quote:Op woensdag 29 december 2010 17:01 schreef Hexagon het volgende:
Je bent ook wel een volslagen idioot als je je studie afbreekt om te gaan samenwonen
Dat kan, maar blijkbaar vind je die persoon dan nog wel leuk want anders had je die echt wel al naar huis gestuurd en voor een andere persoon gekozen. Het heeft toch wel een reden waarom je uiteindelijk voor die persoon hebt gekozenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeft niet perse, je kan ook al denken dat je uit 2 gaat kiezen en dan moet je nog wel 3 dagen slijt met een derde meisje
Nou ik denk dat er weinig mensen zijn die daar trek in hebben als je een vissenkom vrouwen om de hoek hebt wonen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:40 schreef alors het volgende:
Steeds weer over dat ze helemaal in Groningen woont, alsof het de andere kant van de wereld is.
Tofquote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef Hippos het volgende:
Zag trouwens net dat met boer Henk (met zijn percentages inderdaad...) ook alles is goedgekomen, was ook wel een leuke boer, alleen enorm niet tactvol.
Heb ik ook een tijdje gedaan. Maar ik werd er gek van om elkaar alleen in het weekend te zien en als je een keer geen zin had ging je toch, anders duurde het weer een week.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat er weinig mensen zijn die daar trek in hebben als je een vissenkom vrouwen om de hoek hebt wonen.![]()
Groningen - Limburg, ik moet er niet aan denken.![]()
Na 2 weekenden heb je dat gezien. Hoeveel uur is dat reizen? 4 uur?
heb 7 jaar tussen Den Helder en Breda gereisd (3.25 uur met OV), dus het kan best hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat er weinig mensen zijn die daar trek in hebben als je een vissenkom vrouwen om de hoek hebt wonen.![]()
Groningen - Limburg, ik moet er niet aan denken.![]()
Na 2 weekenden heb je dat gezien. Hoeveel uur is dat reizen? 4 uur?
Tuurlijk kan het, er zijn ook genoeg mensen die een liefde aan de andere kant van de wereld hebben zitten. Maar echt ideaal is het niet. Zeker niet met een eigen bedrijf.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
heb 7 jaar tussen Den Helder en Breda gereisd (3.25 uur met OV), dus het kan best hoor
misschien had hij gehoopt dat ze eventueel naar Maastricht zou willen overstappen of zoquote:Op woensdag 29 december 2010 16:40 schreef alors het volgende:
Ik had trouwens ook het idee dat Frank steeds allemaal redelijk rare dingen voor zichzelf aan het bedenken om Berber niet te hoeven kiezen. Steeds weer over dat ze helemaal in Groningen woont, alsof het de andere kant van de wereld is. Het raar vinden dat ze eerst daar haar studie af wil maken.
als iemand heel leuk is, vind jij dat een struikelblok?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:49 schreef pfaf het volgende:
Den Helder <-> Breda zou voor mij meteen al een no-go zijn. Simple as that...
ben geen lid van de KRO communityquote:Op donderdag 30 december 2010 09:48 schreef Hippos het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)video.aspx?id=273129
edit: die rakkers van de KRO hebben 'm net zeker alleen voor leden gemaakt...jammer, afwachten tot zondag. De promo is nu ook op de TV zag ik net.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:02 schreef Hippos het volgende:
Gewoon te zien voor iedereen, althans, ik kon 'm gewoon zien en ben geen lid van die toko
Op voorhand wel ja. Uiteraard kan zo'n situatie ontstaan, maar als je als Frank zijnde nu al weet dat Berber nog een paar jaar in Groningen woont en je elkaar dus maar maximaal één keer per week kunt zien kan ik me wel voorstellen dat je daar wat angstig tegenover staat...quote:Op donderdag 30 december 2010 09:48 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
als iemand heel leuk is, vind jij dat een struikelblok?
dus je gevoel laat je voor wat het is, want je laat je verstand kiezen, kan !
ja dat is ook wel zo, maar euhm het heeft bij mij op zich wel gewerktquote:Op donderdag 30 december 2010 12:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Op voorhand wel ja. Uiteraard kan zo'n situatie ontstaan, maar als je als Frank zijnde nu al weet dat Berber nog een paar jaar in Groningen woont en je elkaar dus maar maximaal één keer per week kunt zien kan ik me wel voorstellen dat je daar wat angstig tegenover staat...
Raar, ik ben geen lid en hier laadt hij.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:03 schreef Hippos het volgende:
[..]
edit: die rakkers van de KRO hebben 'm net zeker alleen voor leden gemaakt...jammer, afwachten tot zondag. De promo is nu ook op de TV zag ik net.
Wat is er te zien?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:48 schreef Hippos het volgende:
"Het zijn toch boeren"quote:Op donderdag 30 december 2010 09:48 schreef Hippos het volgende:
Niet veel, een minuutje maar en niets spoilers.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er te zien?Voordat ik ga klikken, heb geen zin in spoilers van volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |