quote:Op woensdag 29 december 2010 15:37 schreef Silenus het volgende:
Haha, gezien. Martin heeft idd de helft (Diane dus) van zijn briefschrijfsters gebeld, maar die durfde opeens niet meer.
"Het overviel haar nogal dat ik daadwerkelijk contact met haar opnam. Ze is nogal gelovig en ik had dus ook niet verwacht dat ze meteen op zondag terug zou bellen. Maar nu moest ze er even over nadenken, of het wel wat zou worden. Ik wil wel op date, elkaar zien, maar zij weet dat nog niet."
Gradus intussen: "Nee joh dat wordt toch niks! Niet aan beginnen!"
Hè, ze schrijft hem een brief, maar als het eenmaal zo ver is weet ze het niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:37 schreef Silenus het volgende:
Haha, gezien. Martin heeft idd de helft (Diane dus) van zijn briefschrijfsters gebeld, maar die durfde opeens niet meer.
"Het overviel haar nogal dat ik daadwerkelijk contact met haar opnam. Ze is nogal gelovig en ik had dus ook niet verwacht dat ze meteen op zondag terug zou bellen. Maar nu moest ze er even over nadenken, of het wel wat zou worden. Ik wil wel op date, elkaar zien, maar zij weet dat nog niet."
Nou ja normaal belt er natuurlijk niemand op Zondag om een beetje te hosselenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:43 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Alsof de telefoons daar op zondag preventief afgesloten zijn
Dat was echt zaaaaaaalige tvquote:
Henk had Annemarie met een rotvaart tussen die kazen uitgetrokkenquote:
Same here! Ik had gehoopt op Klaas I, II & III, lekkere mannen zoals bij Agnes, maar dit zijn van die droge palingsnotjes met de foto van mamma nog op hun nachtkastje. Behalve Sander dan, maar dat gaat hem ook niet meer wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had vreemd genoeg een beetje studerende types (mannen) voor me gezien, toen ik zag dat Annemarie dit seizoen mee zou doen, een beetje zoals die boer met bollen een tijd terug (Henk met de percentages?) die ook ongeveer uit Annemarie haar regio kwam...
En dan komt ze met "dit soort" mannen aan, ik sta er nog steeds van te kijken
Tis echt een beetje kutjesquote:Op woensdag 29 december 2010 16:07 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Same here! Ik had gehoopt op Klaas I, II & III, lekkere mannen zoals bij Agnes, maar dit zijn van die droge palingsnotjes met de foto van mamma nog op hun nachtkastje. Behalve Sander dan, maar dat gaat hem ook niet meer worden
Oh, dat laatste heb ik gemist, waar??quote:Op woensdag 29 december 2010 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis echt een beetje kutjesEn Gijs vind ik ook al lang zo leuk niet meer, en Frank met zijn zeiknatte schaamhaar bij het zwembad... nee
maar afhaken doen we toch niet he, want het blijft leuke televisiequote:Op woensdag 29 december 2010 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis echt een beetje kutjesEn Gijs vind ik ook al lang zo leuk niet meer, en Frank met zijn zeiknatte schaamhaar bij het zwembad... nee
Nee joh, die moet voor die Poolse gaan. Als het meezit kan die ook nog een knap muurtje metselen. Altijd meegenomen.quote:[b] Op woensdag 29 december 2010 16:18
Ik zou in zijn geval nu voor Marita kiezen. Die ziet er nog wel enigzins leuk uit en haar zweverige voorkomen heeft ook wel weer wat. Iig zal het een heel wat boeiendere vrouw zijn.
Dat denk ik ook maar in zijn geval zou ik voor Marita gaan denk ikquote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee joh, die gaat voor die Poolse. Als het meezit kan die ook nog een knap muurtje metselen. Altijd meegenomen.
Het is inderdaad wel echt ongelofelijk wat boeren eten, die vinden het al behoorlijk oosters/spannend als ze een doosje van Knorr uit de appie halen. Ik at thuis vroeger ook 5 dagen in de week geprakte aardappels/bonen/vlees. Een dag frietdag en dan heel soms eens Chinees oid.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:25 schreef Naamah het volgende:
Ik zit die Gradus-Hans-Martin filmpjes van de site te kijken naar aanleiding van dit topic en het meest gefascineerd ben ik nog door wat er daar aan eten op tafel verschijnt. Rijst met een wittig prutje ziet er echt zo niet smakelijk uit en wat zit Gradus met de achterkant van zijn vork uit te pulken in aflevering 5? Vervolgens gaat er een hele berg sla over wat er nog het meest uitziet als afhaalchinees. Fascinerend, echt
De vader van een ex (officieel geen boer maar gedroeg zich wel zo) at zelfs geen friet. Élke dag "erpels, fleisch en groentjes", géén saus, mayonaise was zelfs te ranzig, geen pasta, geen rijst, geen vis, geen buitenlandse kruiden, geen ovenschotels, niks. Over bekrompen gesproken, maar hij vond het prima zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel echt ongelofelijk wat boeren eten, die vinden het al behoorlijk oosters/spannend als ze een doosje van Knorr uit de appie halen. Ik at thuis vroeger ook 5 dagen in de week geprakte aardappels/bonen/vlees. Een dag frietdag en dan heel soms eens Chinees oid.
Die weten niet beter.
Berber heeft het wat dat betreft wel precies goed aangepakt: ze staat open voor het werk op de boederie (=enthousiast en bereidwillig), maar wil ook eerst haar opleiding af maken (=niet té eager). Zal Frank wel aantrekkelijk vinden.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Hexagon het volgende:
Het is eerder dat Frank er niet op zit te wachten om naar Groningen te verkassen wanneer Berber daar vastgeroest zou zijn.
Anders had ie Berber wel weggestuurd.
Tuurlijk, het is verder een geweldig programmaquote:Op woensdag 29 december 2010 16:19 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
maar afhaken doen we toch niet he, want het blijft leuke televisie
en we hebben weer iets om over te praten
Hoeft niet perse, je kan ook al denken dat je uit 2 gaat kiezen en dan moet je nog wel 3 dagen slijt met een derde meisjequote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Hexagon het volgende:
Anders had ie Berber wel weggestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |