koetje. Awww.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kun je wel gaan schelden maar daar schiet niemand wat mee op.
Ik vind dat lieff. Zo simpel. Elke dag je koetjes tellen of je er nog evenveel hebt..quote:Op donderdag 30 december 2010 19:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom moet je koetjes in de mist ineens gaan tellen? Alsof die beesten dan ineens over het hek heen kunnen vliegen ofzo?
Zo doet ie dat straks ook bij de Logeerpartij. Dan doet ie om 6 uur 's ochtends (hij slaapt uit) de deur van de meidenslaapkamer open en dan wijst hij met zijn vinger naar de 3 hoopjes beddesprei die daar liggen en roept EEENNN, TWEEE, DRRRIEE, JA ZE ZIJN ER NOG!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind dat lieff. Zo simpel. Elke dag je koetjes tellen of je er nog evenveel hebt..
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo doet ie dat straks ook bij de Logeerpartij. Dan doet ie om 6 uur 's ochtends (hij slaapt uit) de deur van de meidenslaapkamer open en dan wijst hij met zijn vinger naar de 3 hoopjes beddesprei die daar liggen en roept EEENNN, TWEEE, DRRRIEE, JA ZE ZIJN ER NOG!
Die kunnen wel uitbreken als er een stukje omheining kapot is.quote:
Is dat Euroshopper? Kerel let op de kleintjes!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gijs wilde later zeker graag boer word'n:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |