Maar dan moeten ze elkaar dus ook maar een paar maanden hebben gekend, want iemand van Heibloem gaat nooit in Horst stappen, dat ligt geografisch helemaal niet in elkaars vaarwater.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ach, wat hebben ze nu eigenlijk al van haar laten zien. Ze studeert voor dierenarts in Utrecht, dus zal in ieder geval niet dom zijn. Verder wonen ze niet eens in hetzelfde dorp. Frank woont in Heijthuijsen en Anita in Heibloem. Maar ze kenden elkaar wel van het uitgaan. Frank is pas een paar maanden geleden verhuisd van Horst naar Heijthuijsen om samen met iemand de geitenboerderij te drijven. Er was nogal wat kritiek op zo'n grote geitenfarm. En ik zat te denken, Frank lijkt me niet echt iemand die BZV nodig heeft om een vriendin te vinden. Zou hij misschien meedoen om promotionele redenen. Om sympathie op te bouwen en reclame te maken voor zijn geitenfarm?
Ach aan de andere kant. Welke vrijgezelle man wil er niet 1000 brieven.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:13 schreef Succinyl het volgende:
[..]
De motieven van Frank doorgrond! Het aantal kilometers tussen Heijthuijsen en Heibloem (ik dacht al dat America erg was) kan me gestolen worden, maar ik heb me ook al vaker afgevraagd waarom Frank hier in godsnaam aan mee doet. Hij ziet er goed uit, hij kan praten, hij is sociaal ingesteld en hij verdient zijn eigen geld; alsof hij op de hockeyclub of in de kroeg geen meid kan versieren.. Al is zijn bedrijf tot nu toe niet veel in beeld geweest, maar wat dat betreft breken er gouden tijden aan.
Alleen vertegenwoordigen de gouden dukaten van Oom Dagobert allemaal een waarde, terwijl er in het '1000 brieven'-verhaal natuurlijk ook 850 Zimbabwaanse roepies bijzitten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach aan de andere kant. Welke vrijgezelle man wil er niet 1000 brieven.
Dan moet je je toch voelen als Oom Dagobert die in zijn geld zwemt
Wil je ook haar achternaam weten dan? Ik weet niet of ik die hier mag zeggen, maar het is een dubbele achternaam. Dezelfde naam als van de procureur-generaal die destijds ontslagen is tijdens een conflict met minister Winnie Sorgdrager en die niet bepaald de knapste was.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
En als Anita diergeneeskunde studeert in Utrecht moeten we gemeenschappelijke kennissen hebben want daar ken ik er ook aardig wat, ik zal vanavond eens rondvragen!
Wel een chique naamquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:37 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wil je ook haar achternaam weten dan? Ik weet niet of ik die hier mag zeggen, maar het is een dubbele achternaam. Dezelfde naam als van de procureur-generaal die destijds ontslagen is tijdens een conflict met minister Winnie Sorgdrager en die niet bepaald de knapste was.
Ik heb even gegoogled, maar ze ziet er toch wel wat anders uit voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:37 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wil je ook haar achternaam weten dan? Ik weet niet of ik die hier mag zeggen, maar het is een dubbele achternaam. Dezelfde naam als van de procureur-generaal die destijds ontslagen is tijdens een conflict met minister Winnie Sorgdrager en die niet bepaald de knapste was.
Jottum, een raadsel!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:37 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Uit: http://www.hallohorstaand(...)aan-boer-zoekt-vrouwquote:Boer Frank is opgegeven door zijn moeder, Jeanine. "Het is absoluut niet zo dat hij geen vriendin kan krijgen", zegt ze er meteen bij. "Hij kan genoeg vrouwen krijgen. Het probleem is dat hij er niet uitziet als een boer. Meisjes weten niet wat het inhoudt als je zeven dagen per week twintig uur per dag met de boerderij bezig bent. Het gaat niet om één lammetje dat je met de hand moet voeren, maar om duizenden dieren."
Dus tóch promotie voor de farm?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:53 schreef Hippos het volgende:
[..]
Uit: http://www.hallohorstaand(...)aan-boer-zoekt-vrouw
Dat is mooi gevonden!quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:00 schreef Morendo het volgende:
Als haar over-over-over-grootvader blijkbaar een leeuwendokter was, dan is haar studiekeuze opzich wel logisch.
Qua studiekeuze past ze natuurlijk wel prima bij Frank. Vee-arts, kan ze lekker de hele dag met de geitjes bezig. En ze heeft inderdaad wel wat weg van onze leeuwendokter.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:00 schreef Morendo het volgende:
Als haar over-over-over-grootvader blijkbaar een leeuwendokter was, dan is haar studiekeuze opzich wel logisch.
Het toilet doorspoelen noemen we dat.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:02 schreef bloodymary het volgende:
heeft iets heel moois gevonden op het gebied van mestverwerking.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Qua studiekeuze past ze natuurlijk wel prima bij Frank. Vee-arts, kan ze lekker de hele dag met de geitjes bezig. En ze heeft inderdaad wel wat weg van onze leeuwendokter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
We kunnen wel drie kraaien, maar da witte tonnie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:09 schreef bloodymary het volgende:
Tja, wat is nu het echte motief van Frank?
Voor de Brabanders onder ons: Witte Geit?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:13 schreef Silenus het volgende:
Heuy ik zat loatst bij unne tennispartij, doa woar een verrekes oardige scheidsrechter doar. Die vroeg of wè thee wilde!
-He hoezo dan!
Joa noa een punt zeejtie in inne: É...gullie thee?![]()
![]()
![]()
Laat ik met deze hi-la-rische grap het BZV-2010 jaar afsluiten. Mensen, ik heb het enig gevonden om met jullie dit programma te kijken, tot in 2011, fijne jaarwisseling!
Ze kan ook leuke verhaaltjes schrijven, blijkbaar!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wel een chique naam, en dan Anita van voren heten...
Edit: misschien wel familie, als ik die foto zo zie..![]()
Gei kriet van meen unne dikkequote:Op vrijdag 31 december 2010 16:13 schreef Silenus het volgende:
Heuy ik zat loatst bij unne tennispartij, doa woar een verrekes oardige scheidsrechter doar. Die vroeg of wè thee wilde!
-He hoezo dan!
![]()
![]()
Laat ik met deze hi-la-rische grap het BZV-2010 jaar afsluiten. Mensen, ik heb het enig gevonden om met jullie dit programma te kijken, tot in 2011, fijne jaarwisseling!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:13 schreef Silenus het volgende:
-He hoezo dan!
![]()
![]()
Un dikke is weer wat anders he...?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Gei kriet van meen unne dikke![]()
Tot volgend jaar!!
wadan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:16 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Un dikke is weer wat anders he...?
Leg dit eens uit voor de overige Nederlanders?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:09 schreef bloodymary het volgende:
Witte gei-t?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Leg dit eens uit voor de overige Nederlanders?
Oooh haha nee ik bedoelde dat ie van mij een dikke "quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:54 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dacht bij Silenius meer aan een worstenbroodje.
Baas.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef Silenus het volgende:
http://www.veeteeltforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=132
Hij zit ook op fora!
"Frank geitenfarmer". Wat schattig.
Hihi, hij zei Fok.quote:Het geiten wereldje is maar klein en het groepje dat fokbokjes verkoop is al helemaal klein ( 100% ons kent ons). Zover ik weet hebben deze allemaal een vaste prijs voor alle bokjes. Soms onderverdeelt in 2 prijs klassen.
Witte Geitquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:09 schreef bloodymary het volgende:
Tja, wat is nu het echte motief van Frank?
Het was ook echt nek-aan-nek he.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
3. User met de pakkendste, origineelste topictitels en/of posts (135 inzendingen / 22%)
4. Cee (4)
Onze Cee
Hier ook Zondag gevoel, maar morgen gaan we pas echt Boerenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was ook echt nek-aan-nek he.
Jullie ook gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik denk steeds dat het vandaag zondag is, raar he? Ach ja, doe je niks aan.
Ja met die tactvolle dame en uitspraak over de varkentjes toen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef Succinyl het volgende:
Jan (waarbij alle vrouwen er zelf al vandoor gingen) woont samen met een van de dames van Gerard destijds
Ja ik twijfelde of het nou iets van "kleine rosbiefjes" was, maar het was dus rolladequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:20 schreef Silenus het volgende:
Ja Pauline, die zei dat ze wel van varkentjes houdt in de vorm van een rollade ofzo.
Oja, ik kan me haar nog goed voor de geest halen. Ik had ooit een meisje die achter me aan liep en ook zo'n karakter had...ugh, zo'n roze konijn met een grote roze bril op waarbij de wereld helemaal BLIJ is en alles is MOOI...aaaah, vreselijk. Ik kan me nog wel herinneren dat het definitieve keuzemoment Bij die Jochum eindigde in een wat klungelige zoenpartij...althans, een poging tot...zal 's kijken of ik dat kan terugkijken...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef Succinyl het volgende:
Jochum (seizoen 2, die eerst iets had met Marieke-die-overal-slingertjes-en-ballonnen-bijtekende-omdat-ze-toch-zó-BLIJ-was) is getrouwd met ene Pauline en in afwachting van kind II,
Oh ja zijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:27 schreef Hippos het volgende:
[..]
Oja, ik kan me haar nog goed voor de geest halen. Ik had ooit een meisje die achter me aan liep en ook zo'n karakter had...ugh, zo'n roze konijn met een grote roze bril op waarbij de wereld helemaal BLIJ is en alles is MOOI...ik kan me nog wel herinneren dat het definitieve keuzemoment eindigde in een wat klungelige zoenpartij...althans, een poging tot...zal 's kijken of ik dat kan terugkijken...
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2006/Jochum/Marieke.aspx
Jan wat een ouwe hosselaar is dát!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef Succinyl het volgende:
Jan (waarbij alle vrouwen er zelf al vandoor gingen) woont samen met een van de dames van Gerard destijds,
Waar woont hij ergens dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:05 schreef Beach het volgende:
Vanavond weer langs het huis van Harrie gefietst. Er brandde licht
Jochum was de Wietse van seizoen 2. Wat een koning was hij. En Jan die alles op één vrouw zette en toen het deksel op de neus kreeg. Ook een held!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef Succinyl het volgende:
Ik kan het morgen waarschijnlijk niet zien
Overigens was Yvon vorige week gastredactrice van Margriet (of Libelle, één van die vrouwenblaadjes), stond oa een artikeltje in over Het Leven na BzV.
In vogelvlucht: Teus (onze baas uit seizoen 1) woont samen, Jochum (seizoen 2, die eerst iets had met Marieke-die-overal-slingertjes-en-ballonnen-bijtekende-omdat-ze-toch-zó-BLIJ-was) is getrouwd met ene Pauline en in afwachting van kind II, Agnes is nog single, Pros (frontal bossing to the max) wacht op kind III, Jan (waarbij alle vrouwen er zelf al vandoor gingen) woont samen met een van de dames van Gerard destijds, Martijn en Marlies wonen nog samen en Henk (de bollenboer) woont samen en heeft zoontje Olivier.
En met deze gelukkige berichten beginnen we aan een mooi en vruchtbaar 2011!![]()
Vind ik niet. Ze is ouder dan 25 en Frank is nog veel te veel een jochie. Femke is veel volwassener in haar doen en laten.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:25 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Waar woont hij ergens dan?
Ik vind Friese Femke van Gijsbert wel een leuke meid. Maar ik had haar eerder bij Frank gezien. Ze is volgens mij nog niet eens 25.
Die muts vond alles maar HOERA!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja zijNu weet ik het weer
Ik vond haar wel leuk eigenlijk
nog 5 uurtjesquote:Op zondag 2 januari 2011 13:00 schreef JustD1984 het volgende:
Is het al 20.20........................![]()
Dat was mooie televisie, ik zie ze nog zo zitten in de keukenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:27 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Jochum was de Wietse van seizoen 2. Wat een koning was hij. En Jan die alles op één vrouw zette en toen het deksel op de neus kreeg. Ook een held!
Ik hoop ook dat het niet betekent dat we steeds de mensen zien die ook uiteindelijk gekozen worden...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat we nu een beetje een beter beeld kunnen krijgen van iedereen. Sommige zijn echt nog nauwelijks aan bod gekomen. Die Jose van Gijsbert bijvoorbeeld...
En toen liep hij weg..quote:Op zondag 2 januari 2011 15:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat was mooie televisie, ik zie ze nog zo zitten in de keuken
Ja awww, ik zie het ook nog zó voor me.quote:
Je had ook kunnen aanbellen?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef marcodej het volgende:
Ben vanmiddag langs de boerderie van Annemarie gefietst... Geen bijzonderheden waargenomen.
Dat was briljant.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja awww, ik zie het ook nog zó voor me.
Wat ik ook nog voor me zie: Neeltje die met d'r loeizware koffer aan komt zetten en Wietse die doodleuk zegt: "zet hem daar maar neer!
".
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef marcodej het volgende:
Ben vanmiddag langs de boerderie van Annemarie gefietst... Geen bijzonderheden waargenomen.
Had ik eigenlijk wel kunnen doen ja, maar ik was net warm.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef marcodej het volgende:
Zijn moeder woont bij mij in de straat trouwensquote:Op zondag 2 januari 2011 18:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk wel kunnen doen ja, maar ik was net warm.
En dan vragen "Is Harrie ook thuis?"
Ik heb ooit een keer met haar broertje gepraat. Niet dat het heel boeiend is verder.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Zijn moeder woont bij mij in de straat trouwens
Niet dat het heel boeiend is verder.
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer tegen haar broertje gepraat. Niet dat het heel boeiend is verder.
Dat vind ik ook! Ik vind Richard eng!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:15 schreef Daniane het volgende:
Frank.
Ik vind die Richard niet leuk. Ik vind hem echt eng.Ik zou er niet alleen mee in n kamer willen zitten..
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Zijn moeder woont bij mij in de straat trouwens
Niet dat het heel boeiend is verder.
Hier móet meer info uit te halen zijn. Kom op jongens, scoops willen we horen!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer met haar broertje gepraat. Niet dat het heel boeiend is verder.
Nee, gewoon zoals heel Nederland dat doet. Ik lees ook wel eens een grappig verhaal op Fok en dan vertel ik in de kroeg tegen m'n vrienden dat 'een bekende van me dat was overkomen'. Anders denken ze dat je op fok zit, hallo. We moeten wel aan ons imago blijven denken.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:36 schreef Miendientje het volgende:
Ik ken helemaal niemand die een van de boeren of briefschrijvers kent![]()
Misschien moet ik dan maar zeggen: Ik kwam op fok! iemand tegen die iemand heeft gesproken waarbij annemarie vroeger op de hond paste ofzo. Of telt dat niet?
Owja, dat is niet verstandig inderdaad. Ik kwam laatst iemand tegen die iemand was tegen gekomen die annemarie een keer is tegen gekomen....quote:Op zondag 2 januari 2011 19:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, gewoon zoals heel Nederland dat doet. Ik lees ook wel eens een grappig verhaal op Fok en dan vertel ik in de kroeg tegen m'n vrienden dat 'een bekende van me dat was overkomen'. Anders denken ze dat je op fok zit, hallo. We moeten wel aan ons imago blijven denken.
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, gewoon zoals heel Nederland dat doet. Ik lees ook wel eens een grappig verhaal op Fok en dan vertel ik in de kroeg tegen m'n vrienden dat 'een bekende van me dat was overkomen'. Anders denken ze dat je op fok zit, hallo. We moeten wel aan ons imago blijven denken.
Als we beginnen met Marcel wordt er binnen een minuut over kinderen gepraat.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef Silenus het volgende:
Zorg wel even dat het topic vol is als het begint, anders missen we straks zeker 3 minuten hilarische opmerkingen..misschien wel nét op het moment dat Richard zijn eerste slachtoffer maakt!
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Achter die knuppel vandaan, slome, laat mij maar even, dat vliegtuig kan snellerrrrrrrrr jaaaaaaaaaaaaaa!"quote:Op zondag 2 januari 2011 20:05 schreef pfaf het volgende:
Ik heb me moeten haasten terug van m'n vakantie om op tijd te zijn voor BZV. Laat het het waard zijn.
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef Silenus het volgende:
Zorg wel even dat het topic vol is als het begint, anders missen we straks zeker 3 minuten hilarische opmerkingen..misschien wel nét op het moment dat Richard zijn eerste slachtoffer maakt!
Idem hierquote:Op zondag 2 januari 2011 20:09 schreef IV_Xample het volgende:
ik ga mezelf zo eens in mijn bankje settelen en dan daarna al jullie opmerkingen eens teruglezen
Stuiter even dit topic vol dan.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nog efkes!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pfff ik heb teveel koffie gehad
Ik heb Latte op,,,,,, maar zelfs DAAR kan ik niet tegenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Stuiter even dit topic vol dan.Oeh, ik moet voorzorgsmaatregelen gaan nemen anders heb ik straks niet m'n latte macchiato en m'n ananasje om van de smullen tijdens het programma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |